Czy jest w silniku Stalkera jakaś funkcja pozwalająca na wywołanie efektów typu "poprawa celności sojuszników" przez obecność gracza? Jeśli tak to jako jeszcze jeden poziom doświadczenia mogłoby być takie coś właśnie, gdzie gracz by miał do wyboru np na co wpływa u sojuszników (celność, punkty życia, odporność na różne rodzaje obrażeń itp.) Wtedy jako wysokopoziomowy dowódca moglibyśmy oddziaływać na stalkerów z naszej frakcji w promieniu powiedzmy 30m dzięki czemu ich efektywność by wzrastała (o powiedzmy 10%). Działałoby to tak jak noszenie artefaktów tylko wyzwalaczem efektu byłby Durad.
Rieekan napisał(a):A może by utrudnić utrzymanie bazy, np.: paręnaście sekund po zaliczeniu zdobycia bazy otrzymujemy info, że sympatycy pobitych i jacyś samotnicy, podburzeni przez agitatorów pokonanej frakcji postanowili zapobiec zmianie układu sił i wyekwipowani przez owych zakamuflowanych agentów (co wyjaśniłoby ich wrogofrakcyjne stroje) chcą ostatnim szturmem odbić zdobytą przez gracza bazę. I na obrzeżach lokacji spawni się kilka wrogich zespołów, które ruszają na świeżo zdobytą placówkę, by ją odbić.
Albo zamiast kontrataków frakcyjnych dać zależnie od lokalizacji:
- Jantar/po zdobyciu bazy Najemników - Ostra strzelanina zwróciła uwagę wałęsających się niedaleko zombi, zwiadowcy donoszą o kilku grupach zbliżających się do naszej nowej bazy, bądźcie gotowi do odparcia ataku!
- Agroprom/po zdobyciu bazy Powinności - Wygląda na to, że odgłosy bitwy wygoniły stado mutantów z ich podziemnych jaskiń. Kierują się na Instytut A, do wszystkich oddziałów - brońcie naszej własności!
- Magazyny - Monolit
- Dolina Mroku - Renegaci
- Bagna i Kordon - Wojsko
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości