[S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled] Pogoda bez prognozy

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Polski zolnierz w 25 Gru 2007, 02:21

Ja moge tylko moda pochwalić, bo jest genialny i wreszcie czuć atmosfere...niestety ściągnołem moda sound.overhould(czy jak sie to tam pisze :P) i lipa...crash bug :/
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Missile w 25 Gru 2007, 11:46

Mod wygląda mi na świetny, ale czy będzie mi działał z trade modem? Co prawda trade mod nie potrzebował podmiany żadnych plików, jednak wolę się Was zapytać o zdanie, niż potem reinstalację gry robić.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez samer w 25 Gru 2007, 12:37

mod jest ok jednak jak dla mnie zachody slonca zbyt czerwone i w tym miejscu caly realizm jakby sie troche zatraca;/ Reszta jak najbardziej ok
samer
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Paź 2007, 21:16
Ostatnio był: 05 Kwi 2010, 22:32
Kozaki: 0

Postprzez trojanuch w 25 Gru 2007, 14:24

Ja moge tylko moda pochwalić, bo jest genialny i wreszcie czuć atmosfere...niestety ściągnołem moda sound.overhould(czy jak sie to tam pisze Jezyk) i lipa...crash bug :/


Cześć "atmosferyczna" moda sound overhaul (czyli dzźwięki piorunów i część ambientowych) będzie częścią nowej wersji mojego moda - już porozumiałem się w tej sprawie z jego autorem.

Jeśli natomiast masz problemy żeby uruchomić oba mody teraz - wklej Crash Loga (instrukcja parę postów wyżej) - pokombinujemy i może uda się ustalić przyczynę.

Mod wygląda mi na świetny, ale czy będzie mi działał z trade modem? Co prawda trade mod nie potrzebował podmiany żadnych plików, jednak wolę się Was zapytać o zdanie, niż potem reinstalację gry robić.


Zapraszam do punktu pierwszego INFORMACJI TECHNICZNYCH w pierwszym poście w tym topicu.

mod jest ok jednak jak dla mnie zachody słonca zbyt czerwone i w tym miejscu cały realizm jakby sie trochę zatraca;/ Reszta jak najbardziej ok


Zachodu słońca w obecnie wersji rzeczywiście troszeczkę odstają - były próbą sprawdzenia jak daleko można się posunąć w szybkości zmian faz cyklu pogody w Stalkerze - i pod tym względem uważam że są spoko. Natomiast w nowej wersji uległy znacznemu uproszczeniu - za to grafika jako taka jest dużo lepsza - i tego rodzaju "tanie efekciarstwo" :P nie jest tym razem potrzebne hehe

Pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świąt! :)
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Missile w 25 Gru 2007, 21:25

Zainstalowałem moda, gra działa, ale nie widzę żadnej różnicy w pogodzie i kolorystyce. Czy żeby mod działał trzeba zacząć nową grę?

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Stalk3r w 25 Gru 2007, 21:59

Może źle wkleiłeś?Nawet na DX 8 działa ten mod.I nie trzeba od początku zaczynać.
Le Slavic Untermensch
Awatar użytkownika
Stalk3r
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 18 Paź 2007, 14:00
Ostatnio był: 24 Cze 2016, 01:41
Miejscowość: Nowhere
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Postprzez samer w 25 Gru 2007, 22:24

zauważyłem że w nocy gdy widać droge mleczna a znajdujemy sie kolo jakiegos stromego wzniesienia( w moim przypadku droga z Cordonu na wysypisko przed posterunkiem) to poswiata tejze drogi nachodzi na gory.
samer
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Paź 2007, 21:16
Ostatnio był: 05 Kwi 2010, 22:32
Kozaki: 0

Postprzez popo w 26 Gru 2007, 14:42

Mod pięknie działa z wersją 1.0005 EN. Pogratulować wykonania.
Awatar użytkownika
popo
Stalker

Posty: 84
Dołączenie: 25 Lis 2007, 13:49
Ostatnio był: 29 Sie 2008, 23:21
Miejscowość: Bronx wita
Kozaki: 0

Postprzez Polski zolnierz w 26 Gru 2007, 14:51

Trojanuch taki jest o to error
[error]Expression : ovi
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\xray-svn\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 70
[error]Description : Invalid source info:
[error]Arguments : d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg


Tylko, że to co rozumuje z tego errora to wychodzi błąd z plikiem (dźwiękiem) dead-body/collide/hithard01hl.ogg tylko, że tak
1 Nie przypominam sobie, żeby taki dźwięk był w sound overhould
2 Większość dźwięków wywaliłem (te które były z moda) i mi się zdaje tego też
Jeśli masz jakiś pomysł to napisz o co w tym łazi a ja teraz poszukam tego pliku i za pare godzin napisze czy działa...
P.S.: (2 minuty później :P) Trojanuch yyy znalazłem ten o tóż plik tylko nie kapuje...wszystkie inne są i ich się nie czepia...a czy ten plik był w sound overhould to nie wiem bo kiedyś wypakowywałem pliki gamedata to katalogu z modami i mi takie śmieci zostały w katalogu gamedata także całkowicie ogłupiałem. MMMHHH powiedz warto ryzykować z usunięciem tego pliku ?
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Postprzez trojanuch w 26 Gru 2007, 17:59

Zainstalowałem moda, gra działa, ale nie widzę żadnej różnicy w pogodzie i kolorystyce. Czy żeby mod działał trzeba zacząć nową grę?


Czy zmieniłeś pierwszą linijkę w pliku fsgame.ltx - na samym dole działu INSTALACJA jest o tym mowa. Jak sądzę problem leży w tym - ale może tez być tak że źle wypakowałeś pliki - np. zwaliła się struktura folderów. W folderze z grą, powinien znajdować się tylko folder gamedata z mojego moda (oprócz oczywiście innych modów, które zainstalowałeś), a wewnątrz shaders (stworzony przez instalkę float32), config\weathers i textures\sky, oraz textures\fx - sprawdź to, popraw jak coś i powinno latać wszystko :)


PostWysłany: Dzisiaj
Trojanuch taki jest o to error
Cytat:
[error]Expression : ovi
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : D:\xray-svn\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 70
[error]Description : Invalid source info:
[error]Arguments : d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg


Tylko, że to co rozumuje z tego errora to wychodzi błąd z plikiem (dźwiękiem) dead-body/collide/hithard01hl.ogg tylko, że tak
1 Nie przypominam sobie, żeby taki dźwięk był w sound overhould
2 Większość dźwięków wywaliłem (te które były z moda) i mi się zdaje tego też
Jeśli masz jakiś pomysł to napisz o co w tym łazi a ja teraz poszukam tego pliku i za pare godzin napisze czy działa...
P.S.: (2 minuty później Jezyk) Trojanuch yyy znalazłem ten o tóż plik tylko nie kapuje...wszystkie inne są i ich się nie czepia...a czy ten plik był w sound overhould to nie wiem bo kiedyś wypakowywałem pliki gamedata to katalogu z modami i mi takie śmieci zostały w katalogu gamedata także całkowicie ogłupiałem. MMMHHH powiedz warto ryzykować z usunięciem tego pliku ?


Przypomniałem sobie - do moda sound overhaul wyszedł quick-fix - który ma naprawiać problem z wywalaniem się gry (nazywa się chyba ctd fix czy coś takiego i chyba jest więcej niż jeden). Jest napewno na StalkerFiles oraz na froum GSC w topicu o tym modzie (tyle że na forum GSC mod ten nazywa się Stalker Sound Project i jest tam trochę więcej rzeczy związanych z nim, więc polecam tą stronę właśnie). Sprawdź najpierw to, a potem będziemy myśleć dalej.

W każdym razie błąd na 100% nie powstał na skutek połączenia tego moda z moim - oba są w pełni kompatybilne i to bez jakichkolwiek machinacji w plikach.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Postprzez Polski zolnierz w 26 Gru 2007, 23:57

MMHHH dobra bo tego cdt nie ściągałem bo myślałem, że nie potrzebny...to spróbuje...jutro dam znać.
"Prawda wyłania się tak samo niespodziewanie jak deszcz popromienny Czarnobyla"
Awatar użytkownika
Polski zolnierz
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 01 Sie 2007, 13:59
Ostatnio był: 04 Kwi 2011, 09:37
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

screenshoty z wersji 2.0

Postprzez trojanuch w 27 Gru 2007, 04:15

Hej,

Wrzucam kilka screenshotów z wersji 2.0.Ich zadaniem jest zaprezentować czego mniej więcej można oczekiwać od nowej wersji mojego moda oraz nieco zaostrzyć apetyty :P Życzę miłego oglądania i standardowo zapraszam do zostawiania komentarzy.

Pozdrawiam!

Image Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości