Caleb,
Jak będziesz otwierał screeny, otwórz je wszystkie na osobnych kartach i sobie je przełączaj abyś widział postęp.
Wsadzasz gamedatę z Zew Monolitu do folderu z grą. Następnie stwórz na pulpicie skrót do gry z bin'a, i w elemencie docelowym wpisz po spacji "-mblur". Klikasz OK. Następnie, wrzuć od razu ten plik user.ltx tam gdzie są save'y:
User.ltxOdpal grę. Gra powinna od razu wykryć wstawiony przez Ciebie plik user.ltx, ale dla pewności otwórz konsolę już w Menu głównym i wpisz "cfg_load user_monolith.ltx". Następnie wpisz r2_mblur 0.5 lub 1(jak wolisz...) Wyjdź z gry i wejdź jeszcze raz(zmiany muszą zostać zaakceptowane).Wszystkie te operacje wykonujesz tylko jeden raz, na początku.Grafika powinna wyglądać tak:
(Na przycisku "-" (minus) na klawiaturze numerycznej wyłączasz HUD. Na + spowrotem go przywracasz. Więcej widać i ogólnie lepiej się gra(przynajmniej dla mnie)
Do folderu z grą z modem Zew Monolitu wklejasz te shadery z Autumn Aurora.
ShaderyGra powinna wyglądać teraz tak:
Następnie kopiujesz z Autumn Aurora cały folder Sounds do gamedaty Zewu. Jeśli podczas gry usłyszysz muzykę, która jest odtwarzana w Prypeci w Call Of Pripyat, to znak że wszystko gra.
Teraz tekstury. Wchodzisz do folderu z AA (gamedata/textures) i zaznaczasz wszystko prócz UI oraz INTRO. Kopiujesz do textures z Zewu Monolitu to co zaznaczyłeś. Gra powinna wyglądać teraz tak:
Następnie wrzucasz do gamedaty edytowany przeze mnie system pogodowy.Wrzuć całą zawartość zmodyfikowanego systemu pogodowego, OPRÓCZ folderu Shaders.(nie patrz na plik user_monolith, masz już ten sam). Podmieniasz wszystkie pliki. Powinno to wyglądać mniej więcej w ten sposób:
Zwróć uwagę na niebo oraz oświetlenie- jeśli widzisz takowe, to wszystko jest w porządku.
Następnie kopiujesz z Autumn Aurora plik particles.xr do gamedaty Zew Monolitu. Zatwierdzasz podmianę.
Na koniec wrzuciłem Ci poniżej teksturę rąk, których używam. To te same na obu scrennach, które zamieściłem poniżej. Ewentualnie wrzuć sobie jakiś zamiennik z Manual Settings/Other Gloves w Autumn Aurora.
HandsA sam motion blur o wartości 0.5 powinien wyglądać tak:
Poszło?