trojanuch napisał(a):piotrek922 napisał(a):trojanuch napisał(a):Nic - bez ww. nakładu pracy.
A czy cokolwiek z tego moda można dodać do sgm 1,7?
Hmmmm, w sumie jeśli by się dobrze nad tym zastanowić to myślę, że można by w miare łatwo zmergować to:- całkowicie przerobione umiejętności walki NPC-ów - są teraz zależne od ich frakcji i klasy (mistrz jest znacznie celniejszy i ma dużo lepszy refleks niż noob)
Interesuje cię folder configs\creatures. Plik m_stalker.ltx zawiera 'defaultowe' ustawienia dla wszystkich NPC-ów kótrym nie został przypisany konkretny profil (w MSO takich nie ma) - ustawienia te odpowiadają 'weteranowi Loner-ów'.
W folderze profiles są natomiast konkretne profile dla rang i frakcji.
Profile te przypisuje się do NPC-ów poprzez pliki spawn_sections_*.ltx, np. spawn_sections_general - przypisuje profile do 'ogólnych NPC-ów' - czyli losowych squadów spawnujących się na mapack. Odbywa się to tak:
- Kod: Zaznacz wszystko
[sim_default_duty_4]:stalker_duty_master
Musisz zobaczyć czy i jakie dodatkowe 'losowe' squady tworzy SGM i poprzypisywać profile do nich.
Ponadto są też pliki spawn_sections dla map, np. spawn_sections_zaton.ltx - tutaj profile przypisuje się do konkretnych NPC-ów na mapach (np questowych), np.:
- Kod: Zaznacz wszystko
[zat_b7_duty_illicit_dealer]:stalker_duty_master_exo
(czyli dealer Powinności podczas questu z transakcją będzie korzystał - czyli walczył jak - mistrz Powinności w exo, czyli wg. profilu który stworzyłem)
Merge tego ficzera z SGM będzie polegał więc na poprzypisywaniu odpowiednich profili do wszystkich nowych i starych NPC-ów obecnych w SGM. Po zrobieniu tego ich podstawowe umiejętności walki będą takie jak w MSO i zdywersyfikowane. Nię będzie natomiast rzeczy które są zrobione w skryptach np. biegania podczas walki, szukania wroga itp.
trojanuch napisał(a):Hehe spoko. W sumie to może być to całkiem fajny optional.
Moża wiedzieć jakich ustawień ostatecznie użyłes?
Niestety mam problem z nową wersją. Pomijając fakt, że przy różnych wczytywaniach zdarzają się bugtrapy to nie mogę się zbliżyć do anomalii Betonowa Wanna (muszę to zrobić do zadania) bo od razu bugtrap i widok pulpitu ;[.
Możliwe, że to jakiś bug ale wymusza to ostrożność przy zbliżaniu się do npc bo nigdy nie wiadomo czy nie zechce on nafaszerować nas ołowiem;].
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości