@ Kobalt - Chimery są stosunkowo nowym dodatkiem i szczerze, to dopiero eksperymentujemy z ich configami. Sprawdzę co się dzieje, że kompani je ignorują. Może miałeś ustawionego kompana na "Nie strzela"? Wtedy będzie wstrzymywał ogień do momentu aż wróg go nie zaatakuje pierwszy, albo podejdzie za blisko.
A umiera przy skoku dlatego, że leci ona za szybko. A tak poważnie, to X-Ray oblicza obrażenia od uderzenia bardzo "realistycznym" wzorem biorąc pod uwagę jedynie prędkość poruszającego się obiektu. Niestety, różnica między realizmem a grą jest taka, że gra przyjmuje taką sobie gałązkę czy tam szyszkę jako stały element geometrii, czyli w grze zderzenie z gałązką(czy tam szyszką) jest traktowane tak samo jakby lecąca z prędkością 100km/h chimera przypierdoliła w skalny klif. Stąd śmierć w locie. Widocznie twoja chimerka zahaczyła się o geometrię mapy - Gałązkę, krzaczek czy inną pierdołę. W każdym razie... Już poprawiamy! Damy chimerom 100% odporność na obrażenia od uderzeń. I tak nie są im potrzebne, bo gracz nie posiada zdolności zadawania tego typu obrażeń.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość