(...)
- wprowadzono dwie dodatkowe opcje:
* 'Low Looted Weapons Condition' - ponieważ wyposażenie NPC-ów jest losowe, wcześnie w grze mamy dostęp do zaawansowanych broni. WW. patch powoduje że wszystkie znajdowane bronie są słabej kondycji
(...)
(...)
- całkowicie przerobione i zróżnicowane ustawienia percepcji NPC-ów - nooby są znacznie mniej spostrzegawczy i wolniej nas namierzają niż mistrzowie (szczególnie odczuwalne w nocy)
(...)
- AI Tweaks: bardzo znacznie poprawione wszystkie zachowania mutantów i ludzi w on-line:
* walka na długi dystans
* poprawna detekcja przeciwników
* tryb poszukiwania i pościgu schowanego / uciekającego przeciwnika (zależny od rangi i frakcji)
(...)
[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 156
[error]Description : XML node not found
[error]Argument 0 : cop_debug
[error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości