[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 21 Lip 2011, 22:58

@Smoq- to co piszesz to jasne. Chodzi mi o sytuację w której nie wybrałem zadnej frakcji, gram jako stalker. A najemnicy i powinność toczą sobie wojnę. Od czego będzie zależeć żeby żołnierze innych frakcji /nie mojej/ np. najemnicy i powinnosc ,walczących byli coraz lepiej uzbrojeni? Od tego jak długo gram ? Od mojego doświadczenia ?
Gram jako stalker i nikt nie chce skupywac odemnie tych naszywek (powinnosci i najemnikó). Ani jedna strona ani druga. ;(
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 21 Lip 2011, 23:11

Musisz być w jakieś frakcji bo jest wyraźnie powiedziane, żebyś je przyniósł do handlarza FRAKCYJNEGO jeżeli niestety jesteś samotnikiem to raczej nie sprzedaż ich nigdzie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Lip 2011, 01:08

@ Victor0 - Dalej od tego samego. To czy jesteś w danej frakcji czy nie, nie ma najmniejszego przełożenia na ich ekwipunek. Liczą się tylko niebieskie punkty. Z tobą czy bez ciebie, frakcja rozwija się tak samo. Jeżeli ci chodzi o Samotników to oni mają jedną tabelę dostępnego sprzętu i nigdy nie spotkasz ich lepiej uzbrojonych.
Co do naszywek, to w przyszłej wersji będzie można je sprzedawać w składzie za pół ceny.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Per$hing16 w 22 Lip 2011, 14:36

3 razy z rzędu bugtrap - ten sam wpis
:

Kod: Zaznacz wszystko
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 685 ms
* phase cmem: 291469 K
* [win32]: free[1289520 K], reserved[53920 K], committed[753648 K]
* [ D3D ]: textures[102361 K]
* [x-ray]: crt heap[291469 K], process heap[176490 K], game lua[71683 K], render[243 K]
* [x-ray]: economy: strings[19803 K], smem[1084 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_lr300
H_Parent sim_default_killer_1
current_state 5
next_state 5
item_sect wpn_lr300
H_Parent sim_default_killer_1
* MEMORY USAGE: 355806 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file:  j:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg
stack trace:

001B:04B683FD xrGame.dll
001B:04B52265 xrGame.dll
001B:0486A5B4 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:0486A898 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_getinfo()
001B:048620A5 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_call()
001B:0486AAE8 lua.JIT.1.1.4.dll, lua_yield()
001B:01809DC6 luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::pcall()


Wysypisko , posterunek północny (ten od wejścia do baru). Przysłałem 2 oddziały najemników bo ciągle mnie atakowali bandyci. Przy okazji atakuje pies-psi. Bug wyskakuje albo w czasie walki , albo po walce.

Wyskakuje nawet jeśli użyję innego save - Dzieje się podczas ataku bandytów (teraz bez psi psa). Może na to ma wpływ to że używam mosina ? :)
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Lip 2011, 16:57

Wyślij mi save gdzie problem się pojawia na [email protected]. *.tfw i *.sav o tej samej nazwie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 22 Lip 2011, 19:39

hej Smoqu słuchaj mam spory problem. Gra mnie troche nudziła i zmieniłem czas powstania oddziałow frakcji z 600s do 200s, No i paru minutach gry gdy chciałem przejść z Agropromu do Wysypiska wpadł Bugtrap. Oto log:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2794.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29993 files cached 34 archives, 4689Kb memory used.
Init FileSystem 1.272798 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2001060 K], reserved[24688 K], committed[71340 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9442 K], process heap[674 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5820 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:944E]: ATI Radeon HD 4730 Series
* GPU driver: 8.14.1.6091
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1260 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [435 ms]
* MEMORY USAGE: 118241 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [440 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 130689 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    447 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 471 ms
* phase cmem: 121607 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 186 ms
* phase cmem: 107482 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 107482 K
Wczytywanie zapisanej gry "loner_01_tfw_a.save-ify8759.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: INCORRECT LOAD [_two_seconds_standing].[0][500]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:



Próbowałem odpalić grę ze starszych SAVE'ów ale nic z tego :/
Dasz mi radę jak sobie z tym poradzić może da się jakoś manualnie zmienić te ustawienie czasu powstawania oddziałów frakcji??

Uwagi moderatora:

Pomarańczowa ramka u góry strony... - Wheeljack
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Lip 2011, 01:00

@ Rumcajs93 - Save ci się skopał. Zdarza się w CS... Załaduj jakiś starszy i sprawdź czy dalej są problemy.

@ Per$hing16 - Dostałem save'a, jednak większość dnia byłem w trasie. Sprawdzę jutro co jest grane.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Crew w 23 Lip 2011, 18:29

Gra zacina się na wysypisko koło lokacji Nowe Obozowisko. Dostałem zadanie by oczyścić teren, dochodzę i zacinka. Już cztery razy się tam zacięło ....
To coś chyba z oddziałami Czystego Nieba, strzelam do nich i zwiecha ....

W ogóle na wysypisku mocno tnie i już 5 razy zwiecha gry .....

To chyba przez naszych kompanów .... Jak się ich pozbyć ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Lip 2011, 20:37

Link do nowego TFW: http://www.filefactory.com/file/cc837ff ... .5beta.rar

Wrzucę do pierwszego posta później bo muszę lecieć. Miło by było jakby ktoś z lepszym netem zrobił na szybko mirrory.

Jest to wersja zwykła i "Lite" w jednym pliku instalacyjnym. Wyboru dokonuje się podczas instalacji.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rumcajs93.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 24 Lip 2011, 00:25

znalazłem małą pułapkę w modzie, mianowicie w przypadku gdy Opór zajmie całe bagna bez naszej pomocy jedynym sposobem dotarcia do bazy czystego nieba jest przewodnik ze Składu na wysypisku. Niestety nie mamy możliwość opuszczenia bazy ponieważ przewodnik nie oferuje transportu spowrotem do Wysypiska.

-----

mógłbym prosić jeszcze o informacje co wprowadza wersja 2.9.5 - pytam bo mam słabe łącze i nie wiem czy warto pobierać :)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Lip 2011, 01:03

Kod: Zaznacz wszystko
- Wprowadzono nowy system zdolności aby ulepszyć aspekt RPG gry.

- Bandyci mogą obrabować gracza.

- Stalkerzy czasem noszą bronie z dodatkami jak i prostymi modyfikacjami.

- Helikoptery wojskowe patrolują Zonę. Patrol może się pojawić raz dziennie przy dobrej pogodzie.

- Aby pomóc w walcę z helikopterami wyrzutnie rakiet są dostępne do nabycia u specjalnego handlarza.

- Kompani mogą używać wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom.

- Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chować się przed helikopterami.

- Pogoda jest teraz planowana każdego dnia na cały dzień a nie losowo co godzinę.

- Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier.

- Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to duże ryzyko.

- Spadek reputacji za zabicie stalkera został zwiększony do 30%.

- Dodano Transpondery IFF, które ukrywają gracza przed helikopterami.


No i masa fixów, między innymi na to co podałeś wcześniej.

Zalecam ściągnięcie najnowszej wersji, gdyż wtedy zgłaszanie błędów nie wpędzi mnie w szukanie czegoś, co już mogło zostać naprawione. Tak jak pan Perszing wyżej. Sprawdziłem jego save'a i żadnej wywałki do pulpitu nie ma.

Dodam jeszcze, że jedna z umiejętności może nam pozwolić zwerbować kolejnego kompana. Pozwoli to graczom frakcyjnym mieć 3 kompanów i Samotnikom 2.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 24 Lip 2011, 10:16

Mały problem, nie wiem czy tak ma być, czy to błąd, czy coś u mnie nie tak - gra całkowicie zainstalowana od nowa, v. lite, przystępuje do bandytów - smotnicy, oznaczeni niebieskimi kropkami na mapie - są nieśmiertelni, nie można ich zabić.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości