Ghost napisał(a):Ok wypakowało. Gdy już zmoduje linijki kodu na własne upodobania to po prostu tworze folder Gamedata i tam wklejam cofings z plikami ?
scigacz1975 napisał(a):Akurat jeżeli chodzi o granaty to jeżeli masz jakiegoś moda - dorzuć sobie tą przeróbkę - jest do SoC ale łatwo te pliki dostosować do CS albo CoP-a. F1 ma zasięg rażenia ok. 16 metrów, RGD-5 ok. 8m. Są dość silne więc uważaj jak rzucasz
Już napisałem prośbę o moda w innym temacie. Granaty powinny mieć zasięg około 25 metrów (RGD-5) i około 200 metrów (F-1). I o takie parametry by mi chodziło.
W realiach stalkera nie do zrobienia ponieważ:
1. Nie rzucisz F-ki na taką odległość żeby się ukryć
2. Każdy rzut granatu wywołałby przycięcie gry - RGD dzieli się realnie na około 4-5 tyś. odłamków (każdy do obliczenia przez silnik gry)
3. Standardowy spawn NPC i mutantów to 150 metrów
Tak więc po wielu próbach doszedłem do wniosku że 15-16 metrów dla F-ki i 7-8 dla RGD-5 jest najlepszym rozwiązaniem.
Jak chcesz spróbować to otwórz sobie oba pliki które podesłałem i poszukaj w nich 3-ech sekcji:
- Kod: Zaznacz wszystko
blast_r = 15
zasięg oddziaływania fali uderzeniowej
- Kod: Zaznacz wszystko
frags_r = 14
zasięg odłamków
- Kod: Zaznacz wszystko
explode_duration = 16
explode_hide_duration = 16
zasięg eksplozji i oddziaływania eksplozji
To są parametry z F1. Możesz pozmieniać - sam zobaczyszZryte jest to, że jak jakiś stalker oberwie tak, że się pochyla ni dostaje obrażeń, jeszcze ta animacja trwa z 1s a to decyduje o życiu w walce z ponad 2 wrogami.
po dodaniu powyższej modyfikacji wybuch granatu w pomieszczeniu powoduje (dosłownie i w przenośni) wprasowanie NPC w ściany. Gorzej jak sami dostaniemy granacik - raz przeleciałem w powietrzu (już martwy) chyba z 30 metrów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości