Wiec zrobiłem tak...
;---FIRE DISPERSIONS--------------------------------------------------
disp_walk_stand = 14;
disp_walk_crouch = 12;
disp_run_stand = 18
disp_run_crouch = 15
disp_stand_stand = 8
disp_stand_crouch = 6
disp_stand_stand_zoom = 4
disp_stand_crouch_zoom = 2
;---FIRE QUEUE PARAMETERS
weapon_min_queue_size_far = 1
weapon_max_queue_size_far = 3
weapon_min_queue_interval_far = 600
weapon_max_queue_interval_far = 1200
weapon_min_queue_size_medium = 3
weapon_max_queue_size_medium = 6
weapon_min_queue_interval_medium= 600
weapon_max_queue_interval_medium= 800
weapon_min_queue_size_close = 5
weapon_max_queue_size_close = 10
weapon_min_queue_interval_close = 300
weapon_max_queue_interval_close = 500
Jak widzicie zmieniłem jedynie celność NPC podczas biegu, żeby nie mieli za łatwo
Pozostałe parametry celności są takie same. Zmniejszyłem za to ilość wystrzeliwanych pocisków i minimalnie ich częstotliwość. Minimalnie zmniejszyłem też ilość pocisków na średnim dystansie i minimalnie czas pomiędzy seriami. Powoduje to, że pomimo takiej samej celności ostrzału nie ma już z daleka serii po 4 - 5 pocisków, a raczej normą są jeden, dwa... co jest bardzo sensowne, bo tak się strzela na dystans. Spowodowało to, że na odległość nie ma takiej lawiny pocisków i można się prześlizgnąć przez ogień wroga na nieco bliższy dystans, gdzie zabawa jest już taka sama jak ustawił smoq2. Nawet zwiększyłem o jeden minimalną ilość pocisków w serii z bliska.
Przy takich ustawieniach NPcC już cię tak z dystansu nie rąbią, ale nie są też jakimiś sierotami i nadal trafiają. Snajperzy nie mają problemu z seriami, bo i tak strzelają pojedynczymi pociskami, trzeba więc na nich bardzo uważać. Tutaj nic się nie zmieniło i chyba o to chodzi. Jak dla mnie to jest już lepiej.