smoq2 napisał(a):W actor_menu.xml (actor_menu_16.xml dla rozdzielczości 16x9/10) masz takie parametry:
- Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_pistol x="455" y="305" width="82" height="41"
cell_width="41" cell_height="41" rows_num="1" cols_num="2"
custom_placement="0" a="0"/>
<dragdrop_automatic x="560" y="100" width="82" height="246"
cell_width="41" cell_height="41" rows_num="6" cols_num="2"
custom_placement="0" vertical_placement="1" a="0"/>
Po prostu wpisz to samo w dragdrop_pistol do jest w dragdrop_automatic i daj mniejszy lub większy x, żeby przesuwać w lewo i prawo. Reszta to zrobienie tekstury tła inwentarza.
Juraszka napisał(a):tajemnicze pomysły macie... hmmm... aż boje się o moje krótkie wczytywanie i płynność
A może da się zrobić, że mamy 2 karabiny włożone do slotów, i po naciśnięciu klawisza "k" zostaje zmieniona broń z slota 1 na 2, a ta z 2 na 1? (smoq miał podobnie ale mówił coś o jakimś przedmiocie... jak otwieram ekwipunek no to już mogę zrobić dwuklik na broni którą chcę... )
slot_persistent_1 = true ;knife
slot_active_1 = true
slot_persistent_2 = false ;pistol
slot_active_2 = true
slot_persistent_3 = false ;automatic
slot_active_3 = true
slot_persistent_4 = true ;grenades
slot_active_4 = true
slot_persistent_5 = true ;binocular
slot_active_5 = true
slot_persistent_6 = true ;bolt
slot_active_6 = true
slot_persistent_7 = false ;outfit
slot_active_7 = false
slot_persistent_8 = true ;pda
slot_active_8 = false
slot_persistent_9 = true ;detector
slot_active_9 = false
slot_persistent_10 = true ;torch
slot_active_10 = fasle
slot_persistent_11 = false ;artefact
slot_active_11 = true
slot_persistent_12 = false ;flare
slot_active_12 = false
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości