[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Lut 2012, 19:47

Potrafi, tylko nie jak jest w drugim slocie. Zapomniałem dopisać bronie "slottowane" do mechaników, więc jeżeli broń jest w alternatywnym slocie niż normalnie, to trzeba ją wyjąć przed modyfikowaniem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 02 Lut 2012, 20:03

smoq2 napisał(a):Potrafi, tylko nie jak jest w drugim slocie. Zapomniałem dopisać bronie "slottowane" do mechaników, więc jeżeli broń jest w alternatywnym slocie niż normalnie, to trzeba ją wyjąć przed modyfikowaniem.

kurde... a mnie nerwica brała, a nawet o tym nie pomyślałem ;/

Ten projekt fajny :) ale lepiej zajmijcie się swoim debiutanckim projektem jakim jest TFW! :D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Lut 2012, 20:29

smoq2 zastanawiałeś się może nad podniesieniem zarobków za zadania w zamian za dodanie żołdu naszym podkomendnym? Płaciłoby się coś codziennie coby chłopaki mieli na chlebek i gorzałę :)

A teraz troszkę offtop ale niekoniecznie :P

Co sądzicie o kombinezonie bułat w tym modzie? Warto to to ulepszać i nosić? Zdaje się być najbardziej wypośrodkowanym pomiędzy egzoszkieletem a Sevą. Pytam bo tutaj jednak ścieżka upgradowania wygląda znacząco inaczej w porównaniu do vanilli.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 20:56

@ Smoq - Mam kilka pytań:

Dam Spoiler bo długie wyszło :wink:

:

Trochę teorii....

Mod miał być w konwencji total freeplay, czyli podobnie jak mamy obecnie. Gracz wcielał się w samotnika, poszukiwanego za morderstwo, który dopiero co dostał się do Zony. Jednak różnica między TFW a tym przyszłym modem jest taka, że nie dołączamy do żadnej frakcji, a tworzymy własną.


1. Czy ten plan był od początku tworzenia moda czy gdzieś "po drodze" wyszedł
2. Nazwa dowolna czy jakaś konkretna (Moja sugestia: Trzeba pamiętać, żeby się nazwa nie powtórzyła, że są dwie frakcje Monolit :E )

...praktyki...
W odpowiednim momencie gracz dostał by możliwość pomocy 4 stalkerom w oczyszczeniu jednego z 3 terenów: Rostok, Podziemia Agropromu lub Laboratorium w Dolinie Mroku.
Cały ten teren miałby być przeznaczony na bazę frakcji gracza. I tutaj zaczyna się prawdziwa przygoda.


1. Czy macie już gotowe mapy
2. Czy są już "tego" testy
3. Będą nowe przejścia? (Do istniejących map)
4. Dlaczego akurat te mapy (moje sugestie)
- Rostok: Duża, można ładnie "urządzić", będzie droga Jantar<->Rostok, matwy dostęp
- Podziemia Agropromu: Mała, dwa wyjścia, własny "kawałek" (schowek Strieloka), trochę anomalii
- Laboratorium w Dolinie Mroku: Mała, jedno wyjście, trochę anomalii

... "w praniu"
Kilka cech projektu:

- Nazwanie własnej frakcji
- Dostosowanie sprzętu każdego członka frakcji z osobna. (Możliwość zrobienia gotowych schematów)
- Formowanie oddziałów z listy wszystkich członków
- Po osiągnięciu pewnego poziomu frakcji, możliwość wysyłania rekruterów aby werbowali stalkerów automatycznie. Nowi rekruci są wtedy zupełnie zieloni, ale nie trzeba by szukać ich samemu.
- Konieczność robienia zamówień na sprzęt - bronie/pancerze/amunicję/apteczki/jedzenie/itp
- Rozszerzona dyplomacja z frakcjami
- Możliwość umacniania bazy
- Czasami nasza baza będzie atakowana. Czy to przez inną frakcję czy mutanty, będziemy mieli kilkuetapową misję jej obrony.
- Nie dostawalibyśmy wypłaty za wykonywanie zadań, tylko nasza frakcja generowałaby zyski. Podpisujemy kontrakty na dostawy artefaktów z kontaktami z poza Zony, załatwiamy eskortę wyprawom naukowym, sprzedajemy informację wojskowym, szantażujemy rząd Ukrainy posiadanymi dokumentami, które znaleźliśmy na jednym z wypadów do Zony, czy choćby otwieramy sklep z bronią w naszej bazie (każdej przejętej bazie) i sprzedajemy sprzęt samotnikom. Wszystko to generowało by zyski.
- Zmiana FPS na FPS/RTS. Samemu jesteśmy zupełnie bezużyteczni. Spotkanie z nawet pojedynczym stalkerem może oznaczać śmierć. Co za tym idzie, możemy wywalić całą kasę na nawet najlepszy sprzęt dla siebie po 30 min grania, ale nic nam to nie da, liczy się tylko cała frakcja.
- Do wszystkiego służyłby laptop w bazie.


1. Czy były już tego testy? Jeżeli tak, możesz je opisać
2. Macie już "gotowe" plany czy są w trakcie tworzenia
3. Skoro będzie nowa frakcja i więcej NPC to nie macie w planach dodania nowych broni?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 02 Lut 2012, 21:21

A ja mam jedno małe pytanie: jak rozwiązalibyście problem kolorów/wyglądu kombinezonów dla frakcji gracza?
Chyba nie ma za bardzo opcji, żeby ich tekstury były modyfikowane ingame. Zrobilibyście kilka schematów kolorów do wyboru, czy jeden predefiniowany, czy jakoś inaczej?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 02 Lut 2012, 23:55

Pomysł bardzo dobry z tym rozwojem frakcji Smoq2. Mam tylko pytanie czy to jest wykonalne. A co do pytania o Bułat. jest on bardzo dobrym kombinezon stwierdził bym że lepszym od Egzo nawet bo w grze na razie nie spotkasz super silnych przeciwników którzy by cię w nim likwidowali a w Anomalie jak nie chcesz to nie wchodzisz. Jedyny minusem jest to że cześć frakcji nie może go używać jako swój...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 03 Lut 2012, 00:02

Dzięki igła :)

Smoq2 a może by tak zamiast kasy za naszywki to za dostarczenie ich np do Najebnika gracz by dostawał doświadczenie? Byłoby to sensowne bo na początku i tak się nie ma namiarów na niego, więc szybkie podexpienie odpada :) Mogłoby być np 2exp za frakcyjną naszywkę a 5 za Wojskowych i Monolit. To by mobilizowało do polowania na tych dwóch ostatnich :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 03 Lut 2012, 00:27

Panowie ten mod to przyszłość :P

Ja tymczasem kolejne znaki zapytania będę stawiał:
Dziś trochę o bunkrze na dnie Jantaru i jego obywatelach
1. Wielkim minusem dla mnie jest brak handlarza frakcyjnego w Bunkrze - i nie chodzi tu o zakupy, ale o rozdawanie misji Vidic'owi (szczególnie brakuje zadania na dostarczenie broni od neutralnego handlarza - gdy frakcja jest osłabiona to nie ma lepszego lekarstwa). A poza tym to trudno jest zdobyć zaufanie tej grupy wykonując tylko zadania zdobycia fantów dla oddziału. Wiem dwaj handlarze w jednym miejscu to lekka przesada, ale można rozdawanie zadań przekazać Wilczarowi (na stałe albo do czasu zdobycia bazy na agropromie).
Propozycja umieszczenia:
:

Image


2. Ochrona bunkra jest niezbyt mocna - wszyscy strzelcy są na poziomie gruntu, w innych bazach obrońcy są ustawieni wyżej co daje im przewage - nie ma jakiejś opcji żeby usytuować snajperów na dachu bunkra - może można by zrobić jakąś cheaterską ścieżkę pionowo w górę (przez ściany) - widziałem takie akcje w modach co SHOCa (TT2, NS)

