Czy w wojnie stalkerzy wykorzystują specjalne techniki. Chodzi mi o to że w starszych wersjach moda frakcyjni czołgali się by mieć większą celność, czy też być trudniejszym celem, chowali się za jakimiś kamieniami, strzelali wychylając się zza narożników osłony (barykady, drzewa, budynku) albo dawali coś w stylu ognia zaporowego (strzelali nie wychylając się zza osłony, wystawiali jedynie karabin i dawali serie na oślep). Bo narazie nic podobneo nie zauważyłem. Chodzi mi o takie akcje jak mamy na filmiku ze szturmu na elektrownie.
smoq2 planujecie coś z robić z faktem, że kompani po założeniu egzoszkieletów nie teleportują się do nas? W każdym dowolnym kombinezonie jak się im ucieknie na pewną odległość to pojawiają się zaraz za nami, a w przypadku egzo niestety biegną, choćby i przez całą mapę...
FATAL ERROR
[error]Expression : assertion failed
[error]Function : callback_rotation
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line : 32
[error]Description : _valid( *parameter->m_rotation )
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [mil_smart_terrain_4_7_to_mil_smart_terrain_5_6_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_033691]
stack trace:
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ear sky\gamedata\scripts\clean_base_of_bodies.script:371: attempt to compare number with nil
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości