Nowe screeny?

Chór Armii Czerwonej skończył się na Kill 'Em all - pomyślał rozczarowany Naznaczony.

Postprzez Pipboy w 27 Sty 2007, 15:45

SzErN napisał(a):Ciekawy producent wódki w STALKER-ze :wink: :D


Cossack vodka - LOL :D
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 27 Sty 2007, 19:24

Pipboy
Naj¶mieszniejsze jest to, ¿e tak naprawdê nie mo¿esz niczego wymagaæ. :) Gdyby¶ p³aci³ GSC za produkcjê, to co innego, ale tak mo¿esz czekaæ i 20 lat i nie daje ci to prawa do wymagania czegokolwiek.

Od razu powiem, ¿e jestem wrogiem wszelkiej kategoryzacji. Dla mnie liczy siê tylko i wy³±cznie to, czy bêdzie mi siê gra/p³yta/film/etc. podobaæ. Wiêc dla mnie stalker jest gr± wykraczaj±c± poza standardowego efpeesa. I takie samo podej¶cie proponujê tobie. Nie patrz na tê grê w takich kategoriach, ¿e gra X to mia³a, a stalker nale¿y do tego samego gatunku, wiêc te¿ musi to mieæ, bo to s± ró¿ne gry. Stalker jest przede wszystkim strzelanin±, takie jest pod³o¿e dla gry. Chodzisz i strzelasz, o to chodzi. ALE gra posiada wystarczaj±c± ilo¶æ elementów, dziêki którym bêdzie wiêcej ni¿ strzelanin±. I moim zdaniem w taki sposób trzeba na to patrzeæ. Po prostu nie nastawiaj siê, ¿e to bêdzie RPG, czy cokolwiek innego. Oceñ to, co dostaniesz, a nie to co my¶la³e¶/chcia³e¶ ¿eby by³o.

Pipboy napisał(a):(…) I ja nic nie bêdê mia³ do misji kill all the bastards je¶li motywem bêdzie jaki¶ "szczytniejszy" cel ni¿ tylko kasa/sprzet/artefakt.


Tego nie wiem, ale nawet je¶li tak bêd± wygl±daæ misje (poboczne), to za to bêd± one w pe³ni dynamicznie kreowane (dziêki A-Life). A czego¶ takiego jeszcze nie mia³e¶ w ¿adnej grze.

Adelante napisał(a):(…) grafika nie jest taka soczysta jak to mówili wydawcy, narazie dostrzeg³em zwyk³± strzelankê... (…)


W ogóle bez sensu jest to co mówisz. Wychodzi na to, ¿e wed³ug ciebie gdyby grafika by³a lepsza, to gra nie by³aby zwyk³± strzelanin±. Fajnie. „Zwyk³a strzelanka.” No jasne, bo w ka¿dej strzelaninie masz inventory, parametry odporno¶ci, konwersacje, etc. (a to tylko to, co widzisz na shotach) …
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez Adelante w 28 Sty 2007, 15:22

No a kto p³aci za produkt koñcowy, kilent oczywi¶cie... rynek jest uzalezniony od klienta i produkt który wchodzi na rynek ma zaspokajaæ jego oczekiwania.
WAR, WAR NEVER CHANGES...
Awatar użytkownika
Adelante
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 15 Gru 2006, 18:52
Ostatnio był: 27 Sty 2007, 02:34
Miejscowość: Tychy
Kozaki: 0

Postprzez Pipboy w 28 Sty 2007, 16:50

Touchdown napisał(a):Naj¶mieszniejsze jest to, ¿e tak naprawdê nie mo¿esz niczego wymagaæ. :) Gdyby¶ p³aci³ GSC za produkcjê, to co innego, ale tak mo¿esz czekaæ i 20 lat i nie daje ci to prawa do wymagania czegokolwiek.


No, to prawda. Mo¿e ¼le to uj±³em - chodzi³o mi nie tyle o wymaganie przeze mnie czego¶ od gry/jej twórców bo na to faktycznie nie p³acê za projekt i nie mam ¿adnego wp³ywu na to co zrobi± (i stawianie im w tej sytuacji jakichkolwiek wymagañ by³oby to idiotyczne). Chodzi³o mi o to ¿e wymagam aby twórcy wywi±zali siê ze swoich obietnic co do gry - na to te¿ nie mam wp³ywu poza takim ¿e gry nie kupiê je¶li mi siê nie spodoba.

Od razu powiem, ¿e jestem wrogiem wszelkiej kategoryzacji. Dla mnie liczy siê tylko i wy³±cznie to, czy bêdzie mi siê gra/p³yta/film/etc. podobaæ. Wiêc dla mnie stalker jest gr± wykraczaj±c± poza standardowego efpeesa. I takie samo podej¶cie proponujê tobie. Nie patrz na tê grê w takich kategoriach, ¿e gra X to mia³a, a stalker nale¿y do tego samego gatunku, wiêc te¿ musi to mieæ, bo to s± ró¿ne gry. Stalker jest przede wszystkim strzelanin±, takie jest pod³o¿e dla gry. Chodzisz i strzelasz, o to chodzi. ALE gra posiada wystarczaj±c± ilo¶æ elementów, dziêki którym bêdzie wiêcej ni¿ strzelanin±. I moim zdaniem w taki sposób trzeba na to patrzeæ. Po prostu nie nastawiaj siê, ¿e to bêdzie RPG, czy cokolwiek innego. Oceñ to, co dostaniesz, a nie to co my¶la³e¶/chcia³e¶ ¿eby by³o.


No i te¿ bym nie okre¶la³ Stalkera jako co¶ poza strzelanin± z elementami RPG gdyby sami twórcy tego inaczej nie przedstawili. Chocia¿ prawdê mówi±c poza tym ¿e wyciêto pojazdy to gra bêdzie mia³a postaæ jak± z góry dla niej przyjêto, wiêc mo¿e faktycznie za bardzo siê czepiam :wink: Chodzi o to ¿e w Stalkerze nie tyle poci±ga mnie grafika albo oprawa audio etc. tylko klimat miejsca w którym rozgrywa siê gra i fabu³a. Grafika mog³aby byæ nawet z DX 7 byle fabu³a sta³a na przyzwoitym poziomie, dlatego te screeny mnie trochê zaniepokoi³y. Wiadomo ¿e do misji pobocznych generowanych przez A-Life które bêd± siê (zapewne w wiêkszo¶ci) opieraæ o schemat "id¼ - zlikwiduj" nie mogê siê czepiaæ chocia¿by z tej przyczyny ¿e podziwiam programistów za stworzenie takiego systemu jak A-life i tu w ¿adnym razie nie bêdzie mi to przeszkadzaæ (w koñcu misja poboczna).Chodzi mi o to ¿eby misje mia³y strukturê: klan stalkerów nr 1 zleca ci przetransportowanie jakiego¶ przedmiotu do siedziby klanu nr 2 - sama misja bezpo¶rednio nie opiera siê na strzelaninie, ale ka¿dy gracz liczy na to ¿e napotka jakie¶ "trudno¶ci". Wtedy nadal mamy akcjê ale fabularnie stanowi ona t³o do g³ównego wydarzenia.
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez maniexs w 31 Sty 2007, 00:40

dzisiaj pojawily sie na stronie thq nowe screeny z stalkera

http://www.thq-games.com/uk/game/screenshots/872/1

jeden screen zwrocil moja uwage szczegolnie bodajze ten
http://media.pc.ign.com/media/480/48046 ... 90970.html

gdy sie dobrze przyjrzy mozna zobaczyc w prawym dolnym rogu licznik fps-ow z frapsa :-),ktory pokazuja przekroczona bariere 33fps :D i tu mnie ciekawi jedno z wlasnego doswiadczenia wiem,ze jak sie robi zrzuty frapsem to liczba fpsow jest pomijane przez niego
i teraz nie wiem co o tym sadzic jaki byl cel tego pokazanie,ze tak wyglada naprwade grafika prosto z gry a te screeny nie sie rendrowane (tak to sie pisze)
,,Ode mnie + dla Ukraiñców za zoptymalizowany i elastyczny silnik X-Ray.,, hbuuhbuhbhbuhbuhbuhbuhbuhbu
Awatar użytkownika
maniexs
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 30 Sty 2007, 15:38
Ostatnio był: 23 Lut 2007, 17:19
Kozaki: 0

Postprzez adin w 01 Lut 2007, 00:38

maniexs napisał(a):ze jak sie robi zrzuty frapsem to liczba fpsow jest pomijane przez niego
i teraz nie wiem co o tym sadzic jaki byl cel tego pokazanie,ze tak wyglada naprwade grafika prosto z gry a te screeny nie sie rendrowane (tak to sie pisze)

To zale¿y od wersji Frapsa. W jednej opcja umieszczania licznika na screenie jest ustaniona na ON domy¶lnie, w innej nie. Moim zdaniem nie ma to na celu ukazania ¿e grafika "prosto z gry" wygl±da tak czy owak bo to ju¿ chyba ka¿dy wie. Zwyk³y przypadek.

EDIT 3.2.2007
Preview na z JEUX VIDEO PC. Kilkana¶cie nowych screenów które prezentuj± siê bardzo konkretnie.
http://www.jeuxvideopc.com/articles/1083-preview-stalker-shadow-of-chernobyl/
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Postprzez Wazkez w 03 Lut 2007, 21:44

Nie wiem czy by³y czy nie , ale ja nie widzia³em :)

http://stalker-portal.ru/index.php?m=single&id=864
Intel Core 2 Duo E4300@ 3.0GHz 1.4V| Asus P5KC | 2x1 GB DDR2 (PC2 6400)dual |Gigabyte GF8800 GT 512MB| HDD:Samsung SP2504(250GB) | Chieftec 450W |755DFX
Awatar użytkownika
Wazkez
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 08 Lis 2005, 15:54
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 23:26
Miejscowość: Bytom
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 06 Lut 2007, 15:41

IGN opisali swoje wra¿enia z pierwszej godziny zmagañ z t±, cytujê, "amazing game". Do artyku³u do³±czono kilka nowych screenów, które s± moim zdaniem jednymi z najlepszych jako¶ciowo screenów ostatnich dni:

01
02
03
04
05
06
07
08
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez KoweK w 06 Lut 2007, 17:33

Naprawdê ³adne screeny i wydaje mi siê, ¿e stalker nie bêdzie nie wypalem :) Skoro narazie ka¿dy serwis ocenia gierke tak wysoko.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 26 Wrz 2024, 00:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Postprzez adin w 06 Lut 2007, 17:45

True, true gra nia nich wygl±da bardzo przyzwoicie.
Image
Awatar użytkownika
adin
Ekspert

Posty: 711
Dołączenie: 14 Sty 2007, 01:58
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 22:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 28

Postprzez Pipboy w 06 Lut 2007, 17:47

kowek napisał(a):Naprawdê ³adne screeny i wydaje mi siê, ¿e stalker nie bêdzie nie wypalem :)


To Ty w±tpliwo¶ci mia³e¶?! Bana mu! :D

Najbardziej mi siê podoba 4 (niez³y efekt pogodowy), 5 i 8.
Image
Awatar użytkownika
Pipboy
Stalker

Posty: 191
Dołączenie: 07 Maj 2005, 21:51
Ostatnio był: 04 Maj 2009, 19:44
Miejscowość: ze wsi nad Wisla:)
Kozaki: 0

Postprzez ponio11 w 06 Lut 2007, 20:51

Screeny naprawde swietne a screen 4 nie przedtawia wcale zadnych efektow pogodowych lecz anomalie :) :P :wink: .
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 27 Maj 2024, 15:31
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Multimedia

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości