@ wajs94 - Nie, dwóch to nadal max. Długość przerwy między autosave'ami możesz ustawić z poziomu ustawień TFW(Menu główne po rozpoczęciu gry). Możesz w ogóle wyłączyć tam autosave'owanie jeśli tak ci się zachcę ale tego nie radzę. System został zrobiony tak aby nie robić save'ów kiedy gracz walczy bądź jest w niebezpieczeństwie.
@ Szarlej - Nie za bardzo. Każdy kompan to cholernie dużo roboty. Niestety nie są oni "generowani" tak jak większość NPC i za razem mają dużo więcej "flaków" niż indywidualne NPC. Dodanie 1 kompana zajmuje 1-2 dni (razem ze wszystkimi pierdółkami i detalami). Jakbyśmy mieli dodać np. 5 zastępców na każdego kompana... Najzwyczajniej nam się nie chce.
@ Idek - Czytaj moje wcześniejsze posty! Pytałem o kombinezon Wolności. I nie, nie ma i nie będzie takiej możliwości aby zabierać od trupów kombinezony. Rozbiło by to całą równowagę ekonomii gry. Poza tym, byłoby to najzwyczajniej nudne jakbyś mógł sobie skołować pancerz od pierwszego lepszego Samotnika.
@ nuclear_twister - Przypisywanie upgrade'ów za pomocą skryptów jest co najmniej karkołomne. Największe problemy jakie mi przychodzą do głowy to z kolei wysypy i uszkodzone save'y. Wiem, że w waniliowym CS były upgrade'owane bronie, ale była to broń która posiada własną sekcją w plikach konfiguracyjnych. Prościej mówiąc, technicznie była to broń zupełnie innego typu niż jej podstawowa wersja, a oznacza to, że trzeba by ją dodać do wszystkich handlarzy, skryptów AI, Kompanów, itd, itp. Jeszcze bardziej karkołomne niż zautomatyzować ten proces. Temat ten był poruszany tryliard razy na forum GSC, i mamy bardzo dobry powód, dla którego nigdy się na niego nie zgodziliśmy.