[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Lis 2011, 12:21

No i wpadł mi kolejny pomysł z dziedziny a-life do głowy...
Jest za fajny aby obejść bokiem.

Ilu graczy lubi się zatrzymać przy ognichu i posłuchać stalkerów?
Pewnie dużo nie?
Chcę dodać nową zmienną - "Psychika"
Działa mniej więcej tak samo jak głód czy zmęczenie.
Wiadomo, że bieganie po takim miejscu jak Zona i ciągłe zagrożenie ze strony przerażających bestii może, jak to ująć... Lekko skrzywić człowieka. :)
Więc stan naszego zdrowia psychicznego spada za każdym razem jak widzimy jakieś zagrożenie. Otrzymywane obrażenia też będą je obniżać.
Jak osiągnie wartości krytyczne będziemy się męczyć znacznie szybciej i nawet mieć halucynacje.
Spadek do 0 oznacza załamanie nerwowe i gracz co chwila będzie wpadał w szok/panikę. Nie będzie można używać broni ani się poruszać.

Aby zregenerować swój stan psychiczny gracz będzie musiał "udzielać się" społecznie. Np. usiąść ze stalkerami przy ognisku. Stan psychiki zacznie się wtedy podnosić. Jeżeli napijemy się wtedy wódki to dostaniemy premię (np. x3) do szybkości regeneracji przez cały czas kiedy nasz bohater jest na bani. Spanie w 100% bezpiecznym miejscu też znacznie podniesie nasz stan zdrowia psychicznego.

Sądzę, że wszyscy, którzy lubią "wczuwać się" w rolę będą zadowoleni. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez BJ Blazkowicz w 07 Lis 2011, 13:11

Może dodaj też opcję rozwijania tej "zdolności". W końcu do zagrożenia po pewnym czasie też się można przyzwyczaić.
(Nie całkiem ale można się trochę uodpornić)
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 07 Lis 2011, 16:03

Dobre, dobre :)
Napicie się wódki powinno podnosić psyche czasowo nie tylko przy ognisku ale wszędzie. Taki 'znieczulacz'
Można by też jakieś prochy na to wymyślić :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez vandr w 07 Lis 2011, 16:06

Coś jak w Amnesia- The Dark Descent, z tym obłędem wynikającym z patrzeniem na zagrożenia :) Niezbyt wiele gram w CN, ale robota smoq jest znakomita i w przyszłości gdy wrócę do CN pierwszym modem jaki użyję będzie ów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 07 Lis 2011, 17:33

Pomysł zaiste zacny milordzie :)
Zdolność ta mogłaby się rozwijać wraz ze wzrostem doświadczenia. A np. na obniżenie poziomu mogłoby też wpływać oddziaływanie kontrolera (chodzi o te szumy i niebieskawy ekran).
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Lis 2011, 18:24

No planuje w związku z tym dodać: antydepresanty, marihuanę, papierosy, piwo, extasy, prozak, może coś jeszcze. Będzie można się uzależnić od niektórych substancji, np. extasy czy fajki (od każdej osobno). Wtedy nasze zdrówko psychiczne będzie cały czas spadać jak i tempo spadania będzie przyśpieszone. Jedynym sposobem będzie wtedy pójść na detox. :E Wszystko będzie do nabycia u handlarzy, ale nie wszystkich. Powinność, Czyste Niebo i Najemnicy nie będą sprzedawać żadnych substancji narkotyzujących a Powinność nie będzie sprzedawać nawet fajek. Mało tego, jeśli będziemy w którejś z tych frakcji i któryś członek (oprócz kompanów) tej frakcji zobaczy jak używamy dragów to możemy dostać karę. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 07 Lis 2011, 19:02

A czemu najemnicy nie mogą tego mieć ? Mi sie oni kojarzą z bardzo niezależną frakcją robią co chcę kiedy chcą i gdzie chcą ja bym im udostępnił wszytko :)
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez BJ Blazkowicz w 07 Lis 2011, 19:20

A chciałbyś poprowadzić na szybką i precyzyjną akcję grupkę nachlanych i naćpanych facetów?
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 978
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 522

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 07 Lis 2011, 20:15

no kolega BJ ma racje najemnicy no i jeszcze powinność powinni zachowywać dyscyplinę i wojskowy dryl. Za to bandyci i Wolnościowcy mogą sobie poużywać :)

Ale kolega BJ niech uważa bo mam zlecenie na Ciebie :D
Image
Chyba Cię za tanio wycenili ;P
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??

Za ten post Rumcajs93 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 07 Lis 2011, 20:19

BŁAGAM NIE RÓBCIE TEGO!!! ALBO CHOCIAŻ PO PEŁNEJ WERSJI
Aktualnie w ogóle nie gram na komputerze ,bo jestem całkowicie pochłonięty przez grę na gitarze ,ale jedyne rzeczy ,które mogę przytwierdzić mnie do pc to WH40K Dark Millenium, Stalker2 oraz WASZ MOD!
Więc błagam, nie wymyślajcie coraz to nowych bajerów (chyba ,że pierdoły) ,bo masa fanów czeka.
(Pomysł genialny, ale nie wyobrażam sobie czasu jakiego by zajął)
P.S. Na jakim etapie stanęliście?
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 07 Lis 2011, 21:15

BJ Blazkowicz napisał(a):A chciałbyś poprowadzić na szybką i precyzyjną akcję grupkę nachlanych i naćpanych facetów?


Wiesz jaki fan by był wszyscy by sie smiali jak porąbani :D
To by było przeżycie życia :D
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 07 Lis 2011, 21:35

A wracając do Psychiki,
to będzie zrobione na zasadzie że gdy actor widzi przerażające sytuacje pogarsza to jego psychikę - oczywiście bardziej pewnie go przerazi gdy mutanty rozszarpują ciała stalkerów, niź sytuacja gdy stalkerzy ubiją grubą zwierzyne - to drugie może go nawet podbudować . A czy z czasem przypływu nam czasu obecności w Zonie bohater będzie zaczynał oswajać się z takimi widokami jednak pewnie nigdy nie będzie w stanie ich ignorować.
Ogólnie duży krok ku urealnieniu rozgrywki. Respekt :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości