[PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez nelson82 w 30 Mar 2012, 11:36

Trochę z innej beczki (a nie chcę zakładać kolejnego tematu). Czy da się przenieść właściwości artefaktów z COP na grunt gry "Cień Czarnobyla". Chodzi mi konkretnie o artefakty zwiększające lub zmniejszające udźwig? Wiem, że w pliku artefacts.ltx (config/misc) jest sekcja
Kod: Zaznacz wszystko
[af_base]:identity_immunities
hud                     = artefact_hud
animation_slot            = 11
allow_inertion            = true
;slot                  = 10
attach_angle_offset         = 0,0,0
attach_position_offset      = -0.1,-0.1,0
attach_bone_name         = bip01_root
inv_grid_width            = 1
inv_grid_height            = 1
belt                  = true
af_actor_properties         = on
actor_properties         = on

ale dodanie tam wpisu additional_inventory_weight = 0 (na wzór pliku z COPa) oczywiście niczego nie zmienia. Gdzie wogóle leży "źródło" tych właściwości?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez Junx w 30 Mar 2012, 11:57

Niestety, tego to już się nie da dodać jedynie do pancerzy można dopisać dodatkowy udźwig. Samo chciałem to już kiedyś zrobić, ale się nie dało :/ A "żródło" tego to są chyba pliki .dll, ale głowy nie daje.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez vandr w 30 Mar 2012, 19:56

Następne pytanie- jak dodać trasery do broni?(jakoby żółty pocisk przemierzający powietrze).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez kubekpop w 30 Mar 2012, 19:59

Masz może na myśli tracery? Jeśli tak, to znajdź w weapons.ltx w sekcji danej amunicji tracer = on i zmieniaj z off na on i na odwrót. W weapons.ltx natkniesz się też na sekcję od wyglądu itp. Wyszukaj w tym pliku wszystkie frazy "tracer" i znajdziesz, co potrzebujesz.
W CS jest to:
Kod: Zaznacz wszystko
[bullet_manager]
tracer_shader               = effects\bullet_tracer ;hud\default
tracer_texture               = fx\fx_tracer_weapons
fire_circle_k               = 2.0f ; means tracer_width*2

tracer_width               = 0.08
tracer_length_max            = 225 ;10.0   ;24.0 ;14.0
tracer_length_min            = 0 ;1 ;2      ;0.2
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez vandr w 31 Mar 2012, 10:50

Na przykład tutaj jest takowy wpis, ale tracera i tak nie widać:

Kod: Zaznacz wszystko
[ammo_5.56x45_ap]:ammo_base
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn         = "weapons\ammo\ammo_5.56x45_ap" ; option for Level Editor
class         = AMMO
cform                   = skeleton
visual                  = weapons\ammo\ammo_556x45_ap.ogf
description            = enc_weapons1_ammo_ammo-5.56x45-ap
$prefetch       = 64

cost                = 380

box_size      = 30   ;60

inv_name      = ammo-5.56x45-ap
inv_name_short   = ammo-5.56x45-ap_s
inv_weight      = .33

inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 10
inv_grid_y         = 11

k_dist         = 1.2
k_disp      = 1.45   ;0.000001
k_hit      = 1.9
k_impulse      = 2.8
k_pierce      = 1.0
impair         = 1.1
buck_shot      = 1
tracer         = on
wm_size         = 0.05
explosive      = off
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez r_populik w 31 Mar 2012, 11:03

Masz tu: http://www.sendspace.com/file/c2365j weapons.ltx z moda redux. W tym modzie jest taka amunicja, porównaj może coś wykombinujesz - tyle że to jest pod COPa
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez kubekpop w 31 Mar 2012, 12:06

Może spróbuj się pobawić tym
Kod: Zaznacz wszystko
[bullet_manager]
tracer_shader               = effects\bullet_tracer ;hud\default
tracer_texture               = fx\fx_tracer_weapons
fire_circle_k               = 2.0f ; means tracer_width*2

tracer_width               = 0.08
tracer_length_max            = 225 ;10.0   ;24.0 ;14.0
tracer_length_min            = 0 ;1 ;2      ;0.2

Daj 3 razy większy width i length. Nie bawiłem się tym nigdy, ale powinno działać... Może ta tekstura jest przezroczysta, czy jak... Weź może tą teksturę z w/w moda (Redux).
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez vandr w 31 Mar 2012, 12:35

Acha, nie wiem czy zapomniałem napisać- wszystko to robię pod SoC, w configu którym nie ma

Kod: Zaznacz wszystko
[bullet_manager]
tracer_shader               = effects\bullet_tracer ;hud\default
tracer_texture               = fx\fx_tracer_weapons
fire_circle_k               = 2.0f ; means tracer_width*2


Za to poniższe wpisy owszem. Będę próbował.
EDIT: Dobra, działa- po prostu zapomniałem o jednej linii. Dzięki za wskazówki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez kubekpop w 31 Mar 2012, 12:42

Proszę bardzo :) A mógłbyś powiedzieć, o jakiej zapomniałeś? Żebym na przyszłość wiedział, bo nigdy się tym nie bawiłem.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [PYTANIE]Kilka pytań + poszukuję osoby chętnej...

Postprzez vandr w 31 Mar 2012, 16:52

Jednak nie do końca jest tak jak powinno być. Tzn.- tracery działają dobrze, tylko ja Ci źle opisałem jak je aktywować.

Tutaj:

Kod: Zaznacz wszystko
[bullet_manager]
tracer_width               = 0.08
tracer_length_max            = 10.0   ;24.0 ;14.0   
tracer_length_min            = 2      ;0.2


Dopisujesz:

Kod: Zaznacz wszystko
tracer_texture               = fx\fx_tracer_weapons


Następnie przy każdym typie amunicji w którym chcesz mieć tracer, dodajesz linię(gdy jej nie ma):

Kod: Zaznacz wszystko
tracer_color_ID      = 0


0, to kolor żółty. Dwa to czerwony. Ja osobiście preferuję żółty. Jak widzisz, wywaliłem średnik. Nie wiem czy miał jakiś wpływ, ale raczej nie- tracery są widoczne ze średnikiem oraz bez niego. I na koniec, rozmiar tracera. Lepiej ustawić jego wartość:

Kod: Zaznacz wszystko
wm_size         = 0.06


To tyle.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość