* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2794.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29993 files cached 34 archives, 4689Kb memory used.
Init FileSystem 1.272798 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2001060 K], reserved[24688 K], committed[71340 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9442 K], process heap[674 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5820 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:944E]: ATI Radeon HD 4730 Series
* GPU driver: 8.14.1.6091
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1260 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [435 ms]
* MEMORY USAGE: 118241 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [440 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 130689 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 447 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 471 ms
* phase cmem: 121607 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 186 ms
* phase cmem: 107482 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 107482 K
Wczytywanie zapisanej gry "loner_01_tfw_a.save-ify8759.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: INCORRECT LOAD [_two_seconds_standing].[0][500]
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
- Wprowadzono nowy system zdolności aby ulepszyć aspekt RPG gry.
- Bandyci mogą obrabować gracza.
- Stalkerzy czasem noszą bronie z dodatkami jak i prostymi modyfikacjami.
- Helikoptery wojskowe patrolują Zonę. Patrol może się pojawić raz dziennie przy dobrej pogodzie.
- Aby pomóc w walcę z helikopterami wyrzutnie rakiet są dostępne do nabycia u specjalnego handlarza.
- Kompani mogą używać wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom.
- Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chować się przed helikopterami.
- Pogoda jest teraz planowana każdego dnia na cały dzień a nie losowo co godzinę.
- Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier.
- Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to duże ryzyko.
- Spadek reputacji za zabicie stalkera został zwiększony do 30%.
- Dodano Transpondery IFF, które ukrywają gracza przed helikopterami.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości