1. Uczymy się obsługi programu którego opis jest
TUTAJ.
2. Znajdujecie plik
gamedata/config/weapons/w_walther.ltx i otwieracie go notatnikiem (polecam do tego lepiej pitpad) - proponuje zrobić kopie zapasowa
3. Plik w_walther.ltx możecie zastąpić innym plikiem, gdyż jest to przykładowy plik giwery którą będziemy edytować
4. Po otwarciu pliku ukażą się waszym genialnym oczom poniższe linijki (niektóre mogą być zmienione w zależności od broni).
Teraz czytając te pierdoły poniżej możecie zmieniając wartości liczbowe lub gdzieniegdzie zastępując "true" na "false" lub odwrotnie namieszać w broni tworząc ze zwykłego jednoręcznego gnata plującego amunicją 9mm, potwora z amunicją rakietową
Cena broni kup ;sprzedaj:cost = 800 ;300
Maksymalna ilość amunicji:ammo_limit = 120
Ilość amunicji na starcie:ammo_current = 96
Maksymalna ilość amunicji w jednym magazynku:ammo_mag_size = 16
Typ amunicji jaką obsługuje ta broń:ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp
Ile giwer możesz pomieścić w jednej ręce:hand_dependence = 1
W ilu rękach ma być dana broń:single_handed = 1
Rozrzut łusek w przestrzeni 3D:shell_point = 0.0, 0.136, 0.03
shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles = weapons\generic_shells
Modyfikacja celności względem pozycji (stojąca, idąca, biegnąca, kucająca, idąca na kuckach):PDM_disp_base = 1.0
PDM_disp_vel_factor = 0.5
PDM_disp_accel_factor = 0.5
PDM_crouch = 1.0
PDM_crouch_no_acc = 1.0
Obrażenia z broni - im większe parametry tym większe obrażenia:hit_power = 0.31, 0.35, 0.38, 0.41
Suma uszkodzeń przy trafieniu:hit_impulse = 125
Typ rany jakie odniesiemy po trafieniu:hit_type = fire_wound
Odległość na jaką możemy maksymalnie strzelać (gdzie doleci pocisk):fire_distance = 50 ;1000
Szybkość pocisku:bullet_speed = 300 ;280
Ilość pocisków na minutę:rpm = 315
Ilość pocisków na minutę z zastosowaniem tłumika:silencer_hit_power = 0.37
silencer_hit_impulse = 105
silencer_fire_distance = 100
silencer_bullet_speed = 280
Ilość amunicji przy starcie:;startup_ammo = 90
PLik z textura i modelem bronivisual = weapons\walter_99\wpn_walter_99.ogf
Dodatki do broni: 1 - włączone, 2 - wymienne, 0 - wyłączone:scope_status = 0
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0
Powiększenie oraz maksymalny rozmiar powiększenia:zoom_enabled = true (włączony)
scope_zoom_factor = 55
zoom_hide_crosshair = true (ukrycie celownika podczas zbliżenia)
To chyba wszystko