Crysis

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Crysis

Postprzez LPKorn3324 w 19 Wrz 2005, 18:29

Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez ST4LK3R w 20 Wrz 2005, 06:27

CryEngine 2, a ja nadal wole UnrealEngine 3 :] Oni zawsze maja najlepsze silniki :P
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 20 Wrz 2005, 08:00

Jakosc troche psuje mozliwosc obiektywnej oceny, ale silniczek moze byc niezly. Narazie wstrzymam sie od oceny i porównania z ue3, z x-ray itp. Przydaly by sie jakies dane techniczne i oficjalny filmik, chociaz i tak pewnie jest to co zawsze, czyli wszystkie mozliwe bajery i straszne wymagania :) . Sie zobaczy.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez LPKorn3324 w 20 Wrz 2005, 14:00

rzczywiscie film jest w takiej sobei jakosci stad nie mozna do konca ocenic jego mozliwosci a raczej próbki mozliwosci. Inna sprawa ze moment w którym kamera wylatuje z chmur i jest ukazany brzeg i cala wyspa to po prostu szczeka opada. CE2 zostal zrobiony przy uzyciu SM 2.0 + (ma byc pierwszym jaki najprawdopodobniej wspierac bezie dx9l [ L- SM 4.0])
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 20 Wrz 2005, 19:29

I wlasnie, shadery 4? Na co to komu...Zajeliby sie ulepszeniem fizyki i mozliwosci destrukcji (jak ten samochód wkomponowany w bungalow)...Grafika na poziomie Fear to juz max, jaki trzeba wybrednym...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 21 Wrz 2005, 08:05

Wiec ja jestem bardziej wybredny niz ustawa przewiduje :D . W kazdym razie to co zrobilo na mnie najlepsze wrazenie to scenka zniszczenia tej chaty przez pedzaca ciezarówke (chociaz to w sumie nic nadzwyczajnego, po prostu jeszcze nie wykorzystuje sie zniszczen na taka skale) i fragment, gdzie liscie reagowaly w czasie rzeczywistym na przechodzacego obok nich zolnierza. Reszte juz sie wlasciwie widzialo. Jedyne co mnie razi to ta bajecznosc. Podobnie jak w FC kolory sa tak przesycone, ze az oczy od tego bola. FC byl dla mnie strasznie sztuczny dopuki nie wlaczylem renderu COLD. Poza tym prawda jest taka (twórcy gier tego najwyrazniej nie zauwazaja), ze w rzeczywistosci kolory sa raczej wyblakle, mniej kontrastowe. Moze nie zawsze, ale... Wystarczy spojzec na FC z cold i bez. Albo jeszcze lepiej na filmik z HL2, moze niektórzy go znaja/pamietaja, dziejacy sie na wybrzezu, kiedy Gordon wsiada z shotgunem do buggyiego i napotyka gunshipa, z którym walczy do konca filmiku. Zauwazcie, ze w tym trailerze kolory sa bardzo nie kontrastowe, takie szare. Dodam tylko, ze w finalnym hl2, kolory sa juz kontrastowe i mniej rzeczywiste. Albo diablo2... grafika znacznie bradziej mi sie podobala, kiedy zmniejszylem kontrast na min. Moze to moje subiektywne odczucie, ale raczej nie. Chcialbym, zeby w stalkerze byla mozliwosc ustawienia renderu w stylu cold. Uwazam, ze wszystko wygladaloby wtedy znacznie lepiej.
Ostatnio edytowany przez Touchdown, 21 Wrz 2005, 08:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThreeZ w 21 Wrz 2005, 08:40

No tak... Wszystko piekne i cudowne. Tylko jaki sprzet to pociagnie? Athlon FX 256 bit 25 Ghz, 2,5 terrabajta ramu i GeForce 24 z 5 GB pamieci? Ludzie. Troche umiaru... :/
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 21 Wrz 2005, 08:58

To, ze technologia komputerowa ewoluuje znacznie szybciej, niz przecietny gracz zmienia sprzet, to sprawa oczywista. Wziasc nalezy pod uwage, ze jest to technologia next-gen, czyli troche minie, zanim zacznal sie pojawiac gry na ce2. Poza tym, doswiadczenie pokazuje, ze, w wiekszosci przypadków do grania w super-graficznie gre nie trzeba miec potwora, który jeszcze nawet nie powstal. Pamietam zdolowanych ludzi, gdy wszyscy mysleli, ze do tego, aby D3 w ogóle dzialal potrzebny bedzie procesor ponad 2ghz i fx5950 (wtedy to byla h!-endowa karta). Pewnie wiele z tych osób bylo mocno zaskoczonych, ze w dooma mozna grac nawet na gf4mmx. Jestem pewien, ze tak samo bedzie teraz. Nikt nie wypusci gry wymagajacej komputera z górnej pólki.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ST4LK3R w 21 Wrz 2005, 14:43

Pro po kolorów-tez zauwazylem to samo-kolory zbyt nasycone i nierzeczywiste...A jeszcze bardziej mnie bawia te efekty w niektórych grach.Otóz chodzi o to, ze niektóre elementy sie za bardzo swieca, daja zbyt wielkie refleksy niz w rzeczywistosci.Przykladem jest dla mnie Doom 3, gdzie tekstury sa takie sztuczne, takie plastikowe (tak jak w Corelu jest narzedzie "plastik").Wszystko blyszczy, chociaz nie powinno... A pro po wymaganiach nowych gier...Nie ma definicji gier NextGen...Chociaz mozna to przypisac grom w pelni obslugujacych DX 9c i podobnym.A w dzisiejszych czasach najwazniejsza jest optymalizacja, czym popisali sie ludzie tworzacy H-L 2.Jesli ktos zrobi cos na styl Battlefield'a 2, to mimo jego wysokiej grywalnosci gra bedzie na uboczu, bo monstrum, które by to spokojnie obsluzylo musi miec zawrotna konfiguracje...
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 21 Wrz 2005, 15:44

Na poczatku filmiku ce2 jest napis nextgen. Poza tym nextgen tyczy sie (zdaje sie) ps3, xbox360 i pc z h!-endowa konfiguracja. A valve sie z optymalizacja hl2 tyle popisali, ze nie dali duzej ilosci efektów (bump-mapping, dynamiczne cienie...) i ogólnie nie wykorzystali w 100% potencjalu source. Stad stosunkowo niskie wymagania.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez LPKorn3324 w 21 Wrz 2005, 16:08

Touchdown jak bys uwaznie ogladal zauwazyl bysze jest to napisa "nex gen technology CRY ENGINE" i to sie odnosi do silnika, ze jest nastepna generacja cry engine a nie gra.
Co do koloró[url]to nei wiem uwazam ze przesadzacie. Kolory sa swietnie dobrane i uwierzcie mi ze tak jest w rzeczywistosci. zobaczcie zdjecia z National geographic albo kto byl zagranica przytzna ze osliny i morze daja taki efekt. z kolei jezeli chodzi o odblaski to rzeczywiscie czasami przesadzaja producencji gier bo o ile swiecace powierzchnie wygladaja i ladnie i realnie to czasami po prostu czuc od nich sztucznosc[/url]
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 21 Wrz 2005, 16:39

Moim zdaniem jest to Technologia Nastepnej Generacji (next-gen technology), a napis CryEngine jest, bo to jest engine Cry. Technologia Next-Gen, CryEngine. Bo gdyby bylo The Next Generation Of CryEngine... Poza tym Next-Gen to nie (tylko) skrót tylko (juz teraz) pojecie. Mysle, ze to o to chodzi. Tzn. tak mi sie wydaje, moge sie mylic. A apropos kolorów, to ja swojego zdania nie zmienie :twisted: . Dla mnie tak mocno kontrastowe kolory wygladaja zbyt bajecznie. Aha, a co do odblasków... nigdy mnie w D3 to nie razilo, co innego D3 z modem... no nie pamietam jak on sie nawywal, w kazdym razie dodawal miedzy innymi bloom i wtedy faktycznie wszystko po prostu swiecilo. Ogien wygladal lepiej, ale metalowe sciany juz nie.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości