[SDK] Animacje broni

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 22:19

Ogarniasz tutek?
Jeżeli chcesz, aby ustawienie kości w klatce x nie uległo "wyzerowaniu" po przesunięciu suwaka na klatkę y musisz postawić klucz (animate> set kayframe). Łatwiej jest zrobić animacje od nowa niż edytować istniejącą.
Nie mam siły szczegółowo tego tłumaczyć, studiuj pierwszy post, eksperymentuj i zadawaj ewentualne pytania.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Reklamy Google

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Junx w 04 Lis 2011, 22:25

Ogarniam trochę. Coś będę kombinował i mam teraz głupi problem chodzi o to, że przy obracaniu szybko mi się zmienia pozycja i nie da się dokładnie ustawić, ale wcześniej było normalnie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 22:29

A global na local zmieniłeś? http://img404.imageshack.us/img404/7672/74324877.jpg

I nie licz, że w milku zrobisz porządne animki, bo to po prostu niemożliwe. :E
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Junx w 04 Lis 2011, 22:30

Tak, zmieniłem.

Edit: A co poleca lekarz :?:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 22:33

Nie kapuję, co znaczy "szybko się zmienia"? Sprecyzuj. :F
Jeżeli chcesz zrobić obrót o 0,000000000000000000000000000000000000000001 stopnia to musisz jak najbardziej przybliżyć okno w którym dokonujesz obrotu.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Junx w 04 Lis 2011, 22:34

Np. Jak chce trochę obrócić to zaraz mi się palec robi metrowy :P
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 22:36

To wina zaznaczonego global. Sprawdź czy masz local, a jak masz, to albo wyłącz i włącz milka, albo wywal go w cholerę i weź maye. :F
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Junx w 04 Lis 2011, 22:38

uj tam z nim :P A co poleca lekarz zamiast mleka :?:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 04 Lis 2011, 22:42

Maye 2009, albo jakiegoś 3dsMaxa.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez ValkoVer w 19 Cze 2012, 04:20

Yyy a jest jakiś plugin dla 3dsmax do importowania .ogf-ów? Próbowałem konwertera ogf2smd (znalazłem o nim info na ang. wiki), po to tylko aby odkryć, że max nie może importować też smd... :facepalm: Próbowałem też Milkshita, ale on ssie :3
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez utak3r w 19 Cze 2012, 09:17

Nie do OGFów, ale do OBJECT, czyli obiektów X-Ray SDK:
http://stalkerin.gameru.net/modules.php ... it&lid=439 (to tylko dla statycznych obiektów)
http://stalkerin.gameru.net/modules.php ... it&lid=436 (również dla obiektów dynamicznych)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez ValkoVer w 20 Cze 2012, 02:36

Zainstalowałem plugin ale widze tylko opcję exportu, a mi chodziło o import :) Znalazłem właśnie plugin do importu smd, ale imporuje sam szkielet, bez modelu. Chyba że o to chodzi? Albo trzeba się pogodzić z Milkshapem...
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości