Negatywne wrażenia z gry...

Miał już dość tego bezowocnego jazgotu i przepitych mord. Wyłączył transmisję z obrad sejmu.

Postprzez MCaleb w 30 Sie 2007, 22:48

Tak... mała liczba mutantów, brak pojazdów (do diabła z anomaliami! Nie trzeba tak pruć przeca przez Zonę), klimatyczny początek i FPSowy koniec nienajlepiej współgrają.
Co ciekawe wszystko, prócz spawnpointów, brakujących mutantów jest już dawno w grze. Czemu nie pokusili się o umieszczenie kilku stref, gdzie te rzadkie mutanty występują, tego nie wiem. Dali tylko plamę przez to.
Mam nadzieję, że w CS naprawią te wszystkie błędy... or else!
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Reklamy Google

Postprzez Psud w 30 Sie 2007, 23:11

Ja się ogólnie zawiodłem na

brak pojazdów- qrna to ja już bym wolał żeby te anomalie wywalili albo ograniczyli je tylko do budynków niż usuwać pojazdy :/

Podział zony na oddzielnie doczytujące sie strefy też psuje klimat... Pojawia sie wtedy takie uczucie zamknięcia, i odrywa od świata gry......


I GDZIE DO QR*Y NĘDZY JEST GITARKA?? NIC TAK NIE BUDUJE KLIMATU JAK POMYKANIE NA GITARCE PRZY OGNISKU NOCĄ :P
Psud
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 26 Sie 2007, 09:13
Ostatnio był: 10 Wrz 2010, 16:55
Kozaki: 0

Postprzez Wilk w 31 Sie 2007, 14:14

no ale wiesz gra powstawała prawie 6 lat...

A co do końca to są 2 zły i dobry

Zły polega na tym że S.T.A.K.E.R podchodzi do reaktora i sypią się na niego gruzy a on myśli że to pieniądze i dobry że zona znika:
Rosną drzewka, ćwierkają ptaszki itp itd.
<lol> :wink: :wink: :wink:
Załączniki
1st_page_pic.jpg
1st_page_pic.jpg (28.25 KiB) Obejrzany 2659 razy
Awatar użytkownika
Wilk
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 27 Sie 2007, 13:30
Ostatnio był: 16 Lut 2013, 20:07
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 31 Sie 2007, 14:20

Wilk, nie wiem czy Cię ale stwierdziłeś, że S.T.A.L.K.E.R. ma 2 zakończenia? No ja naliczyłem 7 z resztą o tym było wiele razy na forum.

Psud napisał(a):I GDZIE DO QR*Y NĘDZY JEST GITARKA?? NIC TAK NIE BUDUJE KLIMATU JAK POMYKANIE NA GITARCE PRZY OGNISKU NOCĄ


Jeśli bardzo chcesz jest jedna w dolinie mroku. Tam gdzie jest jeden taki mały budynek na uboczu a obok coś jakby zsyp do zboża (w koło są trampoliny). Trzeba się na to wdrapać a w środku jest gitara, hand radio (krótkofalówka) i konserwy. Oczywiście te przedmioty do niczego nie służą nawet opisu nie mają.
Ostatnio edytowany przez RogueTrooper, 31 Sie 2007, 14:25, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez MCaleb w 31 Sie 2007, 14:29

Wilk napisał(a):A co do końca to są 2 zły i dobry

Polecam ten temat.
Naum się korzystać z wyszukiwarki.

RogueTrooper napisał(a):Trzeba się na to wdrapać a w środku jest gitara, hand radio (krótkofalówka) i konserwy. Oczywiście te przedmioty do niczego nie służą nawet opisu nie mają.

Konserwy mają. ;)
Ostatnio edytowany przez MCaleb, 31 Sie 2007, 14:31, edytowano w sumie 1 raz
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

Postprzez Quinn w 31 Sie 2007, 15:18

Wilk to lokalny spamer. Ale nie ma problemu, za niedługo ban.
wajdzik'owi też niewiele brakuje.

2 zakończenia? I dziwicie się, że jestem agresywny w stosunku do kotów... ;]
Awatar użytkownika
Quinn
Ekspert

Posty: 712
Dołączenie: 14 Cze 2007, 13:37
Ostatnio był: 10 Cze 2024, 19:44
Miejscowość: Seattle, budynek z elektryczną owcą na dachu...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 4

Postprzez Palo w 29 Wrz 2007, 10:50

a mi sie ta gierka podoba, napewno jest realniejsza niż "return to the castle wolfenstein", i ma sój klimat, z tym sie zgodze ze jesli role play games, to powinno być więcej charakterystyk i rozwijania sie postaci.ale fabuła i mroczność klimatu jest the best,no i te filmiki miedzy misjami, to też dobra sprawa.
Palo
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 06 Wrz 2007, 17:18
Ostatnio był: 29 Wrz 2007, 13:35
Kozaki: 0

Postprzez MatXXX w 01 Paź 2007, 16:13

Gra ma klimat ale do pewnego czasu, mi sie ten klimat skończył :) gdzieś na wysypisku/w instytucie. Brak pojazdow i ograniczona mapa, to naprawde chyba bylo robione na złość graczom.

Ja jeszcze S.T.A.L.K.E.R.A. jeszcze nie skończyłem ale przydało by sie jeszcze kilka(-naście,-dziesiąt,-set :) rzeczy, np. czerwony las w kordonie (zaczynasz grę w lesie, wychodzisz z niego, patrzysz a on na czerwono świeci, to by było). Dużo opuszczonych wsi. Jeszcze żeby większą cześć mapy stanowiły lasy i prypec, a nie równina i trzy drzewa na krzyż. Mutantów więcej, dużo więcej. Możliwość zniszczenia wszystkiego co stanie ci na drodze, czy to szczur czy drzewo czy blok mieszkalny(a efekt zawalenia jak WTC sie zawaliło). Posterunki wojskowe, mogłoby być ich więcej, na każdym szlaban i wojacy a od okola stalkerzy sie szykują do ataku, a po ataku przejmują go. Zdarzenia całkowicie przypadkowy można by było dodać, np. masz iść do jakiegoś gościa po dane (pendrive),przychodzisz do niego, giwera załadowana, a tu trup i kilku martwych stalkerow, a pendriva jak nie było, tak niema. Jeszcze do tego możliwość ocenienia kiedy to zaszło i pytanie sie "tubylców" czy widzieli gościa z pendrivem. Tydzień gry i znajdziesz gościa z pendrivem i dopiero w tedy idziesz dalej. A co jakby wojskowi zaatakowali obóz w kordonie. A jakby można było założyć własną frakcje, ubić wojsko, wolność, powinność i monolit, zapanować nad zoną. Ach... te marzenia..

Niektóre gry mają klimat cały czas, cały czas coś nowego, a tu tylko zagania główne i cały czas te same zadania poboczne. Np. gra Serious Sam(pierwsze i drugie starcie) miała jakiś klimat(jeżeli można nazwać klimatem takie wyżynanie wszystkiego) a Serious Sam 2, dno w porównaniu z jedynką. Oblivion Lost tez miało (nie)jakiś(ale dobry) klimat a Shadow of Charnobyl ma ograniczoną mapę i nie ma pojazdów, ale klimat został... w około 50%. Jakby wydali (najlepiej to za free) wersje jeszcze Oblivion Lost to by sie grało z przyjemnością.

A zapowiadało sie tak dobrze... ale cóż, pozostaje grac w to co jest i czekać na CS.
MatXXX
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 27 Wrz 2007, 14:12
Ostatnio był: 17 Lis 2007, 15:38
Kozaki: 0

Postprzez SithLord w 01 Paź 2007, 16:45

Zgadzam się z wami. To co mnie w stalku irytuje:
1. Brak dużego otwartego terenu.
2. Brak losowości
3. Respawn
4. Ilość stalkerów i ciągle te same sekwencje (np. w dziczy ciągle jest dwóch przy wrakach i jeden na wieży nie mówiąc o tych na budowie. błueeee...)
5. Klimat (jest nawet fajny ale pozostawia niedosyt przede wszyskim przez to co w pkt 1.)
6. Fabuła (totalna porażka).
7. Fizyka (Można rozwalać skrzynki i niektóre deski! Hurraa!).
8. Zdjęcia z Oblivion Lost na pudełku.
9. Głupie, łatwo wykrywalne anomalie.
10. Brak pojazdów (usprawiedliwiali się tym, że ktoś może wjechać w anomalię i cały poziom od sejwa! A co ich to. Wjechałem? Moja pierd*lona wina. Mogłem iść piechotą.)
11. Brak możliwości tworzenia grupy.
12. Brak możliwości dołączenia do frakcji.

Clear Sky też będzie do dupy.

Obyś był złym prorokiem...

Edit: Też mam taką nadzieję...
Ostatnio edytowany przez SithLord, 02 Paź 2007, 10:55, edytowano w sumie 1 raz
Image

Stalker Clear Sky <- Nadzieja na lepszego stalka
Awatar użytkownika
SithLord
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 04 Wrz 2007, 20:50
Ostatnio był: 08 Lip 2008, 16:48
Kozaki: 0

Postprzez Kovu Killaruna w 02 Paź 2007, 00:09

To lecimy:
-mała różnorodność mutantów
-nie do końca otwarty teren (ładowanie)
-czerwony las, Prypeć i sarkofag nastawione na przejście "na szybko" - ledwo dolecimy do anten a już dostajemy info, że jest planowana wycieczka po Prypeci, przez miasto lecimy niemal sprintem. To nie tego. Wolałbym mozolne odkrywanie tajemnic zony, wyrywanie jej tajemnic dosłownie metr po metrze, niż takie przebiegnięcie przez nią. Tragedia :|
-mała różnorodność granatów ręcznych (gdzie np. granaty zapalające które widziałem w onlineo'wej becie)?
-w "gołej wersji" marne mozliwości zakupów (trader mod to dla mnie podstawa),
-brakuje elementów RPG jednak - nie samym żarciem konserw stalker żyje (BTW współczuję - na takim wikcie przez 2 tyg mało nie och....em ;) )
To b było tyle moich narzekań - zostaje nadzieja, że CS przyniesie w tym względzie poprawę ;)
Pozdrav
Edycja Granatówka :wink:

Pochwała, za inteligentne spostrzeżenia. - Quinn -
"Modlisz się? - pytam. - Módl się - mówię - módl! Im dalej w strefę tym bliżej do nieba...
- Co? - pyta, bo nie dosłyszał.
- Módl się! - krzyczę - stalkerów wpuszczają do nieba bez kolejki!"
Kovu Killaruna
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 02 Sie 2007, 13:12
Ostatnio był: 08 Gru 2011, 14:17
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Postprzez Chi w 03 Paź 2007, 15:10

A mnie zawiodło ograniczenie. Bo niby czemu mam grać jako facet?
RPG? Elementy RPG? Nieistnieją! W Falloucie mogłam wybrać sobie kobietę w dowolnym wieku, a tu muszę kierować typem ze sklerozą.

Role - play to tworzenie postaci, więc nie widzę między tym, a STALKER powiązań. Oprócz potrzeby jedzenia, choć to zdrowo naciągany argument.
Życie... w sumie dobra jest w nim tylko krew...
Awatar użytkownika
Chi
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 03 Paź 2007, 14:55
Ostatnio był: 03 Paź 2007, 15:40
Kozaki: 0

Postprzez Terminus w 03 Paź 2007, 15:24

Chi napisał(a):A mnie zawiodło ograniczenie. Bo niby czemu mam grać jako facet?

Rozumiem, że to żart.
Stalker to podobnie jak wiele gier w tym RPG [z ważniejszych: Betrayal at Krondor, Ultima, Gothic] jest grą ze zwartą historią i zdefiniowanym bohaterze. Nie każda gra cRPG zakłada kreację avatara gracza [via The Elder Scrolls, Fallout].
Z resztą się zgadzam. Też mi się marzyły elementy RPG np. rozwijanie umiejętności posługiwania się danymi rodzajami broni, specjalizacje itp. Na jakieś pompowanie współczynników typu siła, inteligencja itp. Stalker jest za mały [długość rozgywki, obszar]
CREDO [łac. Wierzę]
Awatar użytkownika
Terminus
Deliryk

Posty: 3955
Dołączenie: 22 Cze 2007, 06:15
Ostatnio był: 21 Lip 2022, 18:56
Kozaki: 1440

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości