Moim zdaniem celność NPC powinna zostać przywrócona na tą domyślną z wanilowego CS'a lub w "Ustawienia TFW" powinna być opcja umożliwiająca przywrócenie systemu celowania NPC z wanilli.
(Oryginalna celnośc (z wanilli) lub celność TFW (ale i tak mniejsza niż obecnie)
To poziom trudności powinien decydować jak trudna jest gra, gram w TFW na początkującym i niestety czasami mam odczucie że jeżeli dałbym pograć mojemu kumplowi co nie ma doświadczeniach w takich grach, to nie zdobyłby żadnego punktu, mając nawet przewagę liczebną. (tylko że poziom trudności decyduje chyba o ilości traconego hp przy trafieniu, niż o celności npc)
Gra powinna sprawiać przyjemność, każdy ją inaczej rozumie. Jedni lubią iść i po prostu zwyciężać, prowadzić bitwy które samemu dałoby radę wygrać, a inni natomiast lubią męczyć się i konkurować z komputerem w "chirurgicznych cięciach", tylko że gracz ma coś takiego jak odrzut, celność, stabilność toru lotu pocisku, opad pocisku.
Kompani też to mają, ale myślą że tego nie mają dlatego na duże odległości są bezskuteczni, a raczej jeszcze przeszkadzają. (tu powinna być opcja określająca, czy kompan walczy na bliski czy daleki zasięg),
W "Ustawienia TFW"powinna być możliwość ustawień NPC-granaty:
-celne granaty, (czyli tak jak teraz...oryginalnie)
-niecelne granaty, (poprawione, niecelne_
-brak granatów. (NPC nie korzystają z granatów)
Dobry mod powinien pozwolić się dostosować do własnego stylu grania, do własnych umiejętności, do własnego humoru i do własnych zachcianek.(co prawda nie można zmieniać celownika ale ja to zawsze robię - w system.ltx zmieniam wartość "cross_length = 0.015" na "cross_length = 0.001", i teraz mój celownik składa się z kropki centralnej i kropek bocznych określających celność
dobre dla tych co chcą mieć celownik, ale uważają że domyślny z kresek za bardzo przysłania pole widzenia)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave
Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave