Taki skrypt już jest. Jeżeli w pewnym promieniu od Samotnika znajdują się przedstawiciele 2 wrogich do siebie frakcji, i obie są neutralne dla Samotnika to Samotnik ucieka sprintem do sąsiedniego punktu. A ci do info o zamiarach frakcji, to zawsze możesz je kupić u barmana w składzie.
ammo_class = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap
ammo_class = ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj
[wpn_ak74_ap]:wpn_ak74
ammo_class = ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj
Więc jak to jest z tym level.set_weather(weather_section_name,now)?
W każdym razie - teraz pozostaje jeszcze umożliwienie lonerom korzystania ze smart terrainów oflagowanych jako baza innej frakcji i jest ok.
BTW - fajnie by było mieć w CoP możliwość robienia dynamicznych flag dla st... cóż niestety geniusze z GSC zablokowali tą możliwość (można tylko włączać i wyłączać smarty z a-life w oparciu o infoporcje)
Fix jest prosty
Co do skryptu ci nie powiem - znam się w miarę tylko na configach. Musisz spytać Cromma.
Natomiast z powyższej rozpiski wynika, że pogoda z thunder na clear powinna zmienić się między 06:00 a 07:00 - czyli o 06:30 powinieneś już mieć mix obu.
Imo - thunder nie powinno mieć nigdy możliwości przejścia od razu w clear - zawsze powinien musieć wystąpić etap pośredni - czyli jakieś cloudy czy coś.
Sposób w jaki poszczególne fazy pogody blendują się ze sobą - będzie powodował, że przy przejściu z jakiegokolwiek deszczu od razu w clear (lub na odwrót) - bedzie występował efekt deszczu z prawie bezchmurnego nieba co nie jest fajne.
Chodzi ci o "availability"? Jeżeli tak to w CS smarty mają o wiele więcej właściwości, takie jak "frakcyjna przynależność", "maksymalna ilość stacjonujących oddziałów", etc.
[zat_sim_11]:default_base
hunting_ground = 1
territory = 1
sim_avail = true
territory_monolith = 2
Mianowicie skrypt zwie się packet_utils21.script i za jego pomocą możesz "w locie" modyfikować prawie wszystkie właściwości prawie wszystkich obiektów.
Korzystają. Mało tego, dowódca oddziału samotników który w danym momencie odwiedza bazę idzie i rozmawia z handlarzem frakcyjnym (jeżeli akuratnie jest dzień).
W tym podmienić załadowany typ amunicji w magazynku broni.
Wydaję mi się jednak że powyższe rozwiązanie zostało wprowadzone dopiero w CoP i 'wojna frakcji' w CS rozwiązana jest inaczej, czy mylę się?
Hehe - robisz coś takiego a ludzie nadal marudzą - to nigdy się nie kończy
Ale spróbuję - może nawet znajdę w końcu coś czego jeszcze nie wzięliście pod uwagę (i zrobię wam te zdywersyfikowane klasy npc-ów bo naprawdę... ).
0, cloudy, transition_to_bad
1, veryfoggy, transition_to_bad
2, veryfoggy, bad
3, veryfoggy, bad
4, rain, bad
5, foggy, transition_to_good
6, cloudy, transition_to_good
7, cloudy, transition_to_good
8, partly, good
9, partly, good
10, cloudy, transition_to_bad
11, cloudy, transition_to_bad
12, cloudy, transition_to_bad
13, veryfoggy, bad
14, rain, bad
15, cloudy, bad
16, cloudy, transition_to_good
17, veryfoggy, transition_to_good
18, cloudy, transition_to_good
19, clear, good
20, clear, good
21, clear, good
22, veryfoggy, transition_to_bad
23, foggy, transition_to_bad
0, foggy, transition_to_bad
1, veryfoggy, transition_to_bad
2, foggy, transition_to_bad
3, rain, bad
4, rain, bad
5, cloudy, bad
6, cloudy, transition_to_good
7, cloudy, transition_to_good
8, clear, good
9, clear, good
10, clear, good
11, foggy, transition_to_bad
12, cloudy, transition_to_bad
13, cloudy, bad
14, cloudy, bad
15, veryfoggy, bad
16, rain, bad
17, veryfoggy, transition_to_good
18, cloudy, transition_to_good
19, clear, good
20, partly, good
21, partly, good
22, cloudy, transition_to_bad
23, cloudy, transition_to_bad
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości