[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Paź 2011, 16:27

Jakie są postępy we wrzucaniu fabuły? Kiedy będzie premiera jakiejś nowej wersji? Ja tu już wszystkie gry, co mam skończyłem, i teraz czekam na jakieś większe mody...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez yaro w 05 Paź 2011, 20:04

:-/ Jeśli było to sory -(nie znalazłem)..- w jakim pliku można zmienić odporność wrogów na obrażenia..trochę dużo pestek wychodzi żeby powalić delikwenta ..
yaro
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 08 Wrz 2010, 17:38
Ostatnio był: 11 Paź 2011, 22:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 05 Paź 2011, 21:52

w /gamedata/configs/creatures/m_stalker.ltx. Interesuje cię sekcja [stalker_immunities]. Im większa wartość, tym mniejsza odporność na dane czynniki.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 05 Paź 2011, 22:14

A która linijka odpowiada za "kule"?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 06 Paź 2011, 07:15

W sensie, że pociski? 'fire_wound_immunity'

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gandzia.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 06 Paź 2011, 19:21

Smoq2 wiem że trochę późno na zgłaszanie pomysłów ale grając ostatnio w TFW i oglądając filmiki z pierwszej strony tego wątku (taka trochę retrospekcja :) ) przyszło mi do głowy, że przydałoby się dla towarzyszy jeszcze jedno ustawienie dodać. Mianowicie chodzi mi o ich zachowanie w przypadku wydania rozkazu ataku na dany punkt. Teraz się ciągle pchają do centrum, a fajnie by było móc wybierać między tym a atakiem na dystans (wiem że teraz można im kazać zachowywać się defensywnie i faktycznie wówczas prowadza ostrzał na dystans, ale wtedy przestają szturmować). Tak więc myślę, że fajnym bajerem byłaby możliwość rozkazania "ostrożnego ataku" gdzie nasi podkomendni w przypadku zauważenia wroga staraliby się utrzymać jakiś dystans (powiedzmy, że przynajmniej 50m).

PS. Czy jest w silniku Stalkera jakaś funkcja pozwalająca na wywołanie efektów typu "poprawa celności sojuszników" przez obecność gracza? Jeśli tak to jako jeszcze jeden poziom doświadczenia mogłoby być takie coś właśnie, gdzie gracz by miał do wyboru np na co wpływa u sojuszników (celność, punkty życia, odporność na różne rodzaje obrażeń itp.) Wtedy jako wysokopoziomowy dowódca moglibyśmy oddziaływać na stalkerów z naszej frakcji w promieniu powiedzmy 30m dzięki czemu ich efektywność by wzrastała (o powiedzmy 10%). Działałoby to tak jak noszenie artefaktów tylko wyzwalaczem efektu byłby Durad.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 06 Paź 2011, 22:06

Czy jest w silniku Stalkera jakaś funkcja pozwalająca na wywołanie efektów typu "poprawa celności sojuszników" przez obecność gracza? Jeśli tak to jako jeszcze jeden poziom doświadczenia mogłoby być takie coś właśnie, gdzie gracz by miał do wyboru np na co wpływa u sojuszników (celność, punkty życia, odporność na różne rodzaje obrażeń itp.) Wtedy jako wysokopoziomowy dowódca moglibyśmy oddziaływać na stalkerów z naszej frakcji w promieniu powiedzmy 30m dzięki czemu ich efektywność by wzrastała (o powiedzmy 10%). Działałoby to tak jak noszenie artefaktów tylko wyzwalaczem efektu byłby Durad.


Niemożliwe. Aż takim RPG'iem nie jest :E

Gdyby ta 1 opcja była możliwa, to raczej byłaby ustawiona jako domyślna. Tak sądzę.
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 09 Paź 2011, 21:04

Może mam sensowny pomysł dotyczący kwestii techników.
Skoro nie można wprowadzić kolegów z frakcji może da radę zrobić tak że frakcja w ramach porozumienia w Samotnikami wprowadza do przejętej bazy handlarza samotników i mechanika. Tylko tutaj problemem są bandyci, którzy nie mają dobrych układów z Stalkerskim środowiskiem.
Albo można by spróbować dodać do już istniejących Stalkerów-handlarzy opcje naprawy sprzętu na zasadzie dialogu - coś w stylu napraw znanych z modów do Cienia Czarnobyla.

A i jeszcze jedno pytanie odnośnie pomysłu jednego z forumowiczów
Rieekan napisał(a):A może by utrudnić utrzymanie bazy, np.: paręnaście sekund po zaliczeniu zdobycia bazy otrzymujemy info, że sympatycy pobitych i jacyś samotnicy, podburzeni przez agitatorów pokonanej frakcji postanowili zapobiec zmianie układu sił i wyekwipowani przez owych zakamuflowanych agentów (co wyjaśniłoby ich wrogofrakcyjne stroje) chcą ostatnim szturmem odbić zdobytą przez gracza bazę. I na obrzeżach lokacji spawni się kilka wrogich zespołów, które ruszają na świeżo zdobytą placówkę, by ją odbić.

Albo zamiast kontrataków frakcyjnych dać zależnie od lokalizacji:
- Jantar/po zdobyciu bazy Najemników - Ostra strzelanina zwróciła uwagę wałęsających się niedaleko zombi, zwiadowcy donoszą o kilku grupach zbliżających się do naszej nowej bazy, bądźcie gotowi do odparcia ataku!
- Agroprom/po zdobyciu bazy Powinności - Wygląda na to, że odgłosy bitwy wygoniły stado mutantów z ich podziemnych jaskiń. Kierują się na Instytut A, do wszystkich oddziałów - brońcie naszej własności!
- Magazyny - Monolit
- Dolina Mroku - Renegaci
- Bagna i Kordon - Wojsko

Pomysł zostanie umieszczony z finalnej wersji moda?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Paź 2011, 01:20

@ kubekpop - Stoimy w miejscu bo jestem w trakcie przeprowadzki do Gdańska. Niestety to tak już jest, że jeżeli nie pilnuje się wszystkiego samemu, to nikt nic nie robi.

@ nuclear_twister - Do towarzyszy dodaję tylko opcję typu "Wróć do bazy". Wybacz, ale nie chcę mi się już więcej babrać w ich skryptach. Jest to istny koszmar...
Niestety takiej funkcji nie mamy.

@ Rumcajs - Tak też chciałem zrobić. No i żeby działało to w ten sam sposób co przejęcie kopalni w Czerwonym Lesie, gdzie jeden stalker ze składu przyjmował funkcję handlarza. Jednak i w przypadku handlarza i technika powodowało to straszne błędy, nie wiadomo dlaczego, gdyż z tego samego skryptu/logiki korzysta np. ochroniarz przy wejściu do wagonu Alika w Składzie. W innych miejscach powodowało to od razu wysyp bez żadnych konkretnych informacji w logu, poza generalnym stwierdzeniem, że xRay klapnął. Po prawie tygodniu męczenia się, uznałem że to nie warte świeczki i odstawiłem pomysł na półkę. Może do tego wrócę, może nie. Raczej nie...
Tak, zamierzamy dodać pół losowe, pół oskryptowane ataki/próby odbicia przejętej bazy. Gracz będzie powiadomiony o zbliżającym się ataku, gdyż skrypt będzie działał tak, że bez ingerencji gracza istnieje duże ryzyko utraty bazy. Jednak postaramy się to zrobić jakoś z głową, tak aby nie było to zbyt wnerwiające. No i będzie kilka bonusów, np. możliwość wynajęcia oddziału niezależnych najemników/samotników, którzy będą stacjonować w bazie do następnego ataku i wsparcie gracza może wtedy nie być wymagane, jednak czasem i oni będą mogli zawieść, więc będzie wszystko zależeć od gracza.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 12 Paź 2011, 15:18

Mod mi sie bardzo podoba ale rozwaliła mnie dziś jedna rzecz wbijam sobie pod wieże koło bazy czystego nieba no i radyjko i posiłki z bazy i pyk crash nie wiem z jakiego powodu no ale ok. Mod naprawdę fajny ale nie moge sie doczekać wersji super ultra stabilnej bez takich głupich crashy.
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 12 Paź 2011, 15:39

Nie zapominaj ze to Stalker, nigdy nie będzie bezbłędny:)
A to radio działa czy nie? na wersji 3.0 jakoś nie dawało posiłków zbytnio
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 16:42
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 12 Paź 2011, 18:57

U mnie radyjko działa nice ogółem ale to mnie załatwiło jeszcze przegrałem te 30 min i nie savłem a tu nagle crash i pyk 30 min z gry poszło sie .... no ale przeboleje tego moda i tak bardzo <3 xD Bo jest naprawde tym czego pragnąłem w stalku :D
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości