Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
No niestety ale cromm nie odpisuje... jakos przeżyję. Jak by tu dodać miejsca ukrycia przed emisjami psi storm opady. wiem tyle że miejsca ukrycia ustala się w all.spawn'ie i dodaje je się w plikach surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx ale nie wiem jak to zrobić stworzyć i dodać.
Ale ja chce na nowej mapie to dodać np. w kordonie. Zauważyłem że jeśli się doda w np. sgm af to na tych mapach psi storm albo opadów nie ma bo nie ma przypisanych miejsc według cromm'a.
Jeżeli twoja mapa zawiera jakąś ze starszych części i jest dodana do CoP [Np. Kordon w SGM 2.2] to można by popatrzeć po plikach i porównać gdzie są różnice i po prostu zrobić tak jak pisałeś tu:
Wiem tyle że miejsca ukrycia ustala się w all.spawn'ie i dodaje je się w plikach surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx ale nie wiem jak to zrobić stworzyć i dodać.
Pewno tak to trzeba wykonać, lecz ja w tym się nie bawię, aktualnie pracuje nad modem do CS, ale gdzieś po forach ktoś już pewno pytał o coś takiego i odpowiedź się znajdzie.
Pogoda w AF3 dzieli się na okresy. Dobry (np. 'Słonecznie') i zły (np. 'Deszczowo/Burzowo'). Zmieniają się one co pewien czas, który można ustawić w opcjach AF. Oczywiście możliwe jest ustawienie obu okresów na 'Deszczowo/Burzowo'. Wtedy będzie lało prawie non-stop. Pomiędzy okresami występuje okres przejściowy [atmosfear_transition]. Trwa godzinę i zapobiega on takim zdarzeniom jak deszcz z czystego nieba. Dzięki niemu niebo musi się najpierw zachmurzyć aby spadł deszcz.
Częstotliwość występowania danego cyklu pogodowego w obrębie okresu ustala się w\gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx Np okres 'burzowy' jest zdefiniowany następująco.
Przy takiej konfiguracji prawdopodobieństwo wystąpienia deszczu czy burzy wynosi 50%. Niestety nie da się wymusić zmian raz deszcz, raz burza. Skrypt losuje więc może się zdarzyć, że burza będzie trwała nawet przez cały okres
Kryjówki Tak jak napisałem aby emisja, psi sztorm czy fallout wystąpiły na nowo dodanych levelach trzeba dodać miejsca ukrycia do all.spawnu i do plików surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx. Można to zrobić na rózne sposoby. Najłatwiejszy to rozpakować all.spawna z CS (jeśli oczywiście level pochodzi z CS) i skopiować space_restrictory o nazwie zawierającej 'vibros' do all.spawna CoP-a. Np. Agroprom ma agr_vibros, agr_vibros_0000 ... agr_vibros_0009. Trzeba pamiętać, żeby game_vertex_id i level_vertex_id były odpowienie dla danego levelu. Ja po prostu użyłem takich jak jakikolwiek inny oryginalny space_restrictor z tego levelu.
Po skompilowaniu all.spawna trzeba te miejsca ukrycia dopisać do surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx. Np.
Problem jest z kryjówkami. Wypakowałem all spawna z cs i szukałem w pliku alife i way i nie ma w żadnym z nich nic o agr_vibros W jakim to ma być pliku?
Przecież Zaton, Jupiter i Prypeć mają już zdefiniowane kryjówki. Po co chcesz je jeszcze raz dodawać?
Nie chciałem ich jeszcze raz dodawać tylko szukalem ich na wzór żeby dodać na nowe mapy.
Już kapuje. Zmyliło mnie to że myślałem że wszędzie będzie agr_.... Nie trzeba było tyle pić... teraz woda z mózgu sie robi. Całą tą sekcje mam dodac jak do normalnego cop'a? jeśli mam
[2894]
; cse_abstract properties section_name = space_restrictor name = esc_vibros_0002 position = -170.093505859375, -20.0251941680908, -132.250305175781 direction = 0, 0, 0 version = 122 script_version = 8
Spis nazw kryjówek Zatonu Jupitera i Prypeci masz w surge_manager.ltx. Te z CSa mają 'vibros' w nazwie. Te z CoPa 'surge_hide' (chociaż nie wszystkie).
"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian