Witam !
Na początku chciałbym nadmienić, że tak, czytałem inny temat o stalkerowskim Larpie, ale nie mam zamiaru: " odgrzewać starych kotletów", a poza tym ja myślę o trochę czymś innym.
Ostatnio siedząc na portalu WMASG czytałem o imprezach w klimacie stalkera. Pomyślałem: " hmm... fajnie by było coś takiego zorganizować" więc zacząłem burzę mózgów i wyszło z tego jak dla mnie kilka dość fajnych pomysłów. Oto one:
1. Artefakty pomalowane farbą fluorescencyjną. Dlaczego? Będzie je można rozpoznać w ciemności, a po dotknięciu nasze dłonie będą świeciły radioaktywnym światłem.
2. Waluta używana w grze to ruble wydrukowane na drukarce. Będzie można za nie uzupełnić magazynki i strzykawki( o nich za moment) ponieważ nie będzie można przenosić ze sobą kulek.
3. Każdy stalker na początku gry dostaje strzykawkę- (lek anty radiacyjny ) wypełnioną niebieską cieczą( zabarwiona woda) która służy do zmywania radioaktywnego'' pyłu '' z rąk. Strzykawki można dokupywać u naukowców lub w barze.
4. Dozwolone są tylko magazynki mid/low/real cap, z powodu na realizm do magazynków będzie ładowane tyle kulek ile do ostrego odpowiednika. Np. jeżeli gracz ma AK 74 z trzema magazynkami to załadowane zostanie do nich po 30 kulek.
5. Impreza mogłaby trwać jakieś trzy dni aby można by było wczuć się w klimat.
6. Na początku byłoby jakieś 60 miejsc, lecz jeżeli ten larp zyskałby popularność to można by było zwiększyć liczbę uczestników.
7. Koniecznie musiałby być Bar. Niekoniecznie '' 100 radów '' ale jakaś ostoja dla stalkerów, w której można by było uzupełnić amunicję, leki anty radiacyjne, kupić dodatkową strzykawkę, sprzedać artefakty. Za realne pieniądze(PLN) będzie można kupić magazynki mid/low/real cap do różnych replik po okazyjnych cenach.
8. Frakcji nie musi być zbyt dużo np. samotnicy, wojsko, bandyci i mutanty, to na początek by wystarczyło.
9. Oczywiście używamy replik ASG, a na terenie baru chodzimy z wyjętym magazynkiem.
10. Mutanty są nieśmiertelne, ale można przesiać je kompozytem. Dotknięcie przez mutanta równa się zgonowi.
11. Bandyci mogą okraść stalkerów z: artefaktów, kulek, leków anty radiacyjnych i rubli. Nie mogą kraść natomiast: magazynków, replik, pieniędzy (PLN), elementów stroju, jedzenia,strzykawek.
12. Strój jak to strój:
- wojsko - komplety mundurowe najlepiej wz.93
- samotnicy - jakieś jeansy, kurtki czy jeżeli ktoś ma talent krawiecki to skafander byłby mile widziany.
- bandyci - dresy, adasie, skórzane kurtki czy coś tam takiego.
- mutant - mutant to mutant, poobdzierany,zakrwawiony.
- wolność - strój utrzymany w kolorach zieleni, ale bez kompletów mundurowych oprócz: flectran i partizan.
- powinność - strój utrzymany w kolorze czarnym z dodatkami czerwieni.
- monolit - jakieś takie... stroje w kolorze no nie wiem takie jak ma monolit
- naukowcy - skafandry ochronne
13. Maski przeciwgazowe tylko jako rekwizyt, nie można zakładać podczas strzelania.
14. Każdy gracz ma bandaż służący do zabandażowania trafienia w nogę lub rękę. Trafienie w głowę lub korpus eliminuje z gry( schodzimy na respa)
14. '' Zestaw ''. Każdy dostaje na początku zestaw czyli zbiór rzeczy do gry.
Przykład nr.1. zestaw samotnika, z AK 74 z trzema magazynkami:
- wypełnienie magazynków po 30 kulek
- pieniądze do gry ruble( nie wiem jeszcze ile, zależy od cen innych rzeczy, jeżeli ktoś ma pomysł co do cennika amunicji, leków, strzykawek, artefaktów to piszcie, oczywiście barman będzie mógł się potargować
)
- bandaż
- strzykawka z lekiem anty radiacyjnym
- mapa terenu
Przykład nr.2. zestaw naukowca z pistoletem colt m1911 z dwoma magazynkami:
- wypełnienie magazynków po 7 kulek
- pieniądze do gry
- bandaż
- trzy strzykawki z lekiem anty radiacyjnym
- mapa terenu
Zestawy wolności, powinności, bandytów, wojska i monolitu wyglądają jak zestawu samotnika.
Takie tam pomysły...
. Proszę o uwagi i krytykę, wezmę to pod uwagę.
Kiedy widzisz snajpera , to znaczy , że snajper widzi Ciebie .