[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Sty 2012, 12:20

tajemnicze pomysły macie... hmmm... aż boje się o moje krótkie wczytywanie i płynność :P
A może da się zrobić, że mamy 2 karabiny włożone do slotów, i po naciśnięciu klawisza "k" zostaje zmieniona broń z slota 1 na 2, a ta z 2 na 1? (smoq miał podobnie ale mówił coś o jakimś przedmiocie... jak otwieram ekwipunek no to już mogę zrobić dwuklik na broni którą chcę... )
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 12:24

smoq2 napisał(a):W actor_menu.xml (actor_menu_16.xml dla rozdzielczości 16x9/10) masz takie parametry:

Kod: Zaznacz wszystko
  <dragdrop_pistol x="455" y="305" width="82" height="41"
          cell_width="41" cell_height="41" rows_num="1" cols_num="2"
          custom_placement="0" a="0"/>

  <dragdrop_automatic x="560" y="100" width="82" height="246"
          cell_width="41" cell_height="41" rows_num="6" cols_num="2"
          custom_placement="0" vertical_placement="1" a="0"/>


Po prostu wpisz to samo w dragdrop_pistol do jest w dragdrop_automatic i daj mniejszy lub większy x, żeby przesuwać w lewo i prawo. Reszta to zrobienie tekstury tła inwentarza.


Łajza ze mnie :facepalm: ja szukałem po plikach z SoC bo myślałem, że są takie same :E

Edit: Udało się !!! :E

Nowe okno już jest, tylko kwestia ułożenia ikon (aktualnie jest na mini mapie)
Image

Mp5 trzymany w jednej ręcy + detektor, przy strzale zmienia położenie, teraz jest na "chodzie" (nie ma problemów)
Image

M3 (nakładają się na siebie tekstury)
Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 12:49

Juraszka napisał(a):tajemnicze pomysły macie... hmmm... aż boje się o moje krótkie wczytywanie i płynność :P
A może da się zrobić, że mamy 2 karabiny włożone do slotów, i po naciśnięciu klawisza "k" zostaje zmieniona broń z slota 1 na 2, a ta z 2 na 1? (smoq miał podobnie ale mówił coś o jakimś przedmiocie... jak otwieram ekwipunek no to już mogę zrobić dwuklik na broni którą chcę... )


Niestety nie za bardzo... Hotkey'e są przypisywane na poziomie silnika i nie da się podpiąć pod nie żadnej funkcji ze skryptów. Gdyby tak się dało, to radio już dawno by było pod jakimś klawiszem. Jedynym sposobem to stworzyć przedmiot, który uruchamia odpowiednie funkcje, a to tez jest pewne obejście (Nie chce mi się tutaj pisać jak działa, ale też mi się to rozwiązanie nie podoba, mimo że większość modderów je stosuje.)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Sty 2012, 12:52

czy mi się wydaje, czy widzę dwa sloty na broń główna i pistolet? :D

no przedmiot, przedmiot... i jak to będzie wyglądać? Chcę zmienić broń szybko, to muszę włączyć pauze (esc) i wcisnąć np. F2 (zasada działania radia)? to równie dobrze mogę wejść w ekwipunek i tego przedmiotu użyć... a jak już wejdę w ekwipunek to równie dobrze mogę zrobić dwuklik na broni którą akurat chcę.

Jakoś tego nie widzę...
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 28 Sty 2012, 12:57, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 12:53

Dobrze Ci się wydaje, trzeba było scalić trochę żeby "weszło" bo mało miejsca było, ale się udało :wink:

@ Smoq: A jak mamy przy broni jakiś slot (np: slot = 2) to nie można dać do radia np: slot = 7? przecież od 1 do 10 nie są chyba wszytskie zajęte?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 13:03

@ Juraszka - Nie, to nie tak będzie działać. Używasz tego przedmiotu raz, i bronie zamieniają się slotami na stałe. Później używasz normalnie klawiszy 2 i 3. Przynajmniej do momentu aż znowu nie wylądują w plecaku. Jedyne czym się martwię to czas ładowania, a nie "topornością" użycia systemu.

@ Junx - Slot nie odpowiada klawiszom 1-0 tylko klasom przedmiotów. Wszystkie bronie klasy "nóż" zawsze wchodzą do slotu 1, wszystkie bronie z parametrem wpn_slot = 1 wchodzą do slotu 2, wszystkie bronie z parametrem wpn_slot = 2 wchodzą do slotu 2, wszystkie pancerze wchodzą do slotu 3, itd. Wszystkich slotów jest chyba 8, gdzie ósmy został wykorzystany dopiero w CoP na hełm. W CS ten slot nie działa, więc nie da się tam nic upchnąć.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 28 Sty 2012, 13:06

Niezły pomysł z tymi dwoma broniami w slotach.. Przy okazji czy dało by radę zwiększyć obronę baz wrogich frakcji. Tam mogą być wieżyczki z snajperami, karabiny maszynowe i granatniki. Niech człowiek wie że atakuje główną bazę wrogiej frakcji a nie posterunek. Można też było by dołożyć więcej zadań zlecanych przez frakcje np: zdobycia i zabezpieczenia zasobów, czy opanowania jakiś strategicznych pozycji. Wpadł mi też pomysł żeby zrobić pomocnicze bazy frakcji tzn: Główna baza CN na bagnach ale pomocnicza już w kordonie. Dało by to więcej z rozgrywki. A i jeszcze jeden pomysł (choć pewnie to już jest fantazja z mojej strony) Po Zonie latają Mi-24 które mają przedział desantowy czy dało by radę żeby jak dorwie nas taki śmigłowiec wysadzał on desant np ? I jeszcze jedna sprawa koleś w składzie na wysypisku podszedł do mnie i... zabrał mi broń, czy to normalne ??
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Sty 2012, 13:10

D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\Gamedata\configs

system.ltx
Kod: Zaznacz wszystko
slot_persistent_1     = true   ;knife
slot_active_1        = true

slot_persistent_2     = false  ;pistol
slot_active_2        = true

slot_persistent_3     = false  ;automatic
slot_active_3        = true

slot_persistent_4     = true   ;grenades
slot_active_4        = true

slot_persistent_5     = true   ;binocular
slot_active_5        = true

slot_persistent_6     = true   ;bolt
slot_active_6        = true

slot_persistent_7     = false  ;outfit
slot_active_7        = false

slot_persistent_8     = true   ;pda
slot_active_8        = false

slot_persistent_9     = true   ;detector
slot_active_9        = false

slot_persistent_10     = true  ;torch
slot_active_10     = fasle

slot_persistent_11     = false ;artefact
slot_active_11     = true

slot_persistent_12     = false ;flare
slot_active_12     = false


Już kiedyś to pokazywałem... może z tym coś da się zrobić? od 7 do 12 jest niewykorzystywane
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 13:10

@ Smoq: No nic jak nie da rady z tym radiem to trudno, zaraz uporam się z położeniem ikony w 1 slocie zobaczę jak to będzie wyglądać :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 13:13

@ Juraszka - No ale co mi po nich, skoro silnik nie zwraca na te sloty w ogóle uwagi? Nawet jeśli "odtworzę" dany slot, to i tak nic mi to nie da, bo silnik będzie ignorował wszystko co się w nim znajdzie. Tu nie ma mocnych. :)

@ Junx - Już zrobiłem - http://img259.imageshack.us/img259/8352 ... 915mil.jpg

Trzeba tylko tło inwentarza trochę poprawić bo jak widać SVD wychodzi poza okienko. Ale to już prosta edycja grafiki. ;)

PS. Abakan pod klawiszem 2 a SVD pod klawiszem 3. :P Później dorobimy przedmiot, który będzie zamieniał je miejscami.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 28 Sty 2012, 13:20

Jak dobrze mi się kojarzy to będzie coś takiego jak w CoP jest, tylko że nie po obu stronach tylko obok siebie :wink:

Edit: Jak będzie dawać nowe bronie do slotu na pistolet to patrzcie czy nie nakładają się nie siebie tak jak w przypadku M3.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: Wczoraj, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 13:26

Dokładnie, tylko teraz zrobię dodatkowe sekcje każdej broni z przeciwnym slotem i zobaczymy jaki będzie czas ładowania save'ów. Jeżeli przebije poprzedni choćby o 5 sekund to olewam pomysł.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości