@ kubekpop - Tylko te co napisałeś w poście wyżej i warianty *_up*. Bronie te nie zostały wycięte, tylko nie są dostępne w żaden inny sposób niż ich zespawnowanie, i nie są uwzględnione w żadnym innym komponencie TFW dlatego mogą powodować błędy. Link do wątku na GSC:
http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =22#307619-----------------------------------------------
Dodałem, a raczej zmodyfikowałem, AI helikopterów tak żeby mogły walczyć bez użycia sztywnych punktów nawigacyjnych. Dało to możliwość zrobienia patroli powietrznych w każdym zakątku Zony bez grzebania w all.spawn. Wzorowałem się na zachowaniu helikoptera z wściekniętej alphy/demo Czystego Nieba jeszcze z przed premiery gry. Helikoptery patrolują Zonę tylko za dnia i to tylko max dwa razy, więc gracz nie powinien spotykać ich nagminnie.
Helikopter posiada cztery schematy zachowania:
1. Patrol: Helikopter wyszukuje potencjalne cele lecąc po linii prostej. Zaatakuje wroga tylko jeżeli nie schowa się w ciągu odpowiedniego czasu.
2. Śledzenie celu: Jeżeli helikopter dostrzeże cel przechodzi w stan śledzenia. Będzie wtedy krążył w okół celu albo zawiśnie w powietrzu lub jeżeli to potrzebne to obniży pułap lotu oraz zmniejszy odległość do celu. Helikopter ostrzeliwuje wtedy cel tylko z działka maszynowego.
3. Nalot dywanowy: Jeżeli cel znajdzie się w większej odległości od helikoptera w krótkim odstępie czasu, np. zacznie uciekać w jednym kierunku, i nie zostanie utracony kontakt wzrokowy z celem, to helikopter może rozpocząć szybki przelot wystrzeliwując rakiety robiąc tzw. "nalot dywanowy".
4. Poszukiwanie celu: Jeżeli kontakt wzrokowy z celem zostanie utracony helikopter zacznie krążyć przez 30 sekund przy ostatniej znanej pozycji celu. Po tym czasie, jeżeli kontakt nie zostanie odzyskany helikopter wraca do patrolu.
Filmik demo znajduje się na pierwszej stronie wątku, jak i tu:
http://www.youtube.com/watch?v=EFht_cYo2ks