W chwili obecnej prace nad projektem "STALKER 2", firma GSC Game World chcę zatrudnianić specjalistów z następujących specjalności:
Programista grafiki 3D
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość C + + (doświadczenie korzystania ze środowiska Visual C + +);
- Doświadczenie z STL;
- Posiadanie metod i wzorców OWP.
- Dobra znajomość matematyki i grafiki 3D.
Witamy:
- Doświadczenie harmonogramów programowania Demo;
- Doświadczenie w cross-platform rozwoju.
Xbox renderowania programista 360
Wymagania:
- Doskonała znajomość matematyki i grafiki 3D (DirectX 9);
- Doświadczenie w profilowanie i optymalizacja aplikacji;
- Dobra znajomość C + + (doświadczenie korzystania ze środowiska Visual C + +);
- Znajomość podstawowych zasad OWP.
Zapraszamy do:
- Doświadczenie w programowaniu dla Xbox 360.
PS3 programista rendering
Wymagania:
- Doskonała znajomość matematyki i grafiki 3D (DirectX 9 + OpenGL);
- Doświadczenie w profilowanie i optymalizacja aplikacji;
- Dobra znajomość C + +;
- Znajomość podstawowych zasad OWP.
Zapraszamy do:
- Doświadczenie w programowaniu na PS3.
Narzędzia dla programistów
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość C + + (doświadczenie korzystania ze środowiska Visual C + +);
- Doświadczenie z STL;
- Posiadanie metod i wzorców OWP;
- Znajomość Managed C + +;
- Doświadczenie w NET Framework..
Zapraszamy do:
- Doświadczenie w rozwoju ich kontroli w ramach NET..
Programista mechaniki gry
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość C + + (doświadczenie korzystania ze środowiska Visual C + +);
- Doświadczenie z STL;
- Posiadanie metod i wzorców OWP.
Zapraszamy do:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Silnik Programmer
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość C + +;
- Doskonała znajomość OWP.
Zapraszamy do:
- Doświadczenie w programowaniu i API asynchroniczne.
Dźwięk programista silnika
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość C + +;
- Doskonała znajomość OWP.
Zapraszamy do:
- Czy jest mile widziane, i doświadczenie w programowaniu przy użyciu dźwięku silników.
Artysta skutków
Obowiązki:
- Projektowanie i tworzenie wszystkich niezbędnych w czasie rzeczywistym efektów 2D i 3D;
- Umiejętność pracy z programistów do tworzenia narzędzi rozwoju VFX;
- Materiały prototypowania i shadery do efektów specjalnych.
Wymagania:
- Wiedza i zrozumienie nowoczesnych technologii gier (shadery, tekstury, normalne, i tak dalej);
- Bardzo dobra znajomość pakietu 3D (Maya, Max, itp.);
- Obecność smaku artystycznego;
- Dostępność portfela (skutki wybuchów, strzelania, ogień, i tak dalej).
Zapraszamy do:
- Edukacja Art
- Doświadczenie w branży gier (film) na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie z Subversion (SVN) lub innych systemów kontroli wersji;
- Doświadczenie z dowolnym systemem CRM i bugtracker (na przykład: Jira);
- Udział w projektach wydana gra.
Projektant poziomów
Obowiązki:
- Korzystając z gotowych obiektów i narzędzia do tworzenia poziomów gry;
- Porządkowanie oświetlenie, efekty specjalne na poziomie;
- Wejdź na poziomie projektu: poszukiwanie odniesienia, tworzenie TK dla artystów 3D.
Wymagania:
- Dostępność portfela, który pokazuje solidne zrozumienie kompozycji, oświetlenia i koloru;
- Biegła znajomość pakietu grafiki 3D;
- Doświadczenie w pracy z grafiką 2D.
Zapraszamy do:
- Edukacja art.
- Wiedza i doświadczenie w Zbrush/Mudbox/3DCoat;
- Doświadczenie w tworzeniu koncepcji;
- Doświadczenie z Subversion (SVN) lub innych systemów kontroli wersji;
- Doświadczenie z dowolnym systemem CRM i bugtracker (na przykład: Jira);
- Udział w projektach wydana gra.
Czekamy na CV na e-mail:
[email protected]