[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 15 Lut 2012, 22:49

Widzę właśnie zaraz będę to chciał wypróbować :) Czy ktoś wie na który m,dysku i na jaką wartość to zmienić ?
Ostatnio edytowany przez igla2008, 15 Lut 2012, 23:30, edytowano w sumie 1 raz
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 15 Lut 2012, 23:14

Kolejna porcja informacji od pana Rozbójnika :) (Wiem wnerwiam już powoli ucho :P)

Pan Wieprz (najemnik będący handlarzem samotników) na Magazynach gnieździ się z ochroną w małej wieży. Może dałoby radę przesunąć handlarza do domu w południowo-wschodniej części wsi. O ile autorzy zrobili łaskawie tam tą siatkę AI. Dokładnie chodzi o ten budynek:
:

Image
Image

U mnie wariuję chyba trochę system walki z mutantami, NPC bardzo dziwnie się zachowują. Zamiast atakować znajdującego się w pobliżu mutanta, celują w niego lufy swoich karabinów i nic więcej, żeby zaczęli walczyć trzeba pobudzić mutanta do ataku na NPC. Trochę to wyjaśnią screeny:
:

Image

I tu podobna sytuacja w okolicy składu. Pomiędzy składem a barykadami krążył kot. Nikt nic nie zrobił przez dłuższy czas.
Image

No i jeszcze lekki błąd w walce frakcyjnej, ale to może nie być wina TFW. Widziałem takie triki w SHOCu. W walkach o Stacje Pomp na bagnach jeden z broniących punktu strzelał "przez ścianę" - nie wiem czy dobrze to nazwałem, ale tak to wyglądało:
:

Image


EDIT:
Czy w wojnie stalkerzy wykorzystują specjalne techniki. Chodzi mi o to że w starszych wersjach moda frakcyjni czołgali się by mieć większą celność, czy też być trudniejszym celem, chowali się za jakimiś kamieniami, strzelali wychylając się zza narożników osłony (barykady, drzewa, budynku) albo dawali coś w stylu ognia zaporowego (strzelali nie wychylając się zza osłony, wystawiali jedynie karabin i dawali serie na oślep). Bo narazie nic podobneo nie zauważyłem. Chodzi mi o takie akcje jak mamy na filmiku ze szturmu na elektrownie.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 16 Lut 2012, 12:19

smoq2 planujecie coś z robić z faktem, że kompani po założeniu egzoszkieletów nie teleportują się do nas? W każdym dowolnym kombinezonie jak się im ucieknie na pewną odległość to pojawiają się zaraz za nami, a w przypadku egzo niestety biegną, choćby i przez całą mapę...

Jest to zabieg celowy, bug, czy drobne przeoczenie? :) (Nie wiem jak w najnowszej wersji bo nie doszedłem jeszcze do egzo - na tapecie jest nowy jagged alliance niestety :P)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Lut 2012, 14:13

Czy w wojnie stalkerzy wykorzystują specjalne techniki. Chodzi mi o to że w starszych wersjach moda frakcyjni czołgali się by mieć większą celność, czy też być trudniejszym celem, chowali się za jakimiś kamieniami, strzelali wychylając się zza narożników osłony (barykady, drzewa, budynku) albo dawali coś w stylu ognia zaporowego (strzelali nie wychylając się zza osłony, wystawiali jedynie karabin i dawali serie na oślep). Bo narazie nic podobneo nie zauważyłem. Chodzi mi o takie akcje jak mamy na filmiku ze szturmu na elektrownie.


Nie. System ten jest kulawy i sprawdza się tylko w przypadku oskryptowanych/wyreżyserowanych akcji, dlatego go nie używam. Żeby miał zastosowanie, trzeba by edytować level, i ustawić przy każdej ściance każdego obiektu punkt chowania się.

smoq2 planujecie coś z robić z faktem, że kompani po założeniu egzoszkieletów nie teleportują się do nas? W każdym dowolnym kombinezonie jak się im ucieknie na pewną odległość to pojawiają się zaraz za nami, a w przypadku egzo niestety biegną, choćby i przez całą mapę...


Tak, jest to celowy zabieg. Każdy pancerz lub broń co wyłącza możliwość sprintu dla gracza, robi to samo dla kompanów, w tym teleport do gracza.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 16 Lut 2012, 14:37

A dużo jest z tym roboty, i jak to mniej więcej się robi. Jest jakiś specjalny program czy trzeba wszystko robić odręcznie.
Jak byłoby to coś nie za trudnego to bym chciał się w takie coś pobawić u siebie :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Lut 2012, 15:08

Tak, jest. SDK i Level Editor. Wszystko jest na mod.stalker.pl. I jest to cholernie trudne.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 16 Lut 2012, 15:22

Hej zacząłem nową grę na razie bugi w normie tzn są ale coraz rzadziej ale ten to nowość
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 

stack trace:
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Lut 2012, 15:52

@ igla - Robiłeś coś konkretnego kiedy to wyskoczyło?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 16 Lut 2012, 20:44

tak szedłem sobie obok składu w stronę pchlego targu :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 16 Lut 2012, 20:57

Przepraszam za długą nieobecność w temacie. Wiem że wszyscy tęsknili ;P. Dużo rzeczy poprawiliście, dodaliście (ostatni raz grałem w 2.8 ;o) . Tylko teraz nie mogę polować na wojaków, bo to furgoczące gufno wylatuje. Trafia mnie jak to słysze. Tylko dorwe RPG i bedzie zgon. Czekam z niecierpliwością na nowe dodatki.

PS Gdyby Tusk tak prosił o opinie i pomoc ludu jak Smoq, to by miał 70% poparcia. Smoq- gdybyś był politykiem, zagłosowałbym na Ciebie. ;D
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 17 Lut 2012, 11:46

Magazyny Wojskowe kolejny bug
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [mil_smart_terrain_4_7_to_mil_smart_terrain_5_6_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_033691]
 

stack trace:


http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Lut 2012, 20:14

U mnie 2x powtórzył się bugtrap przy przejmowanie instytutu na agropromie - Budynku B.
Gram w Czystym Niebie, przejmuje budynek zajęty przez najemników. Po zabiciu kilku strażników zawieszka i takie cudo:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ear sky\gamedata\scripts\clean_base_of_bodies.script:371: attempt to compare number with nil
 
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości