[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RoboticFreeze w 26 Lut 2012, 19:03

Już olałem to, tak tylko się zapytałem, ale to też jakaś podpowiedź dla twórców, pojawia się za to inny problem już na początku gry po przejściu na inny teren, może to ktoś obadać?
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S7, 2395.00 mhz, 94-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30171 files cached 33 archives, 5009Kb memory used.
Init FileSystem 3.418067 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4007192 K], reserved[71004 K], committed[116044 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9650 K], process heap[783 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5087 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:615]: NVIDIA GeForce GTS 250
* GPU driver: 8.17.12.9036
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1762 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 12
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 12
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1424 ms]
"e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 130022 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    6448 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 6648 ms
* phase cmem: 120940 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 341 ms
* phase cmem: 108135 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 108135 K
Wczytywanie zapisanej gry "rf_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 10999 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 18432 objects are successfully loaded
* Game rf_quicksave is successfully loaded from file 'e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\_appdata_\savedgames\rf_quicksave.sav' (42.949s)
* phase time: 42948 ms
* phase cmem: 171956 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 108 ms
* phase cmem: 171962 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 82 ms
* phase cmem: 171994 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 171994 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 7953 ms
* phase cmem: 257150 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 648 ms
* phase cmem: 258149 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 1799 ms
* phase cmem: 258332 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 100 ms
* phase cmem: 262611 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 262627 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 49 ms
* phase cmem: 262825 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 262825 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 262825 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1121, 250578 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
! Missing ogg-comment, file:  e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\garbage_bandits_radio_1.ogg
* phase time: 10772 ms
* phase cmem: 287842 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 287842 K
* [win32]: free[2814368 K], reserved[115424 K], committed[1264448 K]
* [ D3D ]: textures[284574 K]
* [x-ray]: crt heap[287842 K], process heap[11756 K], game lua[77979 K], render[152 K]
* [x-ray]: economy: strings[18997 K], smem[971 K]
* MEMORY USAGE: 335645 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file:  e:\steam\steamapps\common\stalker clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg
stack trace:

RoboticFreeze
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 26 Lut 2012, 16:24
Ostatnio był: 05 Mar 2012, 21:56
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lut 2012, 20:21

Wcale nie zawsze trzeba zaczynać grę od nowa. Jeżeli jest to wymagane, to zawszę daje znać w opisie patcha. Jednak tak się złożyło, że akuratnie przy następnej wersji będzie to potrzebne. Za to, że jest taki wymóg wińcie GSC, że zrobiła betonowy silnik i bardzo sztywną architekturę gry.

Zdjęcia kilku "klasowych" NPC:

Snajper:

:

Image


Specjalista:

:

Image


Medyk:

:

Image
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Lut 2012, 20:25

Smoq super już nie mogę się doczekać kiedy wyjdzie następny patch :)

Będą tylko te trzy specjalizacje czy wszystkie ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lut 2012, 20:47

Wszystkie, tylko Żołnierz Wsparcia i Szturmowiec nie różnią się niczym od normalnych stalkerów, poza tym, że pierwszy używa karabinów szturmowych a drugi ma lepszy pancerz i strzelbę, więc uznałem, że nie będę im robił screenów.

Sądzę, że na pierwszy rzut oka gracz nie będzie potrafił ich rozróżnić, ale z pomocą Hełmu Taktycznego będzie to łatwiejsze.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 26 Lut 2012, 21:34

No to czekamy smoq2 , jestem ciekaw jak to zadziała w praktyce.
Mam też pytanie jeśli uzbrajamy własne odziały w lepszą broń o "wątpliwym" stanie to NPC używa ją tak jak by była sprawna w 100%, bo jeśli nie to Specjalista mógłby naprawiać im broń na tej samej zasadzie jak medyk regeneruje zdrowie.

Do postu k4r00...
:

k4r00 napisał(a):Mam pewien pomysł. Nie wiem, czy to już było, bo nie śledzę tematu strona po stronie, ale...

Można by dodać coś na kształt dyplomacji? Coś a la' Mount & Blade, gdzie frakcje wypowiadały sobie wojny, zawierały sojusze. Moim zdaniem fajnie urozmaiciłoby to rozgrywkę, bo np. bandyci walczący z renegatami czy powinność walcząca z wojskiem wydaje się nieco dziwne. Tak samo Czyste Niebo i każda inna frakcja vs. reszta świata, również wydają się nie teges.

Zgodzę się tutaj z igla2008 .

Jeśli chodzi zaś o przyszły projekt smoq2 to wolał bym raczej zastaną sytuacje, gdzie mogli byśmy tylko zerwać porozumienie w celu poszerzenie terenów naszej frakcji lub omyłkowo doprowadzając do wojny. Sojusze czy zawieszenie broni wykluczały by zatwardziałych wrogów jak np:wolność-powinność gdzie niemożna było by dojść do porozumienia, za to powinność -wojsko były od początku w cichym porozumieniu tak jak pisze k4r00.
Jeśli już tak bardzo chcieli byśmy zawrzeć z kimś sojusz czy zawieszenie broni (nie widzę powodów dzielić się z kimś Zoną :E ) to można było by spotkać się z przedstawicielami każdej frakcji w składzie i ubić interes.
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 26 Lut 2012, 21:45

Snajper nie wyróżnia się niczym w jego modelu lecz można poznać po broni z lunetą. Model specjalisty jest jak strzał w dziesiątkę ale już medyka to porażka. Bandaż na ramieniu to niezbyt dobry pomysł, jedynie ta apteczka u nogi go ratuje. Lepiej by było gdyby na ramieniu bądź głowie miał biały albo czerwony krzyżyk i tam na drugiej nodze bandaż.
Co do reszty to się zgadzam i innymi użytkownikami forum.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lut 2012, 23:23

W TFW nie będzie żadnej dyplomacji, gdyż trzeba by cały system frakcji od nowa napisać. Zostawiam to na daleką przyszłość. Wojsko to nie jest frakcja główna (grywalna) więc sojusz z nią jest w ogóle bez sensu.

Off-topic: Ja jestem w stanie wyobrazić sobie sojusz Wolność-Powinność. Gdy pojawia się zagrożenie tak duże, że jedna strona sobie nie radzi, potrafi się dogadać z nawet największym wrogiem.

@ pilot - A masz model czerwonego krzyżyka, który by ładnie wyglądał na ramieniu? Pamiętaj, że te dodatkowe elementy nie są częścią modelu stalkera, tylko osobne modele, doczepione w pliku konfiguracyjnym. Poza tym nie rozumiem, dlaczego model bandaża nie może być na ramieniu?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 26 Lut 2012, 23:55

Trap przy wzywaniu posiłków do Stacji pomp z Osady Rybackiej.Powtarzalny
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....a.l.k.e.r\gamedata\scripts\rein_spawn_system.script:72: attempt to index a nil value
 

stack trace:


3.7.1
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Lut 2012, 09:22

@ dagorladCS - Możesz mi wysłać save?

[EDIT]

Takie akcesoria medyka lepsze:

:

Image
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 27 Lut 2012, 13:14

Bandaż jaki i opaska , za bardzo biją w oczy i są przesadnio duże, sprowadził by to do takiej postaci :
:

Image
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 27 Lut 2012, 13:18

Też fajnie to wygląda .. Smoq dwie sprawy po pierwsze w Jantarze w bunkrze podczas emisji dzieją się nie stworzone rzeczy trzy czwarte osób nie może wejść do bunkra bo zawsze ktoś zablokuje drzwi da się coś z tym zrobić ?? Druga sprawa to czy nasi kompani są wyposażeni w dekoktery ? Byłem światkiem kiedy to mój kompan trzymał w ręku dekorator czego szukał tego nie wiem ? :) I ostatnia sprawa czy dało by radę wprowadzić kogoś takiego jak bankier tzn koleś pożyczał by nam pieniądze a my musielibyśmy mu je oddać po jakimś czasie z procentem albo spłacać.. jakbyśmy chcieli oszukać to nie wpuszczali by nas do składu np:...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Lut 2012, 14:04

Image

Jeszcze jakieś prośby?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości