[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Xen w 19 Lut 2012, 23:34

Mod genialny, nie nudzi na dłuższą metę, przy okazji trzeba się namęczyć żeby początkowy ekwipunek zdobyć jak jest się "zielonym" zauważyłem też, że niektórzy stalkerzy noszą ksywki z tego forum ;)
Awatar użytkownika
Xen
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 13 Lut 2011, 12:34
Ostatnio był: 08 Sie 2024, 14:39
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 116

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Per$hing16 w 20 Lut 2012, 14:58

Mam pytanko ;) Która z wersji jest godna polecenia i najmniej wybijająca do pulpitu? ;) Chyba że wszystkie wersje są beta :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Falen w 20 Lut 2012, 15:51

Witam
Dziś ścieknąłem tego moda a po tym pacha i wchodzę do gry nawet logo gsc się nie pokazuje i Bug trap oto logi

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\material\human\step\n_default_1.ogg
 

stack trace


:wódka: dla tego kto pomoże

Falen
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:45
Ostatnio był: 02 Cze 2012, 16:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 20 Lut 2012, 15:58

Per$hing16 napisał(a):Mam pytanko ;) Która z wersji jest godna polecenia i najmniej wybijająca do pulpitu? ;) Chyba że wszystkie wersje są beta :)



Tak, są to wciąż wersje Beta, najlepiej pobierz najnowsze patche( 1strona tematu wszystko pisze)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 20 Lut 2012, 16:00

1) Witam
2) Smog2 dzięki za tfw
3) jak 10-ty raz z rzędu wywaliło mnie do pulpitu podczas spaceru po agropromie to nawet się zarejestrowałem, log poniżej:
Kod: Zaznacz wszystko
...
[1660]=[soldier_1_move_14_fired]
[1661]=[soldier_2_move_14_fired]
[1662]=[soldier_3_move_14_fired]
[1663]=[commander_move_15_fired]
[1664]=[soldier_1_move_15_fired]
[1665]=[soldier_2_move_15_fired]
[1666]=[soldier_3_move_15_fired]
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
! ERROR: SV: can't find children [35919] of parent [563488752]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:207: attempt to index field 'stalker_target' (a nil value)
 

stack trace:


4) Raz zdarzyło mi się podczas pobytu w składzie (podczas emisji), że wojacy stają się agresywni i strzelają...nikt nie ginie poza mną. Błędu nie dało się ponownie sprowokować choć próbowałem.
5) W składzie raz na jakiś czas stalkerzy (obrońcy) zachowują się tak jakby wyczuwali zagrożenie od wojaków w barze... łażą z bronią przy skroni i mnie wnerwiają.

Mimo, że nie interesuje mnie wojna frakcji to jest to najlepszy freeplay jaki mogłem sobie wyobrazić, (nie)cierpliwie poczekam na fabułę. Dzięki dla całego zespołu!!!

@Per$hing16 - tak to wszystko są bety jedne bardziej dla jednych drugie mniej dla drugich (nie)stabilne :) nie ma co kombinować - 3.7.1 to ostatnia i nią tylko warto się interesować.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KriegsMajor w 20 Lut 2012, 18:26

Mi pojawił się kolejny błąd, znów w Agropromie i tym razem nie jest to bug! Wziąłem sobie od Cygana misję, żeby przynieść PDA z ciała martwego Najemnika, które znajdowało się w ślepym zaułku w tunelu kolejowym w Agropromie. Idąc tam nagle zaczęły mi się wyświetlać komunikaty "FIXING ERROR: CORRECTING BODY POSITION FOR TASK", następnie dodawało mi nowe zadanie: "Zlokalizuj przedmiot: PDA" i zaraz po tym owe zadanie mi anulowało. Żeby było śmieszniej działo się to w kółko, sekunda po sekundzie. Kiedy dotarłem do miejsca, w którym powinno być ciało, okazało się, że jest ono gdzieś w ścianie i przesuwa się po mapie. Ze ściany dochodziły odgłosy, jakby jakiś Stalker tracił HP. Jako, że nie dało się nic zrobić, stwierdziłem, że wrócę do Cygana i po prostu anuluję u niego wykonywanie zadania, żeby pozbyć się tych natrętnych komunikatów. Po dotarciu do budynku "B" okazało się, że... Cygan nie żyje!
Rezultat? W budynku "B" komunikaty ustają, jednak wszędzie poza nim napływają na nowo, a zadania nie mam jak wykonać czy anulować. Nie próbowałem przechodzić do innych lokacji na mapie, więc nie wiem, jak tam to wygląda.

Tu zamieszczam screeny:
http://imageshack.us/g/163/ssmajor022012165835agro.jpg/

EDIT: O, przepraszam, pomyliłem kolejność wyświetlania komunikatów. Powinno być tak:

Nowe zadanie:
Zlokalizuj przedmiot: PDA

Wiadomość
FIXING ERROR: CORRECTING BODY POSITION FOR TASK

Zadanie anulowane:
Zlokalizuj przedmiot: PDA


Oczywiście po komunikacie z anulowaniem zadania znów włączał się tan z nadaniem nowego i tak w kółeczko aż do porzygu ;)
Ostatnio edytowany przez KriegsMajor, 20 Lut 2012, 18:39, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post KriegsMajor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka.
Awatar użytkownika
KriegsMajor
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 03 Lut 2012, 19:05
Ostatnio był: 19 Maj 2023, 08:23
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Jacobek w 20 Lut 2012, 18:34

Witam wszystkich!

Zanim zacznę o bugach, mam takie pytanko. Czy istnieje jakiś mod który dodaje multiplayera na tej samej zasadzie co singleplayer, czyli freeplay? Bo oryginalny multiplayer jest tylko na zasadzie jak jakis Counter Strike, co jednak nie jest dobrym pomysłem. Myślę że tryb multiplayer o którym wspomnialem byłby o wiele ciekawszy niz jakikolwiek mod na tryb singleplayer.

Aha, nie wiem czy było to wcześniej zauważone, mój bug na tfw wygląda tak,że kiedy zdobyłem już reputację u samotników, i pytam się barmana w składzie pociągów, co jest pięć że wszystkie frakcje tam siedzą, wtedy wywala mi grę.


Pozdrawiam

Za ten post Jacobek otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Juraszka, Spadnięty.
Jacobek
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 20 Lut 2012, 18:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 21:38
Frakcja: Zombie
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Lut 2012, 18:44

frosth napisał(a):1) Witam

Witam :D

frosth napisał(a):2) Smog2 dzięki za tfw

Dziękuj całej ekipie a nie tylko jemu, choć możliwe, że to On wszystkich trzyma przy nadziei i chroni ekipę przed rozpadem.

frosth napisał(a):4) Raz zdarzyło mi się podczas pobytu w składzie (podczas emisji), że wojacy stają się agresywni i strzelają...nikt nie ginie poza mną. Błędu nie dało się ponownie sprowokować choć próbowałem.

Nasz kochany STALKER, a szczególnie CS, kocha nas zaskakiwać pojedynczymi błędami...
Ale kiedyś już mówiłem Smoq'owi o tym, że straż składu walczy TYLKO z graczem - kompani i ludzie z frakcji gracza nie reagują na straż składu w momencie jak jest do nas wrogo nastawiona.
Była obietnica naprawy tego, włącznie z zmianą Składu z bazy (która nic nie daje) na punkt zasobowy.

frosth napisał(a):5) W składzie raz na jakiś czas stalkerzy (obrońcy) zachowują się tak jakby wyczuwali zagrożenie od wojaków w barze... łażą z bronią przy skroni i mnie wnerwiają.

Też tak mam czasami, ale wtedy WSZYSCY celują do mnie - przyzwyczaiłem się, że nawet w grze mnie nie lubią.

frosth napisał(a):Mimo, że nie interesuje mnie wojna frakcji to jest to najlepszy freeplay jaki mogłem sobie wyobrazić, (nie)cierpliwie poczekam na fabułę. Dzięki dla całego zespołu!!!

Wszyscy czekamy :E

frosth napisał(a):@Per$hing16 - tak to wszystko są bety jedne bardziej dla jednych drugie mniej dla drugich (nie)stabilne :) nie ma co kombinować - 3.7.1 to ostatnia i nią tylko warto się interesować.

Stabilność TFW jak i samego STALKERA to loteria dla każdego zestawu komputerowego - możesz mieć super maszynę i ciągle dostawać CTD albo ledwo spełniać minimalne wymagania i przegrać 20 godzin i nie natrafić na żadnego buga... (jak np. ja :E )


Jacobek napisał(a):Zanim zacznę o bugach, mam takie pytanko. Czy istnieje jakiś mod który dodaje multiplayera na tej samej zasadzie co singleplayer, czyli freeplay? Bo oryginalny multiplayer jest tylko na zasadzie jak jakis Counter Strike, co jednak nie jest dobrym pomysłem. Myślę że tryb multiplayer o którym wspomnialem byłby o wiele ciekawszy niz jakikolwiek mod na tryb singleplayer.


To jest temat o TFW, więc
PO JAKĄ CHOL**Ę PYTASZ SIĘ TU O WERSJĘ MULTI!
wymiękam przez takich ludzi...
pomijam literówki, których na szczęście jest mało - ale i tak proponuje włączyć opcję sprawdzania pisowni.
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 20 Lut 2012, 18:58, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Per$hing16 w 20 Lut 2012, 18:49

Witam :) Wersja najnowsza , 3.7 beta . Ledwo po początku gry , najemnik , wziałem zlecenie od sacharowa na zdobycie macek pijawki + zabiciu czegos co zabija ludzi. Potem odbicie posterunku , powrót do sacharowa , i po rozmowie z nim ten bład ;) Powtórzył się 2x, potem już nie właczałem stalkera ;)

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:856: attempt to index field '?' (a nil value)
 

stack trace:


Kolejny bug , brak opisu
Image

Uploaded with ImageShack.us
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 20 Lut 2012, 18:58

Jest pewna sprawa, która chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu, ale wymagała pewnych obserwacji. Chodzi mianowicie o balans frakcji. Częste ostatnio patchowanie moda i sporo gier zaczętych od zera ma też i swoje plusy, bo pozwoliło mi poobserwować jak tam sprawa się ma z walkami frakcyjnymi. Warto czasami korzystać z podglądu oddziałów w PDA. Nie w celu ułatwienia sobie rozgrywki, a w celu badania zachowania oddziałów frakcyjnych.

Przede wszystkim jest kłopot z Oporem i Czystym Niebem. Zawsze (chyba, że dołączymy do Czystego Nieba) Opór bardzo szybko zyskuje przewagę. W każdej (dosłownie w każdej) grze jaką zaczynałem od zera od dłuższego czasu CN bardzo szybko ulegało naporowi. To powoduje później pewne nierówności w rozgrywce. Opór po bardzo szybkim rozprawieniu się z CN, zajęciu ich baz i punktów zasobów, zyskuje znacznie większe możliwości od innych frakcji. Widać to szczególnie podczas gry samotnikiem. W pewnym momencie rozgrywki Opór po prostu wylewa się z Kordonu nieprzerwanym strumieniem zajmując przyczółki na Wysypisku, a następnie w dalszych lokacjach.

Ja wiem, że CN z założenia miało mieć lepiej uzbrojone oddziały, ale za to mniej liczne. Niestety moim zdaniem się to po prostu nie sprawdza. Albo początkowe oddziały CN muszą być lepiej uzbrojone (zwłaszcza chodzi tu o pancerze), aby tak łatwo ich nie wypierano, albo trzeba im zwiększyć liczebność. Inaczej po prostu nie mają żadnych szans i szybko frakcja znika z mapy, co moim zdaniem nieco psuje rozgrywkę. Trzeba by było nieco tu pomieszać, bo tak jak jest teraz (moim zdaniem) jest po prostu źle.

Da się też zauważyć pewna przewagę Najemników nad Powinnością, jednak nie jest to aż tak widoczne. Przewaga jest naprawdę minimalna i chyba nie warto tego nawet ruszać.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 20 Lut 2012, 19:04

@Per$hing16 - wszyscy o tym wiedzą :D najzwyczajniej Smoq nie wie jak nazwać lunetę do Mosiny oraz jaki opis dać... kosmetyczny bug.

@Wilk Fenris - I tu niestety jest ból walki offline - opór wygrywa z CN bo ma więcej ludzi, a to jaki ekwipunek ma CN niestety słabo wpływa na wynik walk.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 20 Lut 2012, 19:29

Przechadzka w Dolinie Mroku i niespodzianka ...
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : HUD_SOUND_COLLECTION::LoadSound
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line          : 184
[error]Description   : NULL==FindSoundItem(alias, false)
 

stack trace:

http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt09 oraz 1 gość