FATAL ERROR
[error]Expression : wave&&wave->length()
[error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line : 65
[error]Description : Can't open wave file:
[error]Arguments : d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\material\human\step\n_default_1.ogg
stack trace
Per$hing16 napisał(a):Mam pytanko Która z wersji jest godna polecenia i najmniej wybijająca do pulpitu? Chyba że wszystkie wersje są beta
...
[1660]=[soldier_1_move_14_fired]
[1661]=[soldier_2_move_14_fired]
[1662]=[soldier_3_move_14_fired]
[1663]=[commander_move_15_fired]
[1664]=[soldier_1_move_15_fired]
[1665]=[soldier_2_move_15_fired]
[1666]=[soldier_3_move_15_fired]
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
! ERROR: SV: can't find children [35919] of parent [563488752]
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:207: attempt to index field 'stalker_target' (a nil value)
stack trace:
frosth napisał(a):1) Witam
frosth napisał(a):2) Smog2 dzięki za tfw
frosth napisał(a):4) Raz zdarzyło mi się podczas pobytu w składzie (podczas emisji), że wojacy stają się agresywni i strzelają...nikt nie ginie poza mną. Błędu nie dało się ponownie sprowokować choć próbowałem.
frosth napisał(a):5) W składzie raz na jakiś czas stalkerzy (obrońcy) zachowują się tak jakby wyczuwali zagrożenie od wojaków w barze... łażą z bronią przy skroni i mnie wnerwiają.
frosth napisał(a):Mimo, że nie interesuje mnie wojna frakcji to jest to najlepszy freeplay jaki mogłem sobie wyobrazić, (nie)cierpliwie poczekam na fabułę. Dzięki dla całego zespołu!!!
frosth napisał(a):@Per$hing16 - tak to wszystko są bety jedne bardziej dla jednych drugie mniej dla drugich (nie)stabilne nie ma co kombinować - 3.7.1 to ostatnia i nią tylko warto się interesować.
Jacobek napisał(a):Zanim zacznę o bugach, mam takie pytanko. Czy istnieje jakiś mod który dodaje multiplayera na tej samej zasadzie co singleplayer, czyli freeplay? Bo oryginalny multiplayer jest tylko na zasadzie jak jakis Counter Strike, co jednak nie jest dobrym pomysłem. Myślę że tryb multiplayer o którym wspomnialem byłby o wiele ciekawszy niz jakikolwiek mod na tryb singleplayer.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:856: attempt to index field '?' (a nil value)
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : HUD_SOUND_COLLECTION::LoadSound
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line : 184
[error]Description : NULL==FindSoundItem(alias, false)
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: svt09 oraz 2 gości