Modyfikacja parametrów broni

Modyfikacja parametrów broni

Postprzez Rain w 08 Cze 2007, 22:59

1. Uczymy się obsługi programu którego opis jest TUTAJ.

2. Znajdujecie plik gamedata/config/weapons/w_walther.ltx i otwieracie go notatnikiem (polecam do tego lepiej pitpad) - proponuje zrobić kopie zapasowa :P

3. Plik w_walther.ltx możecie zastąpić innym plikiem, gdyż jest to przykładowy plik giwery którą będziemy edytować :)

4. Po otwarciu pliku ukażą się waszym genialnym oczom poniższe linijki (niektóre mogą być zmienione w zależności od broni).
Teraz czytając te pierdoły poniżej możecie zmieniając wartości liczbowe lub gdzieniegdzie zastępując "true" na "false" lub odwrotnie namieszać w broni tworząc ze zwykłego jednoręcznego gnata plującego amunicją 9mm, potwora z amunicją rakietową :P

Cena broni kup ;sprzedaj:
cost = 800 ;300

Maksymalna ilość amunicji:
ammo_limit = 120

Ilość amunicji na starcie:
ammo_current = 96

Maksymalna ilość amunicji w jednym magazynku:
ammo_mag_size = 16

Typ amunicji jaką obsługuje ta broń:
ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp

Ile giwer możesz pomieścić w jednej ręce:
hand_dependence = 1

W ilu rękach ma być dana broń:
single_handed = 1

Rozrzut łusek w przestrzeni 3D:
shell_point = 0.0, 0.136, 0.03
shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles = weapons\generic_shells

Modyfikacja celności względem pozycji (stojąca, idąca, biegnąca, kucająca, idąca na kuckach):
PDM_disp_base = 1.0
PDM_disp_vel_factor = 0.5
PDM_disp_accel_factor = 0.5
PDM_crouch = 1.0
PDM_crouch_no_acc = 1.0

Obrażenia z broni - im większe parametry tym większe obrażenia:
hit_power = 0.31, 0.35, 0.38, 0.41

Suma uszkodzeń przy trafieniu:
hit_impulse = 125

Typ rany jakie odniesiemy po trafieniu:
hit_type = fire_wound

Odległość na jaką możemy maksymalnie strzelać (gdzie doleci pocisk):
fire_distance = 50 ;1000

Szybkość pocisku:
bullet_speed = 300 ;280

Ilość pocisków na minutę:
rpm = 315

Ilość pocisków na minutę z zastosowaniem tłumika:
silencer_hit_power = 0.37
silencer_hit_impulse = 105
silencer_fire_distance = 100
silencer_bullet_speed = 280

Ilość amunicji przy starcie:
;startup_ammo = 90
PLik z textura i modelem broni
visual = weapons\walter_99\wpn_walter_99.ogf

Dodatki do broni: 1 - włączone, 2 - wymienne, 0 - wyłączone:
scope_status = 0
silencer_status = 0
grenade_launcher_status = 0

Powiększenie oraz maksymalny rozmiar powiększenia:
zoom_enabled = true (włączony)
scope_zoom_factor = 55
zoom_hide_crosshair = true (ukrycie celownika podczas zbliżenia)

To chyba wszystko :)

Za ten post Rain otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive HitFan.
Awatar użytkownika
Rain
Tropiciel

Posty: 294
Dołączenie: 08 Cze 2007, 03:14
Ostatnio był: 20 Lis 2017, 22:19
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Reklamy Google

Parametry

Postprzez Tadek1984 w 30 Lip 2007, 08:35

Przeczytałem twój poradnik jest spox brakuje mi jeszcze jednej rzeczy chyba że przeoczyłem ale to raczej mało prawdopodobne. Jak zmodyfikować takie parametry jak: Szybkostrzelność, Obsługa, Celność itd. ?
Tadek1984
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Lip 2007, 22:14
Ostatnio był: 30 Lip 2007, 08:35
Kozaki: 0

Re: Parametry

Postprzez KoweK w 30 Lip 2007, 13:59

Tadek1984 napisał(a): Szybkostrzelność,

Ilość pocisków na minutę:
rpm = 315

Celność itd. ?

Modyfikacja celności względem pozycji (stojąca, idąca, biegnąca, kucająca, idąca na kuckach):
PDM_disp_base = 1.0
PDM_disp_vel_factor = 0.5
PDM_disp_accel_factor = 0.5
PDM_crouch = 1.0
PDM_crouch_no_acc = 1.0

Rozrzut łusek w przestrzeni 3D:
shell_point = 0.0, 0.136, 0.03
shell_dir = 0.0, 0.0, 0.4
shell_particles = weapons\generic_shells
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 01:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1476

Postprzez Tadek1984 w 30 Lip 2007, 18:35

Ok ale to względem postawy a mi chodzi o parametry w % czy jakoś tak jak kupujesz broń to masz takie cztery niebieskie paseczki które mówią o tym na ile broń jest dobra.
Tadek1984
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Lip 2007, 22:14
Ostatnio był: 30 Lip 2007, 08:35
Kozaki: 0

Postprzez konik w 04 Sie 2007, 13:57

A ja mam pytanie, czy można zrobić rzecz następującą: chciałbym, aby mój stalker mógł biegać niczym Lara Croft z 2 pistoletami w łapach. Czy modyfikując parametry można to zrobić?
Awatar użytkownika
konik
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lip 2007, 18:13
Ostatnio był: 27 Wrz 2008, 20:55
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 04 Sie 2007, 18:22

Po prostu: NIE. Modyfikując same parametry raczej nie. Da się tylko zmienić il. rąk przynależnych do broni i slot.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez dap350 w 05 Sie 2007, 14:28

wielkie dzieki za poradnik, a tak pozatym to coś odemnie:

Waga broni
inv_weight = 1

;)
pozdro, dap350
Image
Awatar użytkownika
dap350
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 24 Lip 2007, 12:02
Ostatnio był: 11 Sie 2007, 19:02
Miejscowość: RLA
Kozaki: 0

Postprzez Outlander w 31 Sty 2008, 20:22

A ja mam pytanie: gdzie są trzymane dane broni specjalnych ? Np taki Fort 15.
Awatar użytkownika
Outlander
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Sty 2008, 19:02
Ostatnio był: 05 Sie 2008, 20:45
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 01 Lut 2008, 16:26

w pliku unique_items.ltx w folderze misc.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Postprzez Outlander w 01 Lut 2008, 20:17

Dzięki :)

A od siebie do poradnika dodam że za rozrzut pocisków odpowiada współczynnik fire_dispersion_base i im jest on mniejszy tym mniejszy rozrzut, przy wartości 0,001 albo 0,0001 (nie sprawdzałem dokładnie) daje wskaźnik celności na max czyli 25/25 i rozrzut jest ~10cm na 100m (na większym dystansie ciężko sprawdzić :))

Daj zero, a będziesz miał działko gaussa z każdej broni (a jak ustawisz tak strzelbę, to nawet przebijesz śrutem gaussa). - МЦ -
No można :) Tak nawiasem to gauss ma 0.01.

Pytanie z innej beczki:
Jak poprawnie dodać celownik optyczny do broni ? Jak próbuje to mi wywala grę.

Udało mi się dodać "wbudowany" celownik i działa ale przy próbie dodania miejsca na dołączany mnie wywala.
Awatar użytkownika
Outlander
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 31 Sty 2008, 19:02
Ostatnio był: 05 Sie 2008, 20:45
Kozaki: 0

Postprzez sul3k w 11 Lut 2008, 12:20

A ja mam pytanie gdzie sa parametry zbroi


PS: POMYSLCIE jak np. stuningujecie takiego ak-74 to przecierz beda chodzic z czyms takim ci ktorzy maja a z takiego cacka to rozwala nas za 1 strzalem najlepiej urzyc broni nieuzywanej przez NPC nie znam takiej ale mysle nad tym...
sul3k
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 07 Lut 2008, 23:48
Ostatnio był: 03 Sie 2013, 17:11
Miejscowość: Sko^^
Kozaki: 0

Postprzez RogueTrooper w 11 Lut 2008, 16:14

sul3k napisał(a):A ja mam pytanie gdzie sa parametry zbroi


W folderze config/misc w pliku outfit.ltx.
Image
Awatar użytkownika
RogueTrooper
Tropiciel

Posty: 280
Dołączenie: 08 Cze 2007, 17:00
Ostatnio był: 18 Gru 2013, 22:44
Miejscowość: Czarnobylska Elektrownia
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości