gabriel14619 napisał(a):A więc to ma być gra to coś na górze, te kamyczki itd.? To nie pójdzie nikomu, no chyba że ktoś ma turbo komputer z tytanu.
impulse_101 napisał(a):Wydaje Ci się bo cały czas rozpatrujesz to w kontekście poligonów. Do uruchomienia tej scenki z jeżdżącym pojazdem wystarcza gamingowy pecet z 2005-2006 roku. Przy obecnej technologi CUDA itp będzie śmigać bez problemu.
djcycu napisał(a):PS: Ten Uazik smyrający po tej malutkiej mapce robi wrażenie jakby te ślady były tworzone deformacją podłoża znanego z Expand Rally czy też Polnyj Privod gdzie grafika opiera się dalej na polygonach...
Soviet napisał(a):impulse_101 napisał(a):Wydaje Ci się bo cały czas rozpatrujesz to w kontekście poligonów. Do uruchomienia tej scenki z jeżdżącym pojazdem wystarcza gamingowy pecet z 2005-2006 roku. Przy obecnej technologi CUDA itp będzie śmigać bez problemu.
Marzysz, albo jesteś po prostu naiwny.
impulse_101 napisał(a):Rozumiem ze te slady w Expand Rally byly generowane fizycznie a nie tylko magicznie texturowane spod opon? Jakbys dachowal to tez bys je zostawil, nie mowiac juz o tym ze po wyjsciu z samochodu twoje stopy tez by zostawialy odciski.
djcycu napisał(a):Tak się część ludzi tu kłóci że niby sposób dobry... Gówno nie dobry... Raz że modelowanie będzie cholernie ciężkie bo jeśli rzeczywiście każdy atom ma swój kolor to ja dziękuję... Takie załamania jak np skóra na desce rozdzielczej samochodu dziś jest robiona na podstawie bump mapy ale gdyby tak zrobić to polygonami to jak myślicie o ile wzrośnie czas na wykonanie no i sam rozmiar modelu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości