[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 13 Lut 2012, 16:02

Mam petycje Smoq2.
Może zamiast przejścia Dolina Mroku <--> Magazyny Wojskowe,
pokombinować i zrobić przejście Dolina Mroku <--> Czerwony Las.

Podanie wesprę screenem z możliwym przejściem Las -> Dolina:
Image
Co prawdę gra nie dała mi możliwości wejść do samej jamy, ale zatrzymała mnie mniej więcej na tej odległości co jest na obrazku. Lokalizacja screena ustalisz przez minimape (Czerwony trójkąt to teleport na podwórko Leśnika)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 13 Lut 2012, 17:52

Widzę u Rumcajsa pasek kondycji psychicznej. Jaka jest aktualnie testowana wersja moda i skąd ściągnąć (obecnie mam 3.6.6)? Ostatnimi czasy byłem mocno zajęty i nie miałem za bardzo kiedy uważnie śledzik wątku.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Lut 2012, 17:56

To nie jest screen z TFW :P
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lut 2012, 18:08

smoq2 napisał(a):kamerą po mapie, ale nie widzę żadnych wyjść z kanałów, czy choćby kratki, która mogłaby służyć jako przejście do innego poziomu. A tu jeszcze muszę poszukać miejsca gdzie wsadzić przejście do Jantaru...

Oj, to walnij te przejścia po prostu gdzieś w krzakach na granicy mapy. Np. gdzieś na zachód od bazy wojskowej i południe od wejścia z baru jest chyba taki jar. Albo przy północnym ogrodzeniu bazy za bajorkiem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Lut 2012, 18:12

Jednak zdecydowałem się na ten tunel. I tak na SB wszyscy zaczęli krzyczeć, że nikogo to nie będzie obchodzić. :caleb:

------------------------------------

Właśnie kompiluje TFW 3.7, będzie za niedługo na pierwszej stronie.

Nowe bajery:

- Pendrive'y z mapami przejść. Można je kupić w składzie, jeżeli mamy odpowiednio dobre relacje z Samotnikami. Więcej info w opisie przedmiotu.

- Nowe AI walki dla stalkerów. Napisałem od zera. Nie będę pisał, że "teraz gra stała się o wiele bardziej wymagająca", czy "wszystko zostało poprawione". Moduł AI działa najzwyczajniej inaczej, i sami zobaczycie czy wam odpowiada, czy nie. Opis tutaj: viewtopic.php?f=48&t=9412&p=201080#p201080

- Hełm Taktyczny ma unikatowe działanie. Wyposażony w sensor uderzeń serca, wskazuje nam dokładnie pozycje żywych stworzeń. Potrafi określać nawet relacje z danym stworzeniem:
Czerwony czworokąt - Wróg
Żółte koło - Neutralny
Zielone koło - Przyjaciel
Niebieskie kółko* - Kompan

*Wyświetlone jest nawet jeżeli nie patrzymy w stronę kompana. Wtedy jest wyświetlone na obrzeżach ekranu, wskazując z której strony kompan stoi za nami.

- Masa poprawek, praktycznie wszystko co zgłoszone.

Idę pisać readme.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 13 Lut 2012, 18:30

jalkavaki napisał(a):Widzę u Rumcajsa pasek kondycji psychicznej. Jaka jest aktualnie testowana wersja moda i skąd ściągnąć (obecnie mam 3.6.6)? Ostatnimi czasy byłem mocno zajęty i nie miałem za bardzo kiedy uważnie śledzik wątku.


To jest panie kolego screen z Old Good Stalker Mod 1.7 PL.

A i od razu pytanie nieskromne czy jest dużo roboty z przeniesieniem broń z moda typu OGSM do TFW. Szczeólnie rozchodzi mnie się o automatyczną śrutówkę "Saiga 12K". Chociaż pare innych propozycji tez by było (BM-16 Full, AK-101, AK-107 czy AKM)
Ostatnio edytowany przez Rumcajs93, 13 Lut 2012, 18:38, edytowano w sumie 1 raz
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 13 Lut 2012, 18:35

A gdzie panie kolego można dostać OGSM 1.7 PL?

Uwagi moderatora:

A czy to jest temat o OGSM? - Wheeljack
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 13 Lut 2012, 18:43

No u nas jest taki link na forum w temacie obok: http://www.ogsmod.ru/stcs/

A Polonizacje to sam skombinowałem. Ale to jest amatorszczyzna. I niektórych zadań nawet nie kumam sam. :/
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 13 Lut 2012, 18:44

smoq2 napisał(a):Stalkerzy już nie widzą przez ściany, i nie wiedzą gdzie gracz jest w każdej chwili. Kierować się będą zawsze w punkt gdzie go ostatnio widzieli. Dobry gracz będzie mógł wabić swoich przeciwników w pułapkę.

Takie głupie pytanie: co jak rzucę granat ale nie w kierunku wroga, który mnie nie widzi ale np. daleko na prawo. Polezą mnie tam szukać?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Lut 2012, 19:04

Na razie jeszcze nie. Funkcja hear_callback była wyłączona w waniliowym CS, i na razie jeszcze z nią eksperymentuje. Na chwilę stalkerzy zawsze będą sprawdzać ostatnia widzianą pozycję gracza, lub pozycję dźwięku, który gracz wydął. Funkcja zwraca co prawda pozycję dźwięku, ale sprawdzenie "wierzytelności" tej zmiennej wymaga jeszcze kilku testów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Fender w 13 Lut 2012, 19:10

Ja mam kilka pytań odnośnie przyszłości Limańska:

1) Na jakiej zasadzie będzie się odbywać zajmowanie punktów? Tak jak w innych częściach zony czy jakoś inaczej? Bo jak wiadomo jest to lokacja raczej liniowa, więc o rzeczy typu flankowanie, podejście z innej strony i tym podobne odpadają, a wiadomo, że punktu takiego można bronić wwalając tam kilka oddziałów.

2) Czy będzie jakiś samotnik dający zlecenia?

3) Czy zwykli stalkerzy ( samotnicy ) będą przemierzać miasto?

4) Czy będzie możliwość wykonywania zadań jak na innych lokacjach typu "oczyść teren" , "zabij stalkera"

5) Będą dodane pola anomalii spawnujące artefakty?

6) Czy będą dodane siedliska mutantów?

7) Czy da radę zobaczyć miasto przed finalną wersją gry? :)


Ponawiam pytania :wink:

Za ten post Fender otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sosna.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Lut 2012, 19:24

1. Nie mogę powiedzieć.

2. nie

3. nie

4. nie

5. W TFW artefakty nie są spawnowane w "polach" tylko przy pojedynczych anomaliach. Oznacza to, że anomalie w Limansku nie różnią się niczym od innych, i też spawnują artefakty.

6. W TFW nie ma siedlisk mutantów. Mutanty mogą się pojawić wszędzie. Oznacza to, że w Limasku też.

7. nie

-----------------------------------------

Co do pytania Cromma, jeszcze muszę dodać, że typów dźwięku jest bardzo mało. Np. Dźwięk wybuchu granatu jest traktowany jako dźwięk trafienia kulą, a do tego co Cromm proponuje potrzebne jest większe rozróżnianie dźwięków, bo jeżeli wybierzemy pozycje dźwięku, to gracz będzie wodził za nos wrogich NPC strzelając w ziemię, a oni będą tam szli go szukać. Jeżeli wybierzemy pozycję gracza, to rzut granatem za budynek tylko zdradzi pozycję gracza. Trzeba to umiejętnie rozegrać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości