[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 01:31

Trzeba poprawić skrypt zmieniający pogodę. Obecny ma błędy powodujące np. permanentne zawieszenie się złej pogody. Zrobię taki, że schemat pogody będzie ustalany o każdej godzinie 00:00 na cały następny dzień. Da nam to możliwość otrzymania "prognozy pogody", ale nie wiem jeszcze czy to wdrożymy. Na razie chcę aby pogoda nie wariowała.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez matekfpol w 28 Cze 2011, 11:31

Hmhm, gram Samotnikami i momentami jest nudno. Poza tym, zauważyłem że poza Składem nie mają oni Bazy a to trochę... Dziwne. Czy nie można by zrobią jakiś punktów do zajęcia przez Samotników? Kilka dla nich strategicznych więc Pchli Targ, może coś w Wiosce Pijawek i np. kopalnia w Czerwonym Lesie. Przecież jeśli szukają artefaktów, to woleli by mieć gdzie wypocząć nocą, i przy okazji dałoby trochę frajdy i przerwało monotonię grania Lonerem ( tak, wiem, chcesz rozrywki dołącz do frakcji ).

// Save wyślę za jakiś czas na maila, jeśli nie naprawię tego błędu. //
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trojanuch w 28 Cze 2011, 13:09

IMO powinni mieć po prostu możliwość odpoczywania w bazach innych frakcji (a przynajmniej tych 'dobrych' - wolność / powinność) skoro są neutralni - w ten sposób każda baza frakcyjna zawsze miałaby pewną ilość loner-ów u siebie co doda realizmu.

Pytanie co w przypadku ataku na taką bazę (głupio by wyglądało gdyby mimo toczących się obok walk lonerzy siedzieli sobie spokojnie przy ognisku) - najfajnieszy byłby skrypt zmuszający loner'ów do opuszczenia takiej bazy np. w momencie w którym zostaje ona obrana za cel dla jakiegoś wrogiego oddziału (na zasadzie dostają 'tajne' info że baza będzie zaraz zaatakowana - gracz-loner mógłby też je otrzymywać w ramach obecnego systemu mesydży)
Alternatywnie - w razie ataku - lonerzy w danej bazie mogliby robić to samo co robią podczas emisji - tj. chować się w wyznaczonym miejscu.

W każdym razie bezsensu jest baza 'frakcyjna' dla lonerów skoro nie są oni frakcją (co imo jest fajne) :)

----------------------

Z innej beczki.

Czy w CS NPC-e nie mają czesem problemu z używaniem amunicji AP (lub po prostu drugiego rodzaju amunicji dla danej broni)?
Najlepiej moża to stestować włączając tracery tylko dla ammo specjalnego i patrząc czy ktokolwiek poza graczem strzela tracerami.
Nie mam jak tego teraz sprawdzic ale w vanillowym CoP-ie nie robią tego pomimo spawnowania tego ammo w ich inwentarzu poprzez char_desc_*.xml czy w inny sposób.
W razie czego mam na to prosty fix - powinien działać też w CS.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 13:25

@ matekfpol - Przecie oni łażą po przyjaznych bazach i zawsze na noc rozbijają obóz gdzieś w bezpieczniejszych miejscach. Na dodawanie kolejnych baz jest najzwyczajniej za ciasno.

@ trojanuch - Taki skrypt już jest. Jeżeli w pewnym promieniu od Samotnika znajdują się przedstawiciele 2 wrogich do siebie frakcji, i obie są neutralne dla Samotnika to Samotnik ucieka sprintem do sąsiedniego punktu. A ci do info o zamiarach frakcji, to zawsze możesz je kupić u barmana w składzie.
NPC nie mają żadnych problemów ze zmianą amunicji. Muszą tylko wymienić raz magazynek. W trakcie przeładowywania silnik sprawdza która ze wszystkich używanych amunicji jest dostępna w inwentarzu.
Co za fix?

-----------------------------------------------------

Wycinek planu pogodowego na 24 godziny:


0, cloudy, bad
1, thunder, bad
2, foggy, bad
3, rain, bad
4, rain, bad
5, rain, bad
6, thunder, bad
7, clear, good
8, clear, good
9, partly, good
10, rain, bad
11, foggy, bad
12, veryfoggy, bad
13, thunder, bad
14, foggy, bad
15, clear, good
16, clear, good
17, partly, good
18, cloudy, bad
19, foggy, bad
20, cloudy, bad
21, rain, bad
22, cloudy, bad
23, thunder, bad

Tylko nie rozumiem jak działa funkcja level.set_weather(weather_section_name,now)

Wiem, że jeżeli now=true to pogoda zmienia się natychmiastowo - w ciągu ułamka sekundy robi się np. słonecznie. Jeżeli now=false to pogoda powinna zmieniać się stopniowo, czyli przechodzić powoli np. z burzy do pogodnego nieba. Problem z tym, że od pół godziny czasu gry (7.30 patrząc na powyższy wyciąg) powinno być już jasno a ciągle szaleje burza. Wyciąg pokazuje, że między 7.00-8.00 powinno się przejaśnić. Sprawdzałem też czy weather_section_name jest wprowadzana poprawnie i jest to default_clear.

Więc jak to jest z tym level.set_weather(weather_section_name,now)?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trojanuch w 28 Cze 2011, 13:39

Taki skrypt już jest. Jeżeli w pewnym promieniu od Samotnika znajdują się przedstawiciele 2 wrogich do siebie frakcji, i obie są neutralne dla Samotnika to Samotnik ucieka sprintem do sąsiedniego punktu. A ci do info o zamiarach frakcji, to zawsze możesz je kupić u barmana w składzie.


Hehe no to nieźle - ciekawe ile jeszcze rzeczy które wymyśle okaże się, że już są zrobione.

W każdym razie - teraz pozostaje jeszcze umożliwienie lonerom korzystania ze smart terrainów oflagowanych jako baza innej frakcji i jest ok.

BTW - fajnie by było mieć w CoP możliwość robienia dynamicznych flag dla st... cóż niestety geniusze z GSC zablokowali tą możliwość (można tylko globalnie włączać i wyłączać smarty z a-life w oparciu o infoporcje)

----

Fix jest prosty:

Ważna jest kolejność w jakiej broń ma zapisane ammo:

Jeśli jest to:

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class           = ammo_5.45x39_fmj, ammo_5.45x39_ap


to NPCe będą używać tylko fmj, jeśli jest to:

Kod: Zaznacz wszystko
ammo_class           =  ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj


to NPCe będą używać tylko ap.

Teraz wystarczy zdublować każdą broń na zasadzie:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_ak74_ap]:wpn_ak74

ammo_class           = ammo_5.45x39_ap, ammo_5.45x39_fmj


I poprzypisywać wersje AP to weteranów i masterów itp.

Gracz podnoszący broń z ziemi nigdy oczywiście nie dowie czy podniósł wersję zwykłą czy AP.

----

Więc jak to jest z tym level.set_weather(weather_section_name,now)?


Co do skryptu ci nie powiem - znam się w miarę tylko na configach. Musisz spytać Cromma.

Natomiast z powyższej rozpiski wynika, że pogoda z thunder na clear powinna zmienić się między 06:00 a 07:00 - czyli o 06:30 powinieneś już mieć mix obu.

Generalnie jeśli masz taką możliwość - to jednak zablokowałbym niektóre przejścia między cyklami.

Imo - thunder nie powinno mieć nigdy możliwości przejścia od razu w clear - zawsze powinien musieć wystąpić etap pośredni - czyli jakieś cloudy czy coś.
Sposób w jaki poszczególne fazy pogody blendują się ze sobą - będzie powodował, że przy przejściu z jakiegokolwiek deszczu od razu w clear (lub na odwrót) - bedzie występował efekt deszczu z prawie bezchmurnego nieba co nie jest fajne.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 14:27

W każdym razie - teraz pozostaje jeszcze umożliwienie lonerom korzystania ze smart terrainów oflagowanych jako baza innej frakcji i jest ok.


Korzystają. Mało tego, dowódca oddziału samotników który w danym momencie odwiedza bazę idzie i rozmawia z handlarzem frakcyjnym (jeżeli akuratnie jest dzień). Samotnicy nie mają prawie żadnych restrykcji gdzie mogą iść. Nie wszystkie smarty są po prostu warte zainteresowania. Zachowują się identycznie jak w SoC, z tylko tą różnicą, że idą grupką a nie pojedynczo. Standardowe dialogi też zostały więc możesz nawet ich zapytać gdzie idą. Jest to w sumie taka mieszanka zachowań i możliwości SoC + CoP.

BTW - fajnie by było mieć w CoP możliwość robienia dynamicznych flag dla st... cóż niestety geniusze z GSC zablokowali tą możliwość (można tylko włączać i wyłączać smarty z a-life w oparciu o infoporcje)


Nie rozumiem... Co to jest "flaga" odnośnie smart_terrain? Chodzi ci o "availability"? Jeżeli tak to w CS smarty mają o wiele więcej właściwości, takie jak "frakcyjna przynależność", "maksymalna ilość stacjonujących oddziałów", etc.

Fix jest prosty


Wcale nie prosty, bo tworzy nową sekcję broni. Rozciągnęło by to listę używanych broni przez NPC dwukrotnie (TFW korzysta z osobnego skryptu determinującego preferencje NPC co do broni). Edycja pakietu broni za pomocą skryptu podczas spawnu byłaby o wiele prostsza. Zwłaszcza, że TFW używa skryptu który losowo przypisuje bronie na podstawie zupełnie odrębnego pliku konfiguracyjnego. W tej chwili nawet owy skrypt dodaje losowo wybierane modyfikacje, i nie trzeba tworzyć zupełnie nowej sekcji żeby spawnować zmodyfikowaną broń. Mam taki fajny skrypcik oryginalnie autorstwa Pana barina, który zmodyfikowałem żeby działał pod CS i CoP. Mianowicie skrypt zwie się packet_utils21.script i za jego pomocą możesz "w locie" modyfikować prawie wszystkie właściwości prawie wszystkich obiektów. W tym podmienić załadowany typ amunicji w magazynku broni.

Co do skryptu ci nie powiem - znam się w miarę tylko na configach. Musisz spytać Cromma.


Cromm mi nic nie powie bo to jego bajzel właśnie sprzątam. :E Chodzi o to, że to jest funkcja silnikowa i nie jest opisana w żadnym pliku.

Natomiast z powyższej rozpiski wynika, że pogoda z thunder na clear powinna zmienić się między 06:00 a 07:00 - czyli o 06:30 powinieneś już mieć mix obu.


Zmiana stała się widoczna dopiero o 7.45, czyli teoretycznie o 7.30 była pół na pół, tylko widocznie nie zauważyłem.

Imo - thunder nie powinno mieć nigdy możliwości przejścia od razu w clear - zawsze powinien musieć wystąpić etap pośredni - czyli jakieś cloudy czy coś.
Sposób w jaki poszczególne fazy pogody blendują się ze sobą - będzie powodował, że przy przejściu z jakiegokolwiek deszczu od razu w clear (lub na odwrót) - bedzie występował efekt deszczu z prawie bezchmurnego nieba co nie jest fajne.


No właśnie tak było. :/ Przestało padać dopiero jak skończył się schemat godziny 7 i przeszło w schemat godziny 8.
Czyli przez całe jedno "clear" padało, z czego przez 15 minut z pogodnego nieba.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trojanuch w 28 Cze 2011, 14:54

Chodzi ci o "availability"? Jeżeli tak to w CS smarty mają o wiele więcej właściwości, takie jak "frakcyjna przynależność", "maksymalna ilość stacjonujących oddziałów", etc.


To już sobie ja tak nazywam na własne potrzeby ;) - a właściwie nazywamy w społeczności w jakiej toczymy co bardziej merytoryczne dyskusje:
http://www.epicstalker.tk/forum/

(btw - zapraszam - myślę że mógłbyś tam się dobrze poczuć ;) )

Mówiąc o flagach mam np. na myśli taki config:

Kod: Zaznacz wszystko
[zat_sim_11]:default_base
hunting_ground    = 1
territory = 1
sim_avail =  true
territory_monolith = 2


Czyli powyższy st występuje jakby w szeregu 'ról' i jest w różnym stopniu atrakcyjny dla różnych grup o różnych porach dnia (np Monolit jest zdefiniowany tak, że st oflagowane jako 'territory_monolith = 2' będą dla niego niezwykle atrakcyjne w godzinach nocnych).

Wydaję mi się jednak że powyższe rozwiązanie zostało wprowadzone dopiero w CoP i 'wojna frakcji' w CS rozwiązana jest inaczej niż poprzez dynamiczne przydzielanie podobnych 'flag', czy mylę się?

Mianowicie skrypt zwie się packet_utils21.script i za jego pomocą możesz "w locie" modyfikować prawie wszystkie właściwości prawie wszystkich obiektów.


Tak - słyszałem o packet.utils - robi niezłą furorę na GSC od jakiegoś czasu - a przynajmniej wszyscy koderzy się podjarali jak wyszło (ale dlaczego to już nie wiem - skrypter ze mnie żaden ;) ).

Korzystają. Mało tego, dowódca oddziału samotników który w danym momencie odwiedza bazę idzie i rozmawia z handlarzem frakcyjnym (jeżeli akuratnie jest dzień).


Hehe - robisz coś takiego a ludzie nadal marudzą - to nigdy się nie kończy :P

W tym podmienić załadowany typ amunicji w magazynku broni.


No to jeśli tak to spoko - w CoP-ie w każdym razie nikt póki co nie rozwiązał problemu AP ammo poza nami - stąd moje pytanie o CS.

----------------

Generalnie - korci mnie coraz bardzie żeby w końcu odpalić to CS z waszym modem - wygląda na to że zrobiliście kilka rzeczy w sposób porządny po raz pierwszy w historii x-ray.
I co ważne z tego co widzę zrobiliście to z głową - w przeciwieństwie do naszych rosyjskich kolegów którzy mają w zwyczaju wrzucać 150+ ficzerów bez zbytniego oglądania się na to jak to będzie zbalansowane i jaki będzie miało wpływ na rozgrywkę.

Muszę tylko znaleźć czas - a będzie to ciężkie gdyż ledwo go mam na ciągnięcie powoli własnych projektów.

Ale spróbuję - może nawet znajdę w końcu coś czego jeszcze nie wzięliście pod uwagę (i zrobię wam te zdywersyfikowane klasy npc-ów bo naprawdę... :P ).
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 15:08

Wydaję mi się jednak że powyższe rozwiązanie zostało wprowadzone dopiero w CoP i 'wojna frakcji' w CS rozwiązana jest inaczej, czy mylę się?


Dokładnie. Z tych "flag" w CS jest tylko sim_avail. Reszta pojawia się dopiero w CoP. Jednak TFW nie korzysta z połowy właściwości smartów opisanych w all.spawn czy innych plikach konfiguracyjnych. Bardzo dużo właściwości jest u nas zmiennych dynamicznie, w zależności od sytuacji. Nasz mod opiera się głównie na małych zmianach w configach, a raczej gruntownych odbudowach skryptów. Większość przeszło solidne modyfikacje, rzędu 50%-75%, szczególnie te zarządzającą symulacją alife. Duża część została napisana od zera, jak choćby "mózg" frakcji. Skrypt zarządzający frakcjami, i nie chodzi mi tu tylko o frakcje w czystym tego słowa znaczeniu, ale każdą "społeczność" w grze, nawet mutanty.

Hehe - robisz coś takiego a ludzie nadal marudzą - to nigdy się nie kończy :P


Takie życie. O większości dziejących się rzeczy gracz nie ma pojęcia, bo nie są zauważalne na pierwszy rzut oka, albo dzieją się w ogóle poza wzrokiem gracza. Zarzucali nam, ze marnujemy zasoby na to żeby silnik sprawdzał co robi sobie pijawka w Dolinie Mroku gdy gracz jest w Jantarze, ale naszym zdaniem żeby stworzyć wiarygodny świat gry, to musi on sobie żyć własnym życiem. W przeciwnym razie idziemy w stronę zwykłej strzelanki.

Ale spróbuję - może nawet znajdę w końcu coś czego jeszcze nie wzięliście pod uwagę (i zrobię wam te zdywersyfikowane klasy npc-ów bo naprawdę... :P ).


No zobacz sobie. Mogą cię denerwować wywałki powodowane zżeraniem pamięci, ale to ciągle beta więc się nie zrażaj.
Co do klas to się pomyśli. Zobaczymy...
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 28 Cze 2011, 16:34

Właśnie z zainstalowaną wersją 2.9 lonerzy zostają w bazach podczas ataku. Przykład:
Atakuje z oddziałem czestego, bazę stalkerów. Loner spaceruję sobie po bazie. A wiadomo tak samo wyglądają :facepalm: i od razu kara.
A pamiętam jak jeszcze w 2.8 uciekali. Tylko ja tak mam?

---------------
Czy w finalce będzie więcej kompanów?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 28 Cze 2011, 18:14

@ Gandzia - nie tylko ty tak masz. Jako niezależny strzelam w najemników ile wlezie. Tamtych z 10 ja sam, wymiana ognia, a stalkerzy se łażą pod lufami i broń podnoszą, i o przypadkowy ogień nietrudno, a wtedy gościu zaczyna do mnie walić, a jak nie daj boże utłukę przypadkowo jakiegoś z grupy, no to cała grupa, i od razu spadek reputacji.

Poza tym chyba tylko wolni stalkerzy mają technika od ulepszania wszystkiego. Ten od najemników snajperek nie ulepsza, AK nie ulepsza itp.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Cze 2011, 18:44

Już wiem w czym jest problem. Nie ustawiłem, że jak Samotnik ma z uciekać z miejsca bitwy to ma też ignorować zagrożenie.

-------------------------------------------------------

Ten plan pogodowy chyba lepszy nie?

Kod: Zaznacz wszystko
0,    cloudy,       transition_to_bad
1,    veryfoggy,    transition_to_bad
2,    veryfoggy,    bad
3,    veryfoggy,    bad
4,    rain,       bad
5,    foggy,       transition_to_good
6,    cloudy,       transition_to_good
7,    cloudy,       transition_to_good
8,    partly,       good
9,    partly,       good
10,    cloudy,       transition_to_bad
11,    cloudy,       transition_to_bad
12,    cloudy,       transition_to_bad
13,    veryfoggy,    bad
14,    rain,       bad
15,    cloudy,       bad
16,    cloudy,       transition_to_good
17,    veryfoggy,    transition_to_good
18,    cloudy,       transition_to_good
19,    clear,       good
20,    clear,       good
21,    clear,       good
22,    veryfoggy,    transition_to_bad
23,    foggy,       transition_to_bad


Albo taki:

Kod: Zaznacz wszystko
0, foggy, transition_to_bad
1, veryfoggy, transition_to_bad
2, foggy, transition_to_bad
3, rain, bad
4, rain, bad
5, cloudy, bad
6, cloudy, transition_to_good
7, cloudy, transition_to_good
8, clear, good
9, clear, good
10, clear, good
11, foggy, transition_to_bad
12, cloudy, transition_to_bad
13, cloudy, bad
14, cloudy, bad
15, veryfoggy, bad
16, rain, bad
17, veryfoggy, transition_to_good
18, cloudy, transition_to_good
19, clear, good
20, partly, good
21, partly, good
22, cloudy, transition_to_bad
23, cloudy, transition_to_bad
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 28 Cze 2011, 22:00

Wydaje mi się, że 1 lepszy. :E
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości