[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 21 Kwi 2011, 23:32

Jest jeszcze jedna zaleta zmniejszenia celności. Starcia oddziałów będą dłuższe i bardziej "realne". Teraz strzelanie przypomina chirurgiczne cięcia, a walka to chaos i kule bijące po ścianach i wszystkim wokoło. Wystarczy zobaczyć fotki z miast w których były prowadzone walki. Dziury po kulach są wszędzie i tylko maleńki ułamek z nich trafił zamierzony w cel. Większość ozdobiła elementy otoczenia majestatycznymi, małymi kraterami.

Ahh... no i nasze "muły" juczne, które chodzą za nami, strzelają tak kiepsko jak my, ale mają ptasie móżdżki. Otwierają ogień z tej samej odległości co wrodzy NPC, ale mają celność taką jak my... czyli pudłują, wabiąc nam problem na plecy :P Wiem, że jest opcja wstrzymania ognia. Tak, używam jej. Ale nie zawsze się nadąży zmienić opcje przez radio...
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 21 Kwi 2011, 23:39

Czasami się zastanawiam kto pierwszy zabije mojego kompana?
Wróg, ja (przypadkowo lub specjalnie) czy mój drugi kompan (mam nadzieje że tylko przypadkowo...)

Wilk Fenris napisał(a):Jest jeszcze jedna zaleta zmniejszenia celności. Starcia oddziałów będą dłuższe i bardziej "realne". Teraz strzelanie przypomina chirurgiczne cięcia, a walka to chaos i kule bijące po ścianach i wszystkim wokoło. Wystarczy zobaczyć fotki z miast w których były prowadzone walki. Dziury po kulach są wszędzie i tylko maleńki ułamek z nich trafił zamierzony w cel. Większość ozdobiła elementy otoczenia majestatycznymi, małymi kraterami.


Ceny amunicji powinna zostać zmniejszona bo już widzę jak jestem ostrzeliwany przez 2 oddziały Oporu, a tylko ja strzelam bo moim głup....wiernym towarzyszom zabrakło amunicji.
Proponuje także w opcjach TFW dać możliwość wyłączenia zużywanie amunicji przez kompanów
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 21 Kwi 2011, 23:44, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Strellok w 21 Kwi 2011, 23:41

@ Wilk Fenris - Jeśli się gra snajperem to kompan niestety tylko psuje element zaskoczenie,a jego celnością pozostawia wiele do życzenia. Szkoda mu kupować snajperkę i dawać mu drogie pociski do niej jak i tak wy marnuje je w pięć minut nie zabijając przy tym nikogo (nie wiem czy można dawać kompana snajperki nie sprawdzałem)

Fajnie by było jak by do moda został dodany kompan z lepszą celnością który ma cechy snajpera i może nosić tylko snajperkę, taki kompan przydał by się każdemu graczowi który gra jako snajper.Cechy tego kompana mogła by być z zwiększona celność (nie taka żeby zawsze trafiał ale żeby nie było tak, że na dziesięć strzałów trafił tylko raz).

@ juraszka93 - Może nie taką jak NPC bo razem z graczem tworzył by zabójczy zespól. Mógł by mieć celność tak o 10-20% mniejszą od obecnej celności NPC
Ostatnio edytowany przez Strellok, 21 Kwi 2011, 23:47, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Strellok
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 16 Kwi 2011, 22:04
Ostatnio był: 16 Lis 2011, 18:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 21 Kwi 2011, 23:45

taki kompan powinien mieć obecną celność NPCtów :E i TYLKO on
no może trochę mniejszą...



KLIKAĆ TU:
:

MÓWIĘ "DOBRANOC" WSZYSTKIM STALKEROM
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 21 Kwi 2011, 23:53, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 21 Kwi 2011, 23:52

Ceny amunicji powinna zostać zmniejszona bo już widzę jak jestem ostrzeliwany przez 2 oddziały Oporu, a tylko ja strzelam bo moim głup....wiernym towarzyszom zabrakło amunicji.
Proponuje także w opcjach TFW dać możliwość wyłączenia zużywanie amunicji przez kompanów


Nie, no my byśmy strzelali tak jak teraz... NPC gorzej niż teraz... Amunicji schodziłoby tyle samo.

Eeee, no niech tam sobie marnują te nasze "kompany" amunicję. Dajesz im w miarę standardowy karabin do którego znajdujesz wszędzie kupę amunicji i niech walą do oporu (nie do Oporu... choć to zależy :P). Przynajmniej trochę "rozbijają" swoim ogniem oddziały wroga zmuszając ich do ruchu. Wtedy mniej strzelają do ciebie, a więcej zmieniają pozycję. Przydatne.

Gdyby tylko NPC nie wykańczali tak tych naszych kompanionów. Oni są za głupi na taki ogień od NPC. Nie radzą sobie z takim precyzyjnym ostrzałem.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 07:21

Moim zdaniem celność NPC powinna zostać przywrócona na tą domyślną z wanilowego CS'a lub w "Ustawienia TFW" powinna być opcja umożliwiająca przywrócenie systemu celowania NPC z wanilli.
(Oryginalna celnośc (z wanilli) lub celność TFW (ale i tak mniejsza niż obecnie)

To poziom trudności powinien decydować jak trudna jest gra, gram w TFW na początkującym i niestety czasami mam odczucie że jeżeli dałbym pograć mojemu kumplowi co nie ma doświadczeniach w takich grach, to nie zdobyłby żadnego punktu, mając nawet przewagę liczebną. (tylko że poziom trudności decyduje chyba o ilości traconego hp przy trafieniu, niż o celności npc)

Gra powinna sprawiać przyjemność, każdy ją inaczej rozumie. Jedni lubią iść i po prostu zwyciężać, prowadzić bitwy które samemu dałoby radę wygrać, a inni natomiast lubią męczyć się i konkurować z komputerem w "chirurgicznych cięciach", tylko że gracz ma coś takiego jak odrzut, celność, stabilność toru lotu pocisku, opad pocisku.
Kompani też to mają, ale myślą że tego nie mają dlatego na duże odległości są bezskuteczni, a raczej jeszcze przeszkadzają. (tu powinna być opcja określająca, czy kompan walczy na bliski czy daleki zasięg),

W "Ustawienia TFW"powinna być możliwość ustawień NPC-granaty:
-celne granaty, (czyli tak jak teraz...oryginalnie)
-niecelne granaty, (poprawione, niecelne_
-brak granatów. (NPC nie korzystają z granatów)


Dobry mod powinien pozwolić się dostosować do własnego stylu grania, do własnych umiejętności, do własnego humoru i do własnych zachcianek.

(co prawda nie można zmieniać celownika ale ja to zawsze robię - w system.ltx zmieniam wartość "cross_length = 0.015" na "cross_length = 0.001", i teraz mój celownik składa się z kropki centralnej i kropek bocznych określających celność :E dobre dla tych co chcą mieć celownik, ale uważają że domyślny z kresek za bardzo przysłania pole widzenia)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 09:08

jak ci bardzo przeszkadza odrzut czy opadanie pocisku zawsze możesz je zmniejszyć lub wręcz usunąć
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 09:12

Umiesz czytać? NPCty go nie mają, niezależnie od broni...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 09:14

chodzi mi o "wyrównywanie szans" dla młodych graczy
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 09:22

ja pamiętam czasy commandore 64 i pegasusa, nie uważam się za młodego/zielonego kota w grach, ale ciężko wyrobić nawet jakby miało się zerowy odrzut. A w ogóle smoqu (o ile dobrze pamiętam) stawia także na realizm wojny, więc tu odsyłam do google i poszukania sobie zdjęć z miejsc gdzie wojna panuje. Tam nie biegają boty i nie walą z całego magazynka w głowę z zerowym odrzutem. Oczywiście to gra, ale nie powinno się jej sprowadzać do poziomu pro, na którym gracz musi 10x wczytywać gre bo go boty zabijają z pistoletów z odległości dużej nawet dla snajperów.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 22 Kwi 2011, 09:28

ja tam grałem 4 miesiące w cod 2 po sieci i żadnych większych problemów nie mam
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 22 Kwi 2011, 09:32

ale realizm walki jest zerowy, TY nie masz problemów, ale inni mogą go mieć.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości