Forum Stalker.pl • Zobacz temat - [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

[AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 29 Lip 2012, 18:41

No niestety ale cromm nie odpisuje... jakos przeżyję.
Jak by tu dodać miejsca ukrycia przed emisjami psi storm opady. wiem tyle że miejsca ukrycia ustala się w all.spawn'ie i dodaje je się w plikach surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx ale nie wiem jak to zrobić stworzyć i dodać.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Junx w 29 Lip 2012, 20:14

Można dodać nowe, ale z drugiej strony po co? Przecież są oryginalne, których jest dużo.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 09:04
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 29 Lip 2012, 21:44

Ale ja chce na nowej mapie to dodać np. w kordonie. Zauważyłem że jeśli się doda w np. sgm af to na tych mapach psi storm albo opadów nie ma bo nie ma przypisanych miejsc według cromm'a.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Junx w 29 Lip 2012, 21:50

A to już inna rozmowa...

Jeżeli twoja mapa zawiera jakąś ze starszych części i jest dodana do CoP [Np. Kordon w SGM 2.2] to można by popatrzeć po plikach i porównać gdzie są różnice i po prostu zrobić tak jak pisałeś tu:

Wiem tyle że miejsca ukrycia ustala się w all.spawn'ie i dodaje je się w plikach surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx ale nie wiem jak to zrobić stworzyć i dodać.


Pewno tak to trzeba wykonać, lecz ja w tym się nie bawię, aktualnie pracuje nad modem do CS, ale gdzieś po forach ktoś już pewno pytał o coś takiego i odpowiedź się znajdzie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 09:04
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 29 Lip 2012, 21:55

No to dodać do tych plikow bym spróbował porównać i dopisać ale nie mam narazie co... Nie wiem gdzie w all spawnie jest to ustalone i jak to ustalić.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2012, 13:25

Cykle pogodowe AF3

Pogoda w AF3 dzieli się na okresy. Dobry (np. 'Słonecznie') i zły (np. 'Deszczowo/Burzowo'). Zmieniają się one co pewien czas, który można ustawić w opcjach AF. Oczywiście możliwe jest ustawienie obu okresów na 'Deszczowo/Burzowo'. Wtedy będzie lało prawie non-stop. Pomiędzy okresami występuje okres przejściowy [atmosfear_transition]. Trwa godzinę i zapobiega on takim zdarzeniom jak deszcz z czystego nieba. Dzięki niemu niebo musi się najpierw zachmurzyć aby spadł deszcz.

Częstotliwość występowania danego cyklu pogodowego w obrębie okresu ustala się w \gamedata\configs\environment\dynamic_weather_graphs.ltx
Np okres 'burzowy' jest zdefiniowany następująco.
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[atmosfear_stormy]
clear           = 0
partly          = 0
foggy           = 0.1
veryfoggy       = 0.05
cloudy          = 0.2
rain            = 0.25
storm           = 0.4


Skrypt wybiera dany cykl z tego okresu. Chcąc mieć tylko deszcz i burze na przemian trzeba wyzerować wszystkie inne cykle niż rain i storm
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[atmosfear_stormy]
clear           = 0
partly          = 0
foggy           = 0
veryfoggy       = 0.0
cloudy          = 0
rain            = 0.5
storm           = 0.5

Przy takiej konfiguracji prawdopodobieństwo wystąpienia deszczu czy burzy wynosi 50%. Niestety nie da się wymusić zmian raz deszcz, raz burza. Skrypt losuje więc może się zdarzyć, że burza będzie trwała nawet przez cały okres



Kryjówki
Tak jak napisałem aby emisja, psi sztorm czy fallout wystąpiły na nowo dodanych levelach trzeba dodać miejsca ukrycia do all.spawnu i do plików surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx.
Można to zrobić na rózne sposoby. Najłatwiejszy to rozpakować all.spawna z CS (jeśli oczywiście level pochodzi z CS) i skopiować space_restrictory o nazwie zawierającej 'vibros' do all.spawna CoP-a. Np. Agroprom ma agr_vibros, agr_vibros_0000 ... agr_vibros_0009. Trzeba pamiętać, żeby game_vertex_id i level_vertex_id były odpowienie dla danego levelu. Ja po prostu użyłem takich jak jakikolwiek inny oryginalny space_restrictor z tego levelu.

Po skompilowaniu all.spawna trzeba te miejsca ukrycia dopisać do surge_manager.ltx i fallout_manager.ltx. Np.
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
...
pri_surge_hide_a28_2
pri_surge_hide_a17
pri_surge_hide_b36

;Agroprom
agr_vibros
agr_vibros_0000
...
agr_vibros_0009
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rozdupnik.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 30 Lip 2012, 20:58

Problem jest z kryjówkami.
Wypakowałem all spawna z cs i szukałem w pliku alife i way i nie ma w żadnym z nich nic o agr_vibros
W jakim to ma być pliku?
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2012, 21:38

alife_agroprom.ltx:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[7843]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros
position = -138.135437011719, 0.00014000000373926, -198.160537719727
direction = 0, 0, 0
version = 124
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 1057
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1,shape2,shape3
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 8.08940029144287,0,0
shape1:axis_y = 0,23.7435989379883,0
shape1:axis_z = 0,0,8.08940029144287
shape1:offset = -15.9093475341797,7.72085905075073,-5.69621276855469
shape2:type = box
shape2:axis_x = 7.77080011367798,0,0
shape2:axis_y = 0,23.7435989379883,0
shape2:axis_z = 0,0,7.77080011367798
shape2:offset = 14.5209121704102,7.540855884552,-5.84234619140625
shape3:type = box
shape3:axis_x = 37.882396697998,0,0
shape3:axis_y = 0,17.7334022521973,0
shape3:axis_z = 0,0,14.5426082611084
shape3:offset = -0.852325022220612,5.95402002334595,0.136307001113892

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 30 Lip 2012, 22:09

Mam np cpś takiego:

:

[6534]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0000
position = -131.239440917969, -0.000337000004947186, -166.721969604492
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 9.87980175018311,0,0
shape1:axis_y = 0,2.91700005531311,0
shape1:axis_z = 0,0,23.394193649292
shape1:offset = -1.43124401569366,1.15199995040894,5.31166076660156

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6535]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0001
position = -116.157409667969, -0.000337000004947186, -166.95002746582
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 9.87980175018311,0,0
shape1:axis_y = 0,2.91700005531311,0
shape1:axis_z = 0,0,23.394193649292
shape1:offset = -1.43124401569366,1.15199995040894,5.31166076660156

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6536]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0002
position = -176.058013916016, 0.116878002882004, -175.214736938477
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 16.1296005249023,0,0
shape1:axis_y = 0,10.1724004745483,0
shape1:axis_z = 0,0,22.6797981262207
shape1:offset = -1.07692003250122,0.0453180000185966,-5.12061977386475

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6537]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0004
position = -181.508422851563, 0.558057010173798, -132.038162231445
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 8.06859588623047,0,0
shape1:axis_y = 0,7.24420022964478,0
shape1:axis_z = 0,0,3.9465970993042
shape1:offset = 2.19041395187378,0,0.0193179994821548

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6538]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0005
position = -153.431488037109, 1.10302603244781, -173.073669433594
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 8.59259986877441,0,0
shape1:axis_y = 0,6.27320098876953,0
shape1:axis_z = 0,0,19.0055999755859
shape1:offset = 0.348663002252579,4.99999987368938e-006,3.07192993164063

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6539]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0006
position = -155.012832641602, 1.11801505088806, -151.321151733398
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 19.0102005004883,0,0
shape1:axis_y = 0,5.60799980163574,0
shape1:axis_z = 0,0,8.53239917755127
shape1:offset = -1.81967198848724,-0.0149999996647239,0.0878299996256828

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6540]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0007
position = -108.149322509766, 0.558058023452759, -194.64436340332
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 3.80800008773804,0,0
shape1:axis_y = 0,6.33519983291626,0
shape1:axis_z = 0,0,8.07040691375732
shape1:offset = 0.237663000822067,0,-0.376311987638474

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6541]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0008
position = 38.8392143249512, 2.50001001358032, -11.5792026519775
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 19.4885997772217,0,0
shape1:axis_y = 0,16.4318008422852,0
shape1:axis_z = 0,0,12.0777997970581
shape1:offset = 0.917912006378174,0.959003984928131,-1.3222279548645

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[6542]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = agr_vibros_0009
position = 8.65945243835449, 1.29999998534913e-005, 9.83493900299072
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 961
distance = 0
level_vertex_id = 178456
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1,shape2,shape3,shape4,shape5
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 3.20319795608521,0,0
shape1:axis_y = 0,5.22279977798462,0
shape1:axis_z = 0,0,18.6453990936279
shape1:offset = -36.0979919433594,6.71003818511963,-6.40244293212891
shape2:type = box
shape2:axis_x = 20.2899971008301,0,0
shape2:axis_y = 0,3.68559789657593,0
shape2:axis_z = 0,0,4.3480019569397
shape2:offset = -27.4204158782959,6.91930818557739,-1.49025499820709
shape3:type = box
shape3:axis_x = 11.5453968048096,0,0
shape3:axis_y = 0,17.1620006561279,0
shape3:axis_z = 0,0,19.1054000854492
shape3:offset = -12.5618705749512,3.04500198364258,0.943122029304504
shape4:type = box
shape4:axis_x = 9.14139556884766,0,0
shape4:axis_y = 0,8.36559772491455,0
shape4:axis_z = 0,0,29.0686054229736
shape4:offset = 8.66281127929688,0.61300802230835,0.999916970729828
shape5:type = box
shape5:axis_x = 18.5877933502197,0,0
shape5:axis_y = 0,14.6071977615356,0
shape5:axis_z = 0,0,12.0717973709106
shape5:offset = 1.66995203495026,1.87680196762085,-0.263417989015579

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 3


i co ja mam z tym zrobić jak to dodać? przeszukałem oba te pliki i nic tam nie ma o agr_vibros dla zatonu,jupitera,prypeci.

A to dobre wypakowałem all.spawn z cs i agr_vibros jest tylko w pliku agroprom w żadnym innym nie ma tych sekcji co up wkleiłem.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2012, 22:34

Przecież Zaton, Jupiter i Prypeć mają już zdefiniowane kryjówki. Po co chcesz je jeszcze raz dodawać?

Cromm Cruac napisał(a):skopiować space_restrictory o nazwie zawierającej 'vibros'

agr(oprom)_vibros to kryjówki na agropromie, esc(ape)_vibros w kordonie, dar(kvalley)_vibros w dolinie mroku itd. Łapiesz?

Musisz to dodać do sekcji all.spawn danego levelu (alife_agroprom) i skompilować. O edycji all.spawna jest gdzieś na tym forum. Poszukaj.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Rozdupnik w 30 Lip 2012, 22:39

Przecież Zaton, Jupiter i Prypeć mają już zdefiniowane kryjówki. Po co chcesz je jeszcze raz dodawać?


Nie chciałem ich jeszcze raz dodawać tylko szukalem ich na wzór żeby dodać na nowe mapy.

:facepalm:
Już kapuje. Zmyliło mnie to że myślałem że wszędzie będzie agr_....
Nie trzeba było tyle pić... teraz woda z mózgu sie robi.
Całą tą sekcje mam dodac jak do normalnego cop'a? jeśli mam

[2894]

; cse_abstract properties
section_name = space_restrictor
name = esc_vibros_0002
position = -170.093505859375, -20.0251941680908, -132.250305175781
direction = 0, 0, 0
version = 122
script_version = 8

; cse_alife_object properties
game_vertex_id = 245
distance = 0
level_vertex_id = 25
object_flags = 0xffffff3e

; cse_shape properties
shapes = shape0,shape1
shape0:type = box
shape0:axis_x = 1,0,0
shape0:axis_y = 0,1,0
shape0:axis_z = 0,0,1
shape0:offset = 0,0,0
shape1:type = box
shape1:axis_x = 13.7554054260254,0,0
shape1:axis_y = 0,6.1768012046814,0
shape1:axis_z = 0,0,7.89640617370605
shape1:offset = -0.00303600006736815,0.0399990007281303,0.196547999978065

; cse_alife_space_restrictor properties
restrictor_type = 0

to muszę to dodać na koniec pliku alife_escape z odpowiednim numerem. I co dalej? Mówiłes coś o dodaniu tego do dwoch plików z af.
Ostatnio edytowany przez Rozdupnik, 30 Lip 2012, 22:47, edytowano w sumie 1 raz
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [AtmosFear 3] Cromm Cruac - Zróżnicowana Pogoda

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2012, 22:41

Spis nazw kryjówek Zatonu Jupitera i Prypeci masz w surge_manager.ltx. Te z CSa mają 'vibros' w nazwie. Te z CoPa 'surge_hide' (chociaż nie wszystkie).
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 28 Sie 2024, 16:45
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość