[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 13 Kwi 2011, 19:04

czy będzie można mieć w tej wersji więcej niż dwóch kompanów?
a czy nowy system autosave to też będzie się zapisywać po 3 minuty?

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 13 Kwi 2011, 19:10

Taka myśl mi się nasunęła w sprawie kompanów. Jeśli takowy zginie (dajmy na to w anomalii)to po kilku dniach pojawia się np. w składzie inny kolega który z chęcią nam pomoże?

@up- autor wspominał wcześniej że do finałki pozostaje 2 kumpli :)
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 13 Kwi 2011, 19:24

a można by zrobić tak aby móc zedrzeć z trupa pancerz ?Bo jak na początku gry znajdę gościa w ciężkim kombinezonie/egzo to aż się prosi o wzięcie ....
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 13 Kwi 2011, 19:33

A ja się z kolei zastanawiam... Czy Vidic ma wyłączność na ulepszanie broni w Zonie? :D Każda pukawka jaką podnosimy zawsze jest wersją standardową. Mam nadzieję, że napisanie jakiegoś skrypciku powodującego, że przeszukując ciała znajdziemy broń z JAKIMKOLWIEK wykonanym już ulepszeniem. Podwójna radość, bo wystarczy naprawić jeśli spełnia nasze wymagania, a jeśli nie to można trochę drożej sprzedać :)

Dałoby radę dodać taki bajer smoq2?
Tak żeby broń miała losowo przypisane upgrady chociaż z pierwszego poziomu ulepszeń :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Kwi 2011, 19:39

@ wajs94 - Nie, dwóch to nadal max. Długość przerwy między autosave'ami możesz ustawić z poziomu ustawień TFW(Menu główne po rozpoczęciu gry). Możesz w ogóle wyłączyć tam autosave'owanie jeśli tak ci się zachcę ale tego nie radzę. System został zrobiony tak aby nie robić save'ów kiedy gracz walczy bądź jest w niebezpieczeństwie.

@ Szarlej - Nie za bardzo. Każdy kompan to cholernie dużo roboty. Niestety nie są oni "generowani" tak jak większość NPC i za razem mają dużo więcej "flaków" niż indywidualne NPC. Dodanie 1 kompana zajmuje 1-2 dni (razem ze wszystkimi pierdółkami i detalami). Jakbyśmy mieli dodać np. 5 zastępców na każdego kompana... Najzwyczajniej nam się nie chce. :P

@ Idek - Czytaj moje wcześniejsze posty! Pytałem o kombinezon Wolności. I nie, nie ma i nie będzie takiej możliwości aby zabierać od trupów kombinezony. Rozbiło by to całą równowagę ekonomii gry. Poza tym, byłoby to najzwyczajniej nudne jakbyś mógł sobie skołować pancerz od pierwszego lepszego Samotnika.

@ nuclear_twister - Przypisywanie upgrade'ów za pomocą skryptów jest co najmniej karkołomne. Największe problemy jakie mi przychodzą do głowy to z kolei wysypy i uszkodzone save'y. Wiem, że w waniliowym CS były upgrade'owane bronie, ale była to broń która posiada własną sekcją w plikach konfiguracyjnych. Prościej mówiąc, technicznie była to broń zupełnie innego typu niż jej podstawowa wersja, a oznacza to, że trzeba by ją dodać do wszystkich handlarzy, skryptów AI, Kompanów, itd, itp. Jeszcze bardziej karkołomne niż zautomatyzować ten proces. Temat ten był poruszany tryliard razy na forum GSC, i mamy bardzo dobry powód, dla którego nigdy się na niego nie zgodziliśmy.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 13 Kwi 2011, 19:45

Wie ktoś który plik odpowiada żeby technik powinności ulepszał nam co chcemy wszystkie bronie i kombinezony. Gdzieś coś takiego było tylko zapomniałem na której stronie. I gdzie można ustawić odległość na której kompani przychodzą sami. Chodzi mi o to że jak pośle kompana by atakował jedno miejsce a sam się oddalę to po chwili widzę go za plecami a nie jak atakuje.

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 13 Kwi 2011, 19:57

jak ? dodałem go do pliku w folderze trade .... a dałoby się zrobić wersje moda tylko bez piorunów ?
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Kwi 2011, 19:58

@ Idek - Masz swoją wersję "Lite" bez AtmosFear. Usuń obecną, ściągnij wersję "Lite", zainstaluj, usuń user.ltx tak jak napisałem na 1 stronie/w README_POL i odpal save. Będziesz miał znowu normalną grafikę. I nie nie da się wyłączyć jednego cyklu pogodowego.

@ reszta - Patch2 jest do ściągnięcia z 1 strony.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 13 Kwi 2011, 20:21

Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 13 Kwi 2011, 20:51

ok na lighcie jest to samo czyli to wina tego miejsca a nie błyskawic po prostu się pokrywały z anomalią gravi jeżeli się stoi na jej pograniczu to gra głupieje ....
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Kwi 2011, 21:21

@ Idek - To już jest widocznie wina twojego sprzętu. :D Wybacz, zrobiłem co mogłem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 13 Kwi 2011, 21:23

ja już myślałem że zagram sobie w nową wersje tfw a tu niespodzianka jak biore nową gre taki bug

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości