M.S.O. v1.0.1 w sieci!----------------------------------
CHANGELOG:----------------------------------
v1.0.1- oddziały NPC-ów są teraz znacznie bardzie zróżnicowane pod względem liczebności (elitarne generalnie są mniejsze)
- poprawiono zachowanie mutantów w ciągu nocy
- poprawiono detekcje wrogów i bycia zaatakowanym przez mutanty
- znacznie zwiększono respawn mutantów w Jupiterze
- dodano nowy typ squadów: 'Odziały Naukowe Monolitu'. W związku z tym Monolith jest teraz podzielony na 2 grupy:
* Odziały Bojowe (bardziej popularne) - w dzień siedzą w bazach (Oczyszczalnia, Fabryka Jupiter) w nocy wychodzą i patrolują obszar wokół nich - okazjonalnie zapuszczając się nieco dalej (ale nigdy w bezpośrednie poblirze nutralnych baz)
* Odziały Naukowe (odpowiednio odziane i wyposażone) - w dzień również siedzą w bazach. Nocą wychodzą i kierują się do najbliższych ich pól Anomalii i skanują je do rana
- dodano optional pozwalający na ustawienie głównego tempa respawnu (pozwala to kontrolować ogólny nastrój w bardzo dużym stopniu)
- naprawiono problem z frezowaniem się NPC-ów w trybie zagrożenia (g8 thx to _xXxTWiST3DxXx_)
- naprawiono problem z Tremorem, który strzelał do siebie z innej broni niż jego pisotlet (g8 thx to Jketiynu and gannebamm)
- w końcu naprawiono losowy błąd z xr_corpse_detection.script (g8 thx to askfor)
- dropowana broń jest ponownie 'srednio-dobrej' jakości (w paczce jest opcja czyniąca kondycję słabą - co nieco balansuje ekonomię)(g8 thx to askfor)
- naprawiono problem z nożem(g8 thx to askfor)
- zmieniono skrypt w quescie w kręgu BIS dla switch_distance równego 150m lub 200m - łowca podczas zejścia do leże Pijawek będzie się zachowywał poprawnie przy tym ustawieniu(g8 thx to askfor)
----------------------------------
DOWNLOAD LINK:----------------------------------
ModDBMediaFire----------------------------------
Ponadto garść niusów:
Szykują się dość znaczące usprawnienia jeśli chodzi o kolejne wersje MSO. Najważniejsze są 2 rzeczy:
1. Smrtphoneusr był tak miły, że zgodził się na skorzystanie ze wszystkich dodatkowych smart_terrainów które staworzył na potrzeby moda SMRTR. W praktyce oznacza to jeszcze bardziej rozbudowany a-life i wypełnienie wszystkich luk które były na mapach w vanilla.
2. Mam już gotowy skrypt zarządzający stosunkiem frakcji do gracza (autorem jest gannebam) - jeśli zastrzelimy odpowiednią ilość członków danej frakcji to stanie się ona częsciowo wroga. Także wreszcie będzie to dynamiczne tak jak w SoC.