[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez k4r00 w 08 Kwi 2011, 12:12

Czas na moje sprawozdanie z TFW 2.5 :)
Wcześniej grałem w wersję 1.8, więc gołym okiem widać poziom zmian. Mod jest bardziej zoptymalizowany. Grałem na Athlonie XP 2.4Ghz, 1.5Gb RAM i na Radku x1600XTX, więc sami widzicie, że sprzęt ledwo ledwo :P Ale chodziło płynnie na statyku i średnich. Za co masz ogromny plus :) Czekam z niecierpliwością na wersję 2.8 lub 3.0 :)
Pozdrawiam
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 09 Kwi 2011, 00:30

po wielkich bojach z moim prockiem z XP, zmieniłem na Win7 aby móc pograć w S.T.A.L.K.E.R.a
I miałem bug trapa w momencie kiedy chciałem udać się do bazy Czystego Nieba (identyczny jak wcześniej już był podawany), jutro od rana będę podbijać ZONĘ a teraz idę ny ny... dobranoc ;)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 09 Kwi 2011, 11:51

@ juraszka93 - To znaczy jaki? Bo trochę ich było, a chcę być dokładny w poprawkach. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kobalt w 09 Kwi 2011, 13:03

Aktualnie gram sobie w to modziwo razem z Absolute Nature/Structures i muszę wam powiedzieć że taka mieszanka zgniata i wyrzuca przez okno :E. Jak dotąd nie zaliczyłem wylotu na pulpit ani nic z tym podobnych ogólnie miodzio! Chociaż trochę zdziwił mnie fakt bierności towarzyszy na chimerę. Dla ścisłości jestem w CN i mam tego doktorka w drużynie. Idziemy na południowe gospodarstwo, a tu chimera wyskakuje. Wywalam w nią (i okolice) cały magazynek od L85 a mój kamrat stoi i się patrzy jak desperacko walczę o życie... Trochę to irytujące, ale tylko w przypadku Chimer. Reszta mutków lata w powietrzu aż miło :).

P.S Aha byłbym zapomniał, czasami się zdarza że usłyszę chimerę odwracam się a ona w czasie skoku ginie z niewiadomej przyczyny :?:
Żołnierze nie umierają. Oni idą do piekła się przegrupować.
Image
Awatar użytkownika
Kobalt
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 17 Mar 2011, 14:03
Ostatnio był: 11 Lip 2012, 21:45
Miejscowość: Gdzie ja jestem ?!
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 09 Kwi 2011, 14:22

cofam to co pisałem... CTD miałem z własnej winy (CS coś nie bardzo lubi działać jednocześnie z aplikacją BatteryBar - miernik poziomu baterii w laptopach)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 09 Kwi 2011, 15:59

@ Kobalt - Chimery są stosunkowo nowym dodatkiem i szczerze, to dopiero eksperymentujemy z ich configami. Sprawdzę co się dzieje, że kompani je ignorują. Może miałeś ustawionego kompana na "Nie strzela"? Wtedy będzie wstrzymywał ogień do momentu aż wróg go nie zaatakuje pierwszy, albo podejdzie za blisko.
A umiera przy skoku dlatego, że leci ona za szybko. :E A tak poważnie, to X-Ray oblicza obrażenia od uderzenia bardzo "realistycznym" wzorem biorąc pod uwagę jedynie prędkość poruszającego się obiektu. Niestety, różnica między realizmem a grą jest taka, że gra przyjmuje taką sobie gałązkę czy tam szyszkę jako stały element geometrii, czyli w grze zderzenie z gałązką(czy tam szyszką) jest traktowane tak samo jakby lecąca z prędkością 100km/h chimera przypierdoliła w skalny klif. Stąd śmierć w locie. Widocznie twoja chimerka zahaczyła się o geometrię mapy - Gałązkę, krzaczek czy inną pierdołę. W każdym razie... Już poprawiamy! Damy chimerom 100% odporność na obrażenia od uderzeń. I tak nie są im potrzebne, bo gracz nie posiada zdolności zadawania tego typu obrażeń.

@ juraszka93 - Mimo tego, zawsze log jest mile widziany. Być może dałoby się to poprawić.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 09 Kwi 2011, 16:52

Gram Powinnością, i jak na razie żadnych problemów, gra płynnie chodzi, choć czasami mam zwiechy 20s. a po dołączeniu do frakcji było jakieś 2 minuty (ale wiedziałem żeby zaczekać ;p )
Zaskoczyły mnie te naszywki, zbierane z ciał poległych, sprzedawanie ich u handlarza za 100RU każdy dobry biznes, tylko iść i mordować, chyba że da się jakoś za więcej sprzedawać?

Czy byłaby możliwość dodania do tego menu konfiguracji TFW, opcji aby kompani nie zużywali amunicji?
Bo mój wierny towarzysz na jedną walkę wywalił 600 pestek, gdzie ja może z jeden magazynek...

Doskonałe są także do rozmówki :) o zacinającej się broni, o jedzeniu, raz widziałem także gościa co tylko spamował (a ktoś zaraz kazał mu zaprzestać tego xD)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kobalt w 09 Kwi 2011, 20:56

Co do tych biernych towarzyszy to wczytałem zapis i przed wyruszeniem dałem kompanowi strzelbę. Jak tylko potworek się pojawił zmienił swojego szturmowca na "pompkę" i skasował skoczka :).
Juraszka napisał o zużyciu ammo. Teraz zauważyłem że towarzysz dość często "się zawiesza" i pruje w jakiś sobie znany cel. Pomaga opcja "Do mnie" i "Wstrzymać ogień" :).
Żołnierze nie umierają. Oni idą do piekła się przegrupować.
Image
Awatar użytkownika
Kobalt
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 17 Mar 2011, 14:03
Ostatnio był: 11 Lip 2012, 21:45
Miejscowość: Gdzie ja jestem ?!
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 09 Kwi 2011, 22:44

@UP podobnie sprawa ma się z emisjami, jak trzeba się schować w wyznaczonym miejscu, a kompani jakoś się nie śpieszą... "za mną" i zaraz są bezpieczni.

Jedna z moich ulubionych "rozmów":
:

-Ktoś próbował tego pieczonego mięsacza z rożna?
-Mnie tylko zastanawia kto może strawić coś takiego? Ludzie to wszystko zeżrą...


Prawdziwa zabawa jest gdy gramy jako samotnik, a poziomie minimum STALKER.
Zadanie zabij stalkera - chyba pół godziny się zakradałem do niego ale zarżnąłem skurczybyka xD
Oczyść teren - walka z dwoma snorkami, mając najtańszy pistolecik i 3 magazynki amunicji to wyzwanie, ale zabawa przednia xD
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 10 Kwi 2011, 07:46

@ Kobalt - Chimery są stosunkowo nowym dodatkiem i szczerze, to dopiero eksperymentujemy z ich configami. Sprawdzę co się dzieje, że kompani je ignorują. Może miałeś ustawionego kompana na "Nie strzela"? Wtedy będzie wstrzymywał ogień do momentu aż wróg go nie zaatakuje pierwszy, albo podejdzie za blisko.
A umiera przy skoku dlatego, że leci ona za szybko. :E A tak poważnie, to X-Ray oblicza obrażenia od uderzenia bardzo "realistycznym" wzorem biorąc pod uwagę jedynie prędkość poruszającego się obiektu. Niestety, różnica między realizmem a grą jest taka, że gra przyjmuje taką sobie gałązkę czy tam szyszkę jako stały element geometrii, czyli w grze zderzenie z gałązką(czy tam szyszką) jest traktowane tak samo jakby lecąca z prędkością 100km/h chimera przypierdoliła w skalny klif. Stąd śmierć w locie. Widocznie twoja chimerka zahaczyła się o geometrię mapy - Gałązkę, krzaczek czy inną pierdołę. W każdym razie... Już poprawiamy! Damy chimerom 100% odporność na obrażenia od uderzeń. I tak nie są im potrzebne, bo gracz nie posiada zdolności zadawania tego typu obrażeń.


w sumie tu jest problem zabójczego tataraku :D(parę stron wcześniej) da się na sztywno ograniczyć te obrażenia aby skok na sprincie nie kończył się śmiercią ? tzn nie w pliku outfit tylko w jakimś actor czy coś w ten deseń
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 10 Kwi 2011, 09:53

Śpiwór nie działa prawidłowo!
Wyznaczając że chcę spać np. 12 godzin (od 15 do 3 w nocy) gość wstaje o 12.55.
Rozumiem że można przysnąć godzinę lub dwie, nawet 3... ale dodatkowe 9 godzin snu (dające razem 21 godzin snu) jest mało realistyczne a także uciążliwe.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 10 Kwi 2011, 10:34

Witam. Czy tylko ja mam taki problem, że podczas przechodzenia z jedenj mapy na drugą gra poprostu wychodzi mi do pulpitu albo widze blue screena??
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość