Uprzedzając kolejne pytania (tak naprawdę to nudzi mi się już na tym urlopie
):
zmiana udźwigu:- w pliku
actor.ltx (config/creatures), odszukujesz linijki
max_item_mass = 50.0 i zmieniasz wartość (po jej przekroczeniu postać zaczyna się szybciej męczyć), np. na 70.0,
- ponadto w tym samym pliku odszukujesz linijki
max_walk_weight = 60 (wartość, po przekroczeniu której, wogóle stracimy zdolność do poruszania się) i wartość zmieniasz, np. na 80,
- na koniec w pliku
system.ltx (config), odszukujesz linijki
max_weight = 50 i zmieniasz jej wartość na 70 (trzymasz się tu tego co określiłeś w pierwszym etapie),
- gotowe, nie jestem pewien, ale chyba nie trzeba zaczynać nowej gry.
zmiana rzeczy, które dostajemy od wilka:- plik
escape_dialog.script (scripts), a dokładnie ta sekcja:
- Kod: Zaznacz wszystko
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_pm", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_9x18_fmj", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")
określa, co dostajemy na początku gry. Jeżeli chcemy zacząć np. z karabinem AK-74, szukamy jego pliku konfiguracyjnego (config/weapons/w_ak74.ltx), otwieramy i mamy u samej góry jego nazwę (wpn_ak74), wpisujemy ją w miejsce pistoletu PM, oczywiście zmienaimy również amunicję na tą dla kałacha. Całość powinna wyglądać tak:
- Kod: Zaznacz wszystko
function give_weapon_to_actor (trader, actor)
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_ak74", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_fmj", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "ammo_5.45x39_fmj", "in")
dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_knife", "in")
bonus:- zdarza się czasem, że jakiś stalker bądź przedmiot zablokuje nam przejście. Odległość w jakiej omijamy przeszkody oreślamy w pliku
actor.ltx (config/creatures), a konretnie w linijkach:
- Kod: Zaznacz wszystko
stalker_restrictor_radius = .55;0.55;0.75;0.9
stalker_small_restrictor_radius = .55;
w obu linijkach te wartści to jak widać "0.55", wystarczy je zmienić na ".05" tak że całość będzie teraz wyglądała tak:
- Kod: Zaznacz wszystko
stalker_restrictor_radius = .05;0.55;0.75;0.9
stalker_small_restrictor_radius = .05;
dzięki tej zmianie zminimalizujemy ryzyko utknięcia w jakimś pomieszczeniu, a czasami to było naprawdę wku...ce.
To na razie byłoby na tyle. Myślę, że temat warto zostawić i w miarę potrzeb dalej edytować.