[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 23 Sty 2011, 23:53

Screenów raczej nie uświadczysz. Jest za to gameplayów kilka http://www.youtube.com/user/XeMyL707
Zaćmienie i emisje wyłączasz w opcjach moda ( sgm options czy coś w tym guście ) w menu głównym
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 24 Sty 2011, 15:50

I jeszcze jedno na czym polega zaćmienie i czy jest zabujcze tak jak emisja? I jak osfajać zwierzęta?
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 24 Sty 2011, 15:55

Nie - Zaćmienie nie jest niebezpieczne, jest tylko po to żeby nas trochę postraszyć :)
Co do oswajania - musisz znaleźć odpowiednie substancje ( feromony czy jakoś tak ), o ile się orientuję to zdobyć je można w labie w Prypeci, wcześniej nie wiem. Jeśli chcesz się tym bawić to ściągnij spawnera do moda i je sobie zespawnuj :D. Instrukcji obsługi szukaj w readme czy czymś podobnym, ale prawdopodobnie odpowiedniej fiolki trzeba użyć gdy w naszym pobliżu znajdzie się dany mutant

Za ten post matekfpol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalkerpl1124.
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 24 Sty 2011, 16:02

Dzięki
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 24 Sty 2011, 16:34

Feromony można też kupić u naukowców.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Bartol w 24 Sty 2011, 20:14

Witam mam pytanie czy wersja 1.6 + spolszczenie to "najwyższa" dostępna wersją po polsku, za pierwszym razem jak ją ściągnąłem to xray engine mi crashował :/ Spróbuje jeszcze raz.
Bartol
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 20 Sty 2011, 02:20
Ostatnio był: 06 Lut 2011, 15:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 24 Sty 2011, 22:18

A ja mam taki problem.Chodzi oto że w wiadomościach zamiast liter są krzaczki
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 24 Sty 2011, 22:25

@Bartol: spróbuj taka kolejność instalacji: mod->fix->dodatki->spolszczenie. Jeśli tak nie pójdzie to zamień miejscami fix i dodatki.
Pamiętam, że też się z tym mordowałem, ale w końcu ruszyło. I warto było się pomęczyć.
I tak, jest to najwyższa spolszczona wersja.
Jak tak instalacja nie zadziała, to może daj loga.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Sebaa w 25 Sty 2011, 12:31

Witam!
Zapodałem sobie też tego moda 1,6 + spolszczenie. Na razie jest OK, raz tylko mi się zawiesił u Kardana jak chciałem coś naprawić. Mam kilka pytań, bo trochę ciężko przebić się przez cały wątek...
Czy to normalne, ze naprawy i modyfikacje są takie drogie? W oryginale pierwsze dostępne modyfikacje broni kosztowały poniżej 1000 RU a teraz prawie 3000 RU - strasznie drogo.
O co chodzi z takimi dziwnymi narzędziami np. narzędzia do modyfikacji kombinezonu lub do napełniania granatów? Mam misje przynieś Kardanowi narzędzia, ale on tych nie chce - przynajmniej nie mam na to opcji dialogowej żeby mu je dać. O co dokładnie chodzi z tą zieloną skrzynką, która stoi obok Kardana. Wrzucam tam jakieś złomy, ale nic się nie dzieje, naprawy i modyfikacje dalej tak samo drogie. Handlarze płacą dużo mniej kasy za artefakty?
Czy to normalne, ze niektóre zadania są identyczne jak w oryginale np. zniszcz legowisko pijawek, przynieś kiełbasę najemnikom, a niektóre inne, np. przy śmigłowcu na bagnie mam komunikat drzwi są zablokowane znajdź jakieś tam narzędzia itp...

Pozdrawiam
Sebaa
"Kto umiera bogatszy, ten wygrywa"
"Życie jest pasmem straconych okazji"
Sebaa
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 21 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 03 Lut 2011, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 25 Sty 2011, 13:19

Z misjami wszystko jest ok. Są stare, z podstawki, jak i nowe.
Co do ulepszeń i mechaników:
Niestety teraz tyle kosztują modyfikacje, więc trzeba dobrze się zastanowić jaką broń i pod jakim kątem modyfikować. I w sumie fajnie :) Plusem jest to, że można wszystko ulepszyć, czyli nie stajemy przed wyborem: albo szybkostrzelność albo zmniejszenie odrzutu. Teraz i to i to można ulepszyć.
Narzędzia: musimy mechanikom przynieść te co z "czystej wersji". O ich lokacji dowiesz się od Sowy. Niestety informacja kosztuje, i to srogo.
Skrzynka zielona koło mechanika: tam wrzucasz niepotrzebne graty, które mechanik przerabia na części zamienne. Bez nich nie jest w stanie nic naprawiać i modyfikować. Aby "zrobił sobie" te części zamienne, musisz do tych skrzynek wrzucić złom i zagadać z mechanikiem - pojawi się nowa opcja dialogowa. Ilość części zamiennych zalerzy od tego w jakim stanie były wrzucone tam bronie i kombinezony.
Części do naprawy broni i kombinezonów. No tu chyba nie trzeba dużo wyjaśniać. Przy ich pomocy możemy naprawiać sami swoją broń (naprawiane są obie bronie aktualnie trzymane w rękach) i pancerze (też obie - kombinezon i hełm). Można użyć tylko samych narzędzi - wtedy skrzynia z nimi znika, lub użyć części zamiennych z posiadanych przedmiotów tych samych rodzajów.
Zestaw do granatów. Po prostu z dwóch granatów robisz wiązkę, która robi większe BUM! i większe kuku.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive as13zx.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez stalkerpl1124 w 25 Sty 2011, 20:56

A można jeszcze powiedzieć o frakcjach
Awatar użytkownika
stalkerpl1124
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 03 Paź 2010, 21:31
Ostatnio był: 14 Lip 2011, 13:18
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 25 Sty 2011, 21:06

Ale co dokładnie można powiedzieć o frakcjach? Są ich cztery: bandyci, Świt, monolit i najemnicy. Każda ma szefa, miejsce do spania, ochroniarza do wynajęcia i handlowca, który oferuje specyficzne uzbrojenie. Każda daje chyba po dwa zadania. I jak będziemy należeć do każdej frakcji to otrzymamy osiągnięcie SGM dyplomata. Coś jeszcze?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości