Ogarniasz tutek? Jeżeli chcesz, aby ustawienie kości w klatce x nie uległo "wyzerowaniu" po przesunięciu suwaka na klatkę y musisz postawić klucz (animate> set kayframe). Łatwiej jest zrobić animacje od nowa niż edytować istniejącą. Nie mam siły szczegółowo tego tłumaczyć, studiuj pierwszy post, eksperymentuj i zadawaj ewentualne pytania.
Ogarniam trochę. Coś będę kombinował i mam teraz głupi problem chodzi o to, że przy obracaniu szybko mi się zmienia pozycja i nie da się dokładnie ustawić, ale wcześniej było normalnie.
Nie kapuję, co znaczy "szybko się zmienia"? Sprecyzuj. :F Jeżeli chcesz zrobić obrót o 0,000000000000000000000000000000000000000001 stopnia to musisz jak najbardziej przybliżyć okno w którym dokonujesz obrotu.
Yyy a jest jakiś plugin dla 3dsmax do importowania .ogf-ów? Próbowałem konwertera ogf2smd (znalazłem o nim info na ang. wiki), po to tylko aby odkryć, że max nie może importować też smd... Próbowałem też Milkshita, ale on ssie :3
Zainstalowałem plugin ale widze tylko opcję exportu, a mi chodziło o import Znalazłem właśnie plugin do importu smd, ale imporuje sam szkielet, bez modelu. Chyba że o to chodzi? Albo trzeba się pogodzić z Milkshapem...