3. Jeżeli powyższy punkt jest nie do wykonania mam dwie propozycje obie są niestety odrealnione:
A) dwóch dodatkowych daleko widzących strzelców można ustawić na ścianach betonowych na północ od bunkra. Aby wejść na ścianę nie trzeba kombinować, wystarczy wytyczyć ścieżkę przy samym ogrodzeniu. Odległość zachodniej ściany od bunkra (w linii prostej) to 50metrów do cieżarówki przed frontowym wejściem jest ok. 80metrów. Tylko tym panom należało by dać ponad 180Stopni widzialności - bo tamtędy lubią Zombi spacerować.
Położenie punktu i widok na dolinę:
:

Image
Image

B) Drugim miejscem również poza bazą jest wzgórze na południowy-zachód od bunkra. Można tam wejść do samego ogrodzenia bez obawy o napromieniowanie. Tam postawiono by 3 snajperów, nie mieli by oni za czym się schować ale ich przewaga i tak była by ogromna, ponieważ widzieli by oni całą doline przed frontowym wejściem do bazy.
Położenie punktu i widok na dolinę:
:

Image
Image


4. Smoqu kiedyś napisał (mniej więcej oczywiście) Napisanie questów od nowa to dużo roboty....Mogę jednak dodawać nieskończoną ilość list przedmiotów do przyniesienia. Na chwilę ubogą listy wyglądają tak:

To może w następnej wersji można było to troche powiększyć??
Od razu propozycja:
:

Standardowe 5 plus kilka dodatkowych
01. 3x Amunicja 5.56x45
02. 3x Granat F1
03. 2x Wódka Kozak
04. 2x Kiełbasa + 1x Chleb
05. 2x Amunicja 9x39
06. 5x Amunicja 9x19
07. 1x Amunicja 7.62x54 7H1
08. 4x Konserwa
09. 2x Preparaty Antyradiacyjne
10. 2x Apteczka Wojskowa
11. 1x Apteczka Naukowców
12. 3x Bandaż + 2x Apteczka
13. 2x Red Bull S.T.A.L.K.E.R.
14. 2x Chleb + 2x Konserwa + 2x Kiełbasa
15. 1x Głowica OG-7B
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 01:18

@ Junx - Nic nie było testowane, wszystko to jest tylko na papierze, w starym zeszycie od gramatyki opisowej.

@ Rumcajs - Zobaczę, może uda mi się kogoś tam wstawić.
Żeby przyłączyć się do Najemników nie potrzeba podnosić zaufania. W fabule Vidic zna się z Wilczarzem i ten przyjmuje go na podstawie "starych dziejów".
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 01:20

Nieźle wymyślone ale jak dla mnie nie ma sensu zmieniać nic u Najemników. To utrudnienie na początku gry daje duży plus bo człowiek musi w miarę szybko zdobyć najbliższą bazę nieprzyjaciela w tym przypadku Agroprom. Jak dla mnie dodawanie tam handlarza będzie trochę bez sensu. A co do ochrony bazy nie wystarczy żeby snajperzy stali na dachu bunkra np za workami z pisakiem ? Tak jak to robią w ZP.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 01:43

Smoq, problem ze szczurem (Dolina Mroku)

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 

stack trace:


Z tego co mi się kojarzy chodzi o "ruchy" szczura. Losowy czy trzeba save?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 09:06

@ igla2008 - Na bunkrze w CS nie ma worków z piaskiem. I od razu uprzedzam kolejne pytanie - Nie da się dorobić. Poza tym na dachu bunkra nie ma siatki AI, więc nikt oprócz gracza nie może tam wejść.

@ Junx - Losowy, ale jeśli by się powtarzało to proszę o save. Skąd wiesz, że szczura?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości