[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 17 Sie 2012, 19:18

Takich ze znaczkami to troche mam, a najdrozsze to Łzy chimery ale tlumika do snajperek jeszcze mi nikt nie zaoferowal
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 17 Sie 2012, 19:26

Popatrz w notatki w PDA - może masz receptę na symbiont. Bodajże kropelki, meduza, kolec i jeszcze jakiś - do galarety. A w ogóle to jak jesteś w magazynach to w menu zakupów masz opcję chcę zapytać za co dostanę przedmiot. Dajesz coś innego i tłumik do karabinów snajperskich.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 17 Sie 2012, 21:55

Jak zwykle wiedziales o co kaman, jest cos takiego jak tlumik 7.62 do karabinow snajperskich niestety nie mam kolczatki do symbiona ani kulebiaka zeyb go wychachmecic
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 17 Sie 2012, 23:00

Kolczatkę powinieneś znaleźć na wysypisku - często się spawnuje obok dolinki gdzie leżą w podstawce zwłoki stalkera. Jak wejdziesz od strony baru to skręć w prawo za posterunkiem powinności. Dojdziesz do dolinki gdzie są mięsacze, dalej jest ta dolinka o której mówię. Tylko nie przy zwłokach stalkera a trochę bardziej w stronę centrum wysypiska, przed krzakami. Zaznaczyłem krzyżykiem.

Image
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez LOWCAKOZ w 18 Sie 2012, 01:16

niestety tam gdzie pokazales mam wysyp kotletow i kamiennej krwi, no nic szukam dalej:)
Awatar użytkownika
LOWCAKOZ
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Sty 2011, 23:14
Ostatnio był: 14 Mar 2015, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez M3Fis70 w 18 Sie 2012, 01:43

Dwa pytania:
1.Jakie zmiany w Fabule. Banilla z dodatkowymi misjami po prostu? Czy coś "fresh"?
2.Może też innym modów, czy jest opcja (bez atumn aurora, mogę pomarzyć jedynie) na taki sam widok z oczu postaci w sensie taki... cofnięty, no ten co był na filmiki. Da się tak zrobić w podstawowym modzie, oraz może innych?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 18 Sie 2012, 11:18

Widok z maski masz w dodatkowym pliku, tak samo włączenie celownika. Na filmiku mam poszerzony FOV - ściągasz FOVswitcher (w tym masz zmianę kąta widzenia dla SoC, CS i CoP) i instalujesz jaki Ci pasuje - u mnie jest chyba 85 stopni. Ta druga grafika - letnia, trochę mniej obciąża kompa, możesz spróbować. Zresztą z Autumn wziąłem tylko grafiki. Z tymi shaderami które dodałem fajnie wygląda bez dodatkowych grafik, sam zobaczysz. Zmian w fabule nie ma, na koniec jest freeplay - spawnuje Cię do Prypeci. Mod jest na maksa utrudniony. Gra się o wiele ciekawiej niż na podstawce. Spróbuj. Jak masz słabego kompa to ściągnij sobie wersję w plikach gamedata.db - lepiej chodzi i chyba mniej zamula, przynajmniej ja mam takie odczucie że gra ładuje się szybciej i chodzi płynniej.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez StalkerCiastek w 18 Sie 2012, 22:23

Hahaha uwielbiam tego moda :E ! Zacząłem grę może pół godziny temu. Pokręciłem się po wiosce kotów, powpadałem w anomalię, pomęczyłem się z magazynkami, wybiłem bandytów, uratowałem Żwawego, poszedłem mu po kurtkę, zakręciłem się koło nasypu kolejowego i wróciłem do Sida. Postanowiłem wymienić Kamienny Kwiat na jakąś broń. Najlepiej strzelbę, bo nie miałem nic na mutanty. No więc wybieram opcję coś tak kaliber .410 i patrzcie co dostałem:
Image
Image
HK 417 sniper. Pięknie. Tak to ja mogę grać :D !

W ekwipunku zostały mi jeszcze meduza i kamienna krew. Co tym razem? Egzoszkielet? :D

Aha i mam jeszcze pytanie: co się robi z rublami? Sidorowicz ich nie chce, opcji handlu nie ma, to na uj mi one?
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 19 Sie 2012, 00:13

Kurcze zmieniałem wpisy w skrypcie odpowiedzialnym za wymianę z NPC-ami i coś się pokićkało :( Normalnie powinieneś dostać dwururkę .410, muszę nad tym pomyśleć :/

Rublami płacisz za naprawy sprzętu. Radzę Ci wymieniać słabsze arty na kasę, jak ich masz dużo, bo ostrzenie noża to 10000 RU.

Edit: Zrobiłem patcha - wypakować i scalić gamedatę, lub wrzucić katalog gamedata razem z plikami gamedata.db
http://www.sendspace.pl/file/2a3995208d49de574405ee6
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez StalkerCiastek w 20 Sie 2012, 11:55

Coś rzeczywiście nie tak jest z tą wymianą przedmiotów. Wybrałem się na Wysypisko. Jako, że do Doliny Mroku ani Agropromu nie mogłem iść (promieniowanie) to zbierałem artefakty. Znoszę wszystko do Sida (chciałem dorwać kombinezon stalkera), a tam w oknie dialogowym pokazało mi się, że mam do wymiany artefakt Pustak. A rzeczy takie, że głowa mała. Wyłączam szybko okienko, sprawdzam ekwipunek, a tu nie ma żadnego Pustaka. Znalazłem chyba Baterię albo coś takiego, ale w ekwipunku o dziwo tego nie miałem. No nic, wymieniłem tego tajemniczego "Pustaka" na chyba SP99 Ekolog czy jakoś tak. Około 80% ochrony przed promieniowaniem :E . Teraz mogę spacerować po tych hałdach śmieci na Wysypisku i beztrosko zbierać do popadnie. Sprzęcior to już mam niezły, tylko, że brakuje mi amunicji do mojej super snajperki :D.

Dalej temat błędów: Zone nawiedziło UFO. Raz idąc przez Kordon zobaczyłem błysk w anomalii gdzieś daleko. Przybiegłem tam ale nic nie znalazłem. Potem, w nocy, stojąc przy ognisku w wiosce kotów na horyzoncie (tam gdzie posterunek wojskowych) spostrzegłem dużą, szybko przemieszczającą się kulę światła. Po przybliżeniu lornetką okazało się, że pozaziemski obiekt przybrał formę kamuflażu to znaczy księżyc udawał. Sunął kawałek nad horyzontem aż zniknął. To było jakoś o 4 rano.

Teraz zmierzam do Agropromu. Do podziemi. Nienawidzę kurna podziemi. Szczególnie jak gram z modem, który, teoretycznie, może zmienić spawn i w miejscu, które kiedyś było bezpieczne teraz czai się Pijawka albo coś jeszcze gorszego. A tak to sobie gram na pamięć i zawsze wiem co gdzie wyskoczy. Jakby tego było mało na noc zapowiadana jest emisja: gdzie ja się schowam?

Mam pytanie: w komunikatach od innych stalkerów na Kordonie ciągle powtarza się słowo "ATP", że w jego okolicy ktoś zginął, coś się stało, kogoś widzieli itd. Co to znaczy to ATP?
I drugie pytanie: czy jak jest emisja mogę się schować w dowolnym, zadaszonym i osłoniętym miejscu, czy muszę szukać jakiejś solidniejszej kryjówki? Bo w Priboyu tak właśnie było.

A niech to. Właśnie doczytałem i moje rzekome "cudeńko" ma tylko 40% ochrony przed radiacją o czym się właśnie boleśnie przekonałem.
LOL
Awatar użytkownika
StalkerCiastek
Redaktor

Posty: 357
Dołączenie: 27 Cze 2008, 21:17
Ostatnio był: 26 Cze 2014, 17:46
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 58

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 20 Sie 2012, 17:51

Wrzuć tę poprawkę co dodałem to się wymiana ustatkuje. Emisje najlepiej przeczekać w solidnym budynku albo w miejscu gdzie się ukrywają NPC. Bateria i pustak mają jednakowy opis - to błąd ze spolszczenia.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 20 Sie 2012, 20:33

ATP to stacja pojazdów - tam gdzie uwalniamy Żwawego.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość