[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 02 Cze 2013, 13:07

Dotarlem do Zatonu i kupilem kombinezon Seva. Oplaca sie go ulepszac? Ciezko w tym modzie uzbierac jakas wieksza sume, a koszty ulepszen sa bardzo duze. W poprzednich czesciach byl to jeden znajlepszych pancerzy.

2. Ktos na poczatku pisal, ze oplaca sie sprzedawac znaleziona bron sprzedawby Monolitu. Gdzie on sie znajduje?

3. Czy tylko ja ma wrazenie, ze granie na poziomie trudnosci mistrz jest mocno na bakier z realizmem? Lubie wyzwania, ale walka z Terminatorami z 99% celnosci i wallhakiem nieco irytuje. Zmiana poziomu trudnosci zmienia jakie parametry?

ps: gram w w wersji jenot edition - nie wiem, czy to cos zmienia.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Ahmed1109 w 02 Cze 2013, 13:19

1. SEVA jest dobry na anomalie i zabawę z bandytami co mają AK-74SU lub słabszą bronią, na początku najlepiej kupić kombinezon Czystego Nieba Cz-5a ( czy coś w tym stylu )

2. Ja na początku zbierałem hajs ze schowków SGM i ze zwłok ( oprogramowanie hakerskie do PDA ) Warto też dawać wkład do depozytu a potem zbierać odsetki, mi tak np. pod koniec gry udało się zebrać ok. 600 000 rubli O_O

3. Nie jestem pewien ale chyba zmienia się celność i bystrość wrogów w zależności od poziomu, ale czy wytrzymałość to nie wiem
Ostatnio edytowany przez Ahmed1109, 02 Cze 2013, 13:24, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 02 Cze 2013, 13:24

Ja gram na mistrzu bo mod jest za łatwy :/ W egzo jesteś chodzącym czołgiem, w SEVIE miałem trochę mniejszą różnicę - jedynym zagrożeniem jest oddział Alfa z wspomnianą super precyzją co do joty. Żeby gra była trudniejsza ostatnio sprzedałem moje egzo i biegam w SPP.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 02 Cze 2013, 13:44

Czyli na poczatek kupic dobry pancerz kuloodporny? Seve jako pancerz do ekploracji zony oplaca sie ulepszac? Czy beda pozniej jaies dobre pancerze uniwersalne?

Oplaca sie zamawiac SWD u Zwawego? W innych SWD tez mozna tlumik montowac? O ile pamietam w S i SotC sie nie dalo.

Kudkudak, za latwa.. przed chwila odbijalem baze bandytow w zatonie. Akcja w nocy, stalem dobrze ponad 500m od bramy gdzie byli bandyci. Dostawalem caly czas hsy lub serie kucaja w krzakach, za drzewem, nasypem. sam nikogo nie widzialem. Do tego co chwila lecialy granaty lub pociski granatnikow. Wczytywalem sejw robilem wychyl zza muru i bum nie zyje. Nie miale czasu zeby namierzyc przeciwnika bo ginalem wczesniej. W koncu nie wytrzymalem iw ybilem wszystkich granatnikiem i granatami - w moment. Dodam, ze w SMD nie ma wlaczonych zadnych ulatwien. Sciaganie pancerzy z zabitych itp. Moze pozniej jest latwo, ale napewno nie na poczatku z kiepskim pancerzem i bez ulepszen broni.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 02 Cze 2013, 14:26

Nom, na początku to ja łaziłem z obrzynem - na mistrzu zabija każdego. Na poziomie "nowicjusz" grałem tylko na kordonie, póki nie znalazłem bułata - autor moda chyba robił spawn po pijaku z krokodylem, nie ma to jak 20 bandytów na wioskę. W tej bazie na Zatonie wybiłem ich granatami, potem uciekłem na piętro i tam czaiłem się na resztę. Dobił mnie ten egzoszkielet, poszły w niego chyba 6 serii z obrzyna i żył, zabijąc mnie :/ Ostatecznie zabiłem go granatami :)

PS. Jeśli baza bandytów w Zatonie była dla Ciebie baaardzo trudna, nie trudna tylko baaardzo, to potem dostaniesz nerwicy :) Ja osobiście już wywaliłem moda, nawróciłem się na miserysm :)
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 02 Cze 2013, 20:50

Oplaca sie Sowie sprzedawac znalezione PDA. laptop najemnikow, dok z rozkazami wojskowych itp? W niektorych pisze, ze tymi informacjami moga byc zainteresowane inne frakcje. Zawsze bylem w Wolnosci i zostawilbym to dla nich, tylko nawet nie wiem czy bedzie mozna sie do nich zapisac jak gra sie wojakiem w CoP.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 02 Cze 2013, 20:57

A grałeś w podstawke CoP? Wszystko sprzedajesz Sowie jak każe oprócz kilku rzeczy przydatnych dla acziwków, chyba że masz je gdzieś, to sprzedajesz wszystko. Jeśli jednak chcesz być z Zielonymi, robisz kilka misji dla nich np. PDA Powinności i handlarza dajesz Lokiemu, ochrona składu, ochrona naukowców, Flint, Monolit itd. i potem pojawi się zapytanie: Ej Loki, nie przydałby Ci się czasem nowy rastaman? Ta opcja pokazuje się w SGM.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 02 Cze 2013, 21:19

Nie gralem w czystego CoP. Nie interesuje mnie acziwki. Czyli wszystko Sowie sprzedac, ok. Co do zapisania sie do Wolnosci, to wystarczy po prostu wykonywac misje dla nich? Bo napisales to troche tak, jakby trzeba bylo wykonywac te zadania w/g jakiegos wzoru. Gdzie w ogole spotkac Lokiego?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 02 Cze 2013, 21:25

Loki siedzi w Janowie - daj mu PDA Powinności, PDA handlarza Powinności, przyłącz do Wolności Monolit (Włóczęga), załatw ochronę Oziorskiemu jako Wolność i ochroń skład przed Powinnością, wydaj Flinta Lokiemu - dostaniesz acziwka "Przyjaciel Wolności", ale już wcześniej można pytać się o zapisanie się do frakcji, chyba po 2 misjach, wtedy jak będą na zielono.

PS. proponuje przejść czysty CoP.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 02 Cze 2013, 23:44

Dlaczego czystego CoP? SGM to przeciez CoP plus oddatkowa zawartosc. Wszystkie czesci zreszta przechodzilem tylko na modach, bo gra jest za latwa.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Kudkudak w 03 Cze 2013, 15:04

Bo SGM jest przesadzony i zabija klimat.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Fenix w 03 Cze 2013, 17:34

Co jest przesadzone? Poziom trudnosci? Ze sie ginie po 1-2 strzalach dodaje grze realizmu i tylko buduje klimat. Bez sensu jest sytuacja o ktorej wczesniej pisalem -ta z bandytami, ale cos takeigo mialem tylko tam.

Wlasnie zwiedzam fabryke w jupiterze. Seva na 40% nie ulepszona w ogole. Do tego kalach z poczatku gry tez bez ulepszen. Dynamiczma muzyka wylaczona. W tle leci tylko ambient i jak nie uslysze przeciwnika pierwszy to jestem dead. Klimat sie wrecz wylewa z ekranu. :) Btrakuje mi w stalkerz wiekszej ilosci takich duzych industrialnych lokacji.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości