Negatywne wrażenia z gry...

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez MCaleb w 13 Gru 2007, 22:36

Wyinstalowanie gry, wywalenie jej plików konfiguracyjnych i z rejestru, a następnie dla pewności zainstalować na innej partycji i od razu spaczować do przynajmniej 1.0003.
Jest to tak rzadki bug, że nie znam na niego lekarstwa, innego niż tu podanego.
Ewentualnie ściągnij Zwiedzacz Mod, może przynjamniej będą przyjaciółmi, a nie wrogami. Później zacznij grę bez moda. Trochu łopatologicznie i bez większego sensu, czy nawet szansy na powodzenie, ale co Ci zależy spróbować?
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Reklamy Google

Postprzez defekator w 14 Gru 2007, 02:34

zombie stalkerzy uciekają od granatów (przynajmniej mi się zdarzyło) i to kurde w jakim tempie! patch niby to naprawia, ale jednak nadal tak się dzieje (1.0005)
AMD Athlon XP 2500+ (1,84 GHz)
nVidia GeForce 7600GS Galaxy 256 MB
1024 DDR 333Mhz w 3 kościach (Twinmos, Elixir, noname)
Awatar użytkownika
defekator
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 06 Gru 2007, 13:54
Ostatnio był: 18 Gru 2007, 02:53
Kozaki: 0

Postprzez Quinn w 14 Gru 2007, 10:34

Odnośnie kobiet w Zonie:

"Dziewczyna rąbiąca drwa jest bardziej seksownym widokiem, niż niunia kręcąca chudym tyłkiem"
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 19:44
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Postprzez Atomoffka w 14 Gru 2007, 13:50

Quinn napisał(a):Odnośnie kobiet w Zonie:

"Dziewczyna rąbiąca drwa jest bardziej seksownym widokiem, niż niunia kręcąca chudym tyłkiem"
To cytat z Fallouta, czy Stalkera? A pytam z ciekawości. Bo nie pamiętam go.

Według mnie bez sensu jest wykłócanie się o płeć bohatera. (Dobrze, że nikt nie wspomniał o dyskryminacji, lol ) Tak było ustalone już na samym początku.
Poza tym, jak ktoś wspomniał, to MY wcielamy się w bohatera, nie bohater w nas. Wystarczy mi, że jestem dziewczyną, która pogrywa w "męskie gry'.

Na Stalkerze się wcale nie zawiodłam. :D Wcale mi nie przeszkadza, że mogłoby być więcej frakcji, do których się przyłączamy,
Czasem gra przypomina zbyt wielką sieczkę. Czuję się, jakbym była na wojnie, niż walczyła o przetrwanie w skażonym terenie :/ (...prawie na jedno wychodzi)
Jakby na to nie patrzeć, teren nie jest taki przeogromniasty. Może mam tylko takie wrażenie, bo ten podział jest taki jakiś.. Hmm.
Boję się, że Clear Sky będzie trochę jak na wzór Mordoru z LOTR'a :/
Awatar użytkownika
Atomoffka
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 18 Sie 2007, 22:29
Ostatnio była: 22 Cze 2014, 18:56
Miejscowość: się biorą dzieci?
Kozaki: 0

Postprzez stalkerka w 14 Gru 2007, 15:06

RogueTrooper napisał(a):Jak dla mnie postać kobieca w S.T.AL.L.K.E.R'ze mija się z celem (choćby estetycznym).
Wyobrażacie sobie kobitki biegające w ubłoconych gumowych kombinezonach z Abakanami i chlającymi Kozaki na skrzynki? Jak dla mnie to by wyszły taki "babochłopy" (no wicie jak kobieta ma za dużo męskich hormonów).


Baby chlejące wódę i biegające w gumowych kombinezonach- a dlaczego nie? Kobieta musi - jak to Quinn ujął- kręcić chudym tyłkiem albo stać przy garach? Zaraz mi się mój jeden wykładowca przypomina: kobiety wykonujące "męskie" zawody- policjantki czy tak jak ja (realizatorki) są mało kobiece, ponieważ są brutalne. :o Żałość aż bierze (dodam, że jego żona to typowa kura domowa stojąca w cieniu swojego mężusia :P ).

Sama gra mnie w zasadzie w niczym nie zawiodła- boty są inteligentne, fajna grafika i ciekawe misje. To, że czasami jest jak na wojnie, to tym lepiej. :wink:
I can't see my face. Maybe you will in room 302.
Awatar użytkownika
stalkerka
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 12 Lis 2007, 17:41
Ostatnio była: 06 Sty 2015, 20:56
Miejscowość: X16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Postprzez Nieznany w 14 Gru 2007, 15:52

Atomoffka napisała
Na Stalkerze się wcale nie zawiodłam. Bardzo szczesliwy Wcale mi nie przeszkadza, że mogłoby być więcej frakcji, do których się przyłączamy,

Po głębszym przyglądnięciu się można zauważyć, że Stalker wcale nie miał polegać na przyłączaniu się do frakcji. Ich obecność ma tylko podkreślić panujący w Zonie konflikt. Tak naprawdę gra cały czas kręci się w okół głównego wątku i to jest irytujące...
Nieznany


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez KoweK w 14 Gru 2007, 16:36

Ja powiem tak:

Czekałem na STALKERa z 4, albo 5 lat. Byłem młodym gówniarzem i podniecałem się, jak gra potrafi zmiażdżyć samym trailerem i jego klimatem.

"Po załadowaniu gry gracz będzie miał od razu do dyspozycji 90%terenu."
Ta, jasne. Co dostaliśmy? Kilkanaście map do tego wszystko nie jest tak wieloliniowe, jak miało być.

Na screenach, trailerach było widać ogromne tereny. Bagna, mroczna dolina, prypeć. Gdzie podziały się te tereny? Na kilku screenach była cześć miasta duchów, której nie ma w grze. Widzieliśmy również wojny frakcji (chyba), które teraz przenoszone są do Clear Sky.

Teraz nadchodzi Clear Sky, który tak naprawdę był w głowach producentów, gdy zorientowali się, iż ich nowatorskie pomysły nie są możliwe do zrealizowania. Zlikwidowali wielkie przestrzenie (które chyba były), pojazdy i inne pomysły i zostawili je na później.

Rozczarowanie z pierwszej części Stalkera. Wg mnie ogromne. Złamane obietnice itd

Teraz widzimy na screenach i trailerach Clear Sky'a stare tereny, które miały być w pierwszym Stalkerze. To proste- GSC poszło za kasą. Mogli stworzyć grę niesamowitą, ale uznali, iż nie potrafią, odłożyli niektóre elementy gry na później, wydali grę robioną 5 lat, sprzedali ją dosyć dobrze, i dobrze na tym zarobili. Teraz do Clear Sky'a tak naprawdę wrzucają to, co miało być w Shadow of Chernobyl. Taki trick na zarobienie większej ilości gotówki przez firmę

Sądzę, że gdyby firma chciała zrobić naprawdę grę taką, jaką chciała to Clear Sky pewnie teraz nie byłoby robione. Otrzymalibyśmy w marcu 2007 wspaniałą grę, ze wszystkimi poziomami, ze wszystkimi obietnicami, ze wszystkimi szczegółami. Ale nie udało się...


- sorry za moje powtórzenia ;) -
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Postprzez RogueTrooper w 14 Gru 2007, 16:36

stalkerka napisał(a):Baby chlejące wódę i biegające w gumowych kombinezonach- a dlaczego nie? Kobieta musi - jak to Quinn ujął- kręcić chudym tyłkiem albo stać przy garach?


Kręcić tyłkiem, grubym czy chudym... Grunt żeby był to jeszcze tyłek a nie już permanentne, męskie dupsko. Nie koniecznie musi być od razu kurą domową, są przecież inne bardziej kobiece zawody. W ogóle jakoś umieszczanie w grach takich "superherosek" kojarzy sie bardziej z zachodem (gł. USA) i psułoby ten "postkomunistyczny" sos STALKER'a.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez stalkerka w 14 Gru 2007, 17:07

To, jaki kobieta zawód wykonuje nie ma przecież nic wspólnego z kształtem dupska. :wink: Poza tym nie ma zawodów męskich czy kobiecych (może poza nielicznymi wyjątkami). To tylko przesadni tradycjonaliści typu wyżej wymieniony profesorek tak uważają.

Fakt, programiści zwykle przesadzają tworząc kobiece postacie w grach. Ale w Stalkerze musiałaby to być taka typowa "ruska baba". :)
I can't see my face. Maybe you will in room 302.
Awatar użytkownika
stalkerka
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 12 Lis 2007, 17:41
Ostatnio była: 06 Sty 2015, 20:56
Miejscowość: X16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Postprzez KoweK w 14 Gru 2007, 17:15

stalkerka napisał(a):Fakt, programiści zwykle przesadzają tworząc kobiece postacie w grach. Ale w Stalkerze musiałaby to być taka typowa "ruska baba". :)


To sobie zagraj w alphe stalkera Oblivion Lost- tam to jest dopiero typowa "ruska baba" :D
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Postprzez Towarzysz Lenin w 14 Gru 2007, 17:16

W którą, w którą :?:

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez KoweK w 14 Gru 2007, 17:28

Towarzysz Lenin napisał(a):W którą, w którą :?:

Była to pierwsza alpha i chodziło się w nią babką ;) Wtedy były jeszcze roboty i inne pierdoły, jak ruiny Azteków czy coś takiego. Linki są gdzieś na forum.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 02:52
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość