[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 10 Sty 2011, 03:59

Mam problem z questem.
We wieży na stacji Janow jest stalker który zlecił mi znalezienie broni u Kopaczi. Tam nie było, więc do cementowni. W cementowni szukam i nie mogę znaleźć. Były zwłoki monolitowca z amunicją i bandażem, jednak broni brak. Quest też nie ruszył do przodu. Gdzie jest ta broń, może coś ominąłem? Albo czy to bug?
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 10 Sty 2011, 10:24

A w Kopaczi przy zwłokach monolitowca był PDA?
Broń ta jest losowo umieszczana w cementowni. Tak więc musisz dokładnie przeczesać, od piwnicy po dachy. Czasem potrafi być wrednie ukryta. Jest też możliwość, że któryś z wałęsających się tam stalkerów po prostu ją zabrał. I teraz szukaj wiatru w polu.
Z kolei ja mam inny problem. Od Sowy kupiłem informację na temat narzędzi podstawowych. Znajdują się one (wedle znacznika w PDA) w oczyszczalni, tam gdzie znajdujemy laptop najemników dla Sowy.
Znacznik wskazuje, że narzędzia są gdzieś w środku oczyszczalni, przy/w jednym filarze. Problem w tym, że na każdym poziomie dany filar obejrzałem z każdej strony dokładnie i nic. Ktoś już spotkał się z tak umiejscowionymi narzędziami i je znalazł?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez hornet w 10 Sty 2011, 14:59

W środku w oczyszczalni na samej górze masz rozerwaną rurę - musisz wejść do środka i tam jest ta walizka.
hornet
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Sie 2008, 21:31
Ostatnio był: 14 Sty 2011, 09:23
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 12 Sty 2011, 22:04

Kurza twarz!
Mam od szefa bandytów zadanie odzyskać od Szakala pistolet. Idę do Szakala, biorę pistolet i kasę, wracam do bandytów, ci mnie atakują. Load. Biorę od Szakala pistolet i kasę i jeszcze go zabijam (przy okazji resztę najemników). Mam pistolet, zdrajca nie żyje, wracam z czystym sumieniem do bandytów, a ci znów mnie atakują. To jak w końcu zrobić to zadanie?
Edit: Już wiadomo o co kaman. Trzeba zrobić odrazu rozpierduchę u najemników. Nie wolno rozmawiać z Szakalem tylko od razu ołów w łeb.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez BeeS w 13 Sty 2011, 15:57

Wielkie dzieki za moda naprawde kozak :E

ok mam pierwszy problem jak ide do pilota daje zeby mnie zaprowadzilm do janowa i po chwili mam bug trapa wie ktos jaka to przyczyna ze tak sie dzieje mam patcha 1.6.02

dalem sobie rade z tym problemem przy przemieszczaniu sie miedzy obszarami
Ostatnio edytowany przez BeeS, 14 Sty 2011, 15:10, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
BeeS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 08 Sty 2011, 14:43
Ostatnio był: 30 Gru 2011, 21:58
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Vandelshoff w 14 Sty 2011, 04:07

Piszę w sprawie beznadziejnego questa. Noe prosi poprzez Brodacza o pomoc - chodzi o mutaki.
Quest beznadziejny, naładowane tyle mutantów, że gra traci całkowicie klimat. Może przez pierwsze 10min. jest zabawnie, ale potem już ku*wica bierze. No i oczywiście ginie ten koleś z niebieską ikonką co oznacza koniec questa. Czy on się w ogóle kiedyś kończy?
Vandelshoff
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 05 Gru 2009, 17:30
Ostatnio był: 19 Sty 2018, 23:14
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez cyckovsky w 14 Sty 2011, 08:50

Tak zadanie jest w sumie dziwne - ale do rzeczy. Możesz zejść z barki na ziemie, gonić mutanty itd. Niekiedy miałem sytuację, że musiałem gdzieś szukać w polu snorka czy psa, ciągle żyjącego z danej fali mutantów. Zadanie się kończy jak zabijesz (chyba za Tobą na wzgórzu) kontrolera i burera, ogólnie w tej misji będziesz miał zabić 3 kontrolerów. To chyba tyle, polecam jakiegoś automatycznego shotguna do tego.
Image
Awatar użytkownika
cyckovsky
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sty 2011, 21:13
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 14:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Lucjusz w 14 Sty 2011, 11:40

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, zadanie nie jest aż takie złe mi się nawet podobało. Potrzebny jest jakiś karabin z celownikiem optycznym i p.panc ammo, shotgun i granaty. Ja miałem Wintara, chaser'a, kilkanaście F1 i biegałem po pokładzie od jednej burty do drugiej, w grupki mutków rzucałem granaty, na dystans snajperka a z bliska shotgun. Ze statku schodziłem tylko, gdy mutki wdzierały się do Noego. Najważniejsze to żeby pilnować tego kolesia z niebieską kropką, bo ma tendencje do ganiania się po krzakach z mutkami, wtedy musisz ganiać za nim, Noe jakoś sobie poradzi.
...picie wódki to jest wprowadzanie elementu baśniowego do rzeczywistości...
Awatar użytkownika
Lucjusz
Ekspert

Posty: 705
Dołączenie: 04 Lis 2010, 20:08
Ostatnio był: 16 Kwi 2015, 16:33
Miejscowość: Bałuty
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 261

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 14 Sty 2011, 11:59

Quest faktycznie po kilkunastu minutach robi się nudny. Zwyczajny przesyt tego mordowania. Za pierwszym razem musiałem cofnąć się w save gdyż amunicji mi zabrakło (zwykle nie noszą jej ze sobą za dużo). Z drugiej strony nieźle poziom można sobie nabić (ponad 100pkt. mnie się udało). No i artefakt całkiem niezły dostajemy.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez matekfpol w 16 Sty 2011, 01:46

A ja też mam problemy. Nie wiem czy były poruszane, choć przejrzałem większość stron. Mianowicie:
1. Gdy chcę przejść z Pilotem z Zatonu do Janowa ekran ciemnieje, zaraz potem znów jestem w Skadowsku... Tylko że znika HUD, a ja nie mogę się ruszyć ani wyjść do menu
2. Gdy chcę wykonać misję "zdecyduj co zrobić" wywala mnie do windy ( loga jeszcze nie mam, wkleję później ), zarówno wtedy gdy chcę przeczekać z Kastetem jak i czekam sam do północy i dopiero wtedy do niego idę.

Gram na wersji 1.6 + Free Choice. Wgrywałem fixy ale uj pomogły - musiałem je usuwać bo nawet gry włączyć nie mogłem :)
Awatar użytkownika
matekfpol
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 16 Lis 2010, 23:26
Ostatnio był: 30 Gru 2022, 15:29
Miejscowość: gej
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 39

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez jalkavaki w 16 Sty 2011, 04:38

1. Był ten problem zgłaszany. Jak go rozwiązać? Na razie nie wiadomo. Może nową grę zacząć?

Co do fixów to chyba je trzeba w odpowiedniej kolejności wgrywać. Podobnie jak wgrywanie dodatków i spolszczenia.A przynajmniej tak u mnie jest.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez kris16 w 17 Sty 2011, 18:34

Którą wersję moda uważacie za najstabilniejszą ? W której wejście na teren najemników nie równa się z bug trapem?
Grałem w tego moda v 1.6 ale wkurzały mnie bugtrapy :-/
dozymetr sosna to jest to
kris16
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 24 Mar 2010, 21:25
Ostatnio był: 31 Gru 2012, 12:50
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość