[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez MiedzianeJaja w 23 Gru 2010, 18:52

Zacząłem pogrywać sobie. Bardzo fajne. Jedyne co trochę mi przeszkadza to te autosejwy co się same co chwile robią. Np. prowadzę gościa celownikiem, mam nacisnąć spust a tu zawiecha, zapis, odwiecha. Biegnę w stronę przeciwników siejąc seriami a tu zawiecha, zapis, odwiecha. To dodatkowo (wiadomo jak tnie CN :E ) psuje płynność rozgrywki i utrudnia przeprowadzenie błyskawicznej :wink: akcji w pewnych sytuacjach.

PS. Zobaczyłem jak goście po walce zbierają ciała zabitych wywlekają za obóz i wrzucają do bagna. Kopara mi opadła :o . Genialne.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez MiedzianeJaja w 26 Gru 2010, 05:40

Może mi ktoś podpowiedzieć ?
1. Zielone kółka lokacji na mapie mam przejmować wzywając gości z bazy czy z lokala ? I do czego one są ? Lokacja ma np. dziesięć kółek a gra woła o obronę dwóch. Do czego służy reszta ? Np. "Punkt złamania" na Wysypisku. Chodzę tam setki razy nikogo tam nie ma i mam tam wołać wsparcie ?
2 .Czy w ogóle je przejmować trzeba oprócz zadań z PDA ?
3. Wypasiłem się na maksa, bazy wrogów to zjadam na śniadanie, czy to wszystko ?
4. Czy jest jakaś linia fabularna czy tylko przynieś podaj ?
5. Jest zaje*iście.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Total Faction War]

Postprzez Joint3r w 26 Gru 2010, 11:47

MiedzianeJaja napisał(a):Może mi ktoś podpowiedzieć ?
1. Zielone kółka lokacji na mapie mam przejmować wzywając gości z bazy czy z lokala ? I do czego one są ? Lokacja ma np. dziesięć kółek a gra woła o obronę dwóch. Do czego służy reszta ? Np. "Punkt złamania" na Wysypisku. Chodzę tam setki razy nikogo tam nie ma i mam tam wołać wsparcie ?
2 .Czy w ogóle je przejmować trzeba oprócz zadań z PDA ?
3. Wypasiłem się na maksa, bazy wrogów to zjadam na śniadanie, czy to wszystko ?
4. Czy jest jakaś linia fabularna czy tylko przynieś podaj ?
5. Jest zaje*iście.


1. - zielone kółka? masz na myśli schowki? czy żółte? żółte to miejsca nadające się na obozy, chcesz to przejmujesz, nie chcesz to nie.

2. - wynika z powyższego

3. - Zwiększ poziom trudności ? :) Total Faction War nazwa jaką nadali Twórcy chyba daje wszystko do myślenia?

4. - Jak można przeczytać stronę, dwie wcześniej, prace nad tym trwają. 2.0 to beta
Awatar użytkownika
Joint3r
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 11 Kwi 2010, 19:35
Ostatnio był: 30 Sty 2011, 21:03
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Gru 2010, 14:56

Ostatnia porcja screenów. Reszta będzie niespodzianką. :)

http://img838.imageshack.us/img838/9749 ... 750l12.jpg
http://img811.imageshack.us/img811/7325 ... 751l12.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/4179 ... 753l12.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/6788 ... 807l12.jpg
http://img695.imageshack.us/img695/483/ ... 816l12.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/9936 ... 820l12.jpg

-----------------------

Właśnie bawię się ze skryptem autosave'u. Przede wszystkim wydłużam odstęp czasowy pomiędzy zapisami. Mógłby mi ktoś przybliżyć jakie jeszcze problemy były z autosave'em?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 30 Gru 2010, 00:19

u mnie czasem jak gra ma auto save to on sie nie chce wczytac do konca i wywala mnie do pulpitu ale pomaga tez wlaczenie gry odnowa i sie normalnie laduja [nie zawsze] a loga raczej nie dam bo sporo mialem tych bugtrapow ostatnio i nie wiem ktory to ;p

ps : fajnie jak by dalo sie samemu regulowac czas pomiedzy autosave'ami chociazby w tym menu co planujecie [czy juz zrobiliscie ;p] co sa "ustawienia" gry - chyba wiesz oco chodzi :E
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Gru 2010, 02:07

OmegaPL napisał(a):u mnie czasem jak gra ma auto save to on sie nie chce wczytac do konca i wywala mnie do pulpitu ale pomaga tez wlaczenie gry odnowa i sie normalnie laduja [nie zawsze] a loga raczej nie dam bo sporo mialem tych bugtrapow ostatnio i nie wiem ktory to ;p

ps : fajnie jak by dalo sie samemu regulowac czas pomiedzy autosave'ami chociazby w tym menu co planujecie [czy juz zrobiliscie ;p] co sa "ustawienia" gry - chyba wiesz oco chodzi :E


Tak wiem, da się zrobić.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Fender w 30 Gru 2010, 13:35

mam pytanko, ściągnąłem wersję 2.0 i jest na niej, map pack 1.84, trzeba go instalować? jeśli tak to gdzie wrzucić?, i jeszcze patch, to samo pytanie gdzie wrzucić ?
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 30 Gru 2010, 15:14

Fender napisał(a):mam pytanko, ściągnąłem wersję 2.0 i jest na niej, map pack 1.84, trzeba go instalować? jeśli tak to gdzie wrzucić?, i jeszcze patch, to samo pytanie gdzie wrzucić ?


wszystko jest napisane w readme [znajdujacy sie razem z tym map pack'iem] nie trzeba isntalowac
a patcha jak go wypakujesz to folder gamedate przenosisz w miejsce gdzie masz gre zainstalowana

Za ten post OmegaPL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez Fender w 30 Gru 2010, 16:24

okej, ale wtedy mam 2 gamedaty, jedną z moda, a druga z [atcha, a jeżeli nie nazywają się one "gamedata" to niestety nie działają
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 30 Gru 2010, 18:22

Fender napisał(a):okej, ale wtedy mam 2 gamedaty, jedną z moda, a druga z [atcha, a jeżeli nie nazywają się one "gamedata" to niestety nie działają


te foldery trzeba scalic [polaczyc ] w koncu to jest patch :)

----------

smoq przydalo by sie poprawic
- chodzenie kompana pomiedzy anomaliami mi zawsze sie na nich bloczy i nie chce isc dalej
-sprint kompana co kazda sekunde sie przycina ten sprint i staje na chwile ...

skoro dodajecie zuzywanie ammo dla kompanow to dajcie zeby bylo trzeba go karmic raz na jakis czas :E i mogl sie napromieniowywac [nie zauwazylem zeby tracil wogule cos hp w tych miejscach napromieniowanych ]
i dajcie opcje rozkazania jemu odsuniecia sie np . w postaci latki albo cos bo nie chce mi sie czekac
na kolejna wersje :P

-----
a i jeszcze cos :P zrobcie zeby kompan uzywal noktowizor gdy bedzie mial ten upragde w pancerzu bo to machanie latarka denerwuje mnie :E i jeszcze zeby lepiej wybieral [albo najlepiej zeby gracz wyieral] jaka bron ma uzywac bo dalem mu bron full ulepszona a ten wziol jakiegos gniota ktorego znalazlem i uszkodzonego w polowie a artrybuty tej znalezionej broni i tak byly mniejsze od tej mojej
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Gru 2010, 20:33

- chodzenie kompana pomiedzy anomaliami mi zawsze sie na nich bloczy i nie chce isc dalej


Niestety nawigacja miedzy anomaliami nigdy nie będzie perfekcyjna, ale zobaczę co da się zrobić aby ogólnie skrypt ulepszyć.

-sprint kompana co kazda sekunde sie przycina ten sprint i staje na chwile


Nie bardzo rozumiem o co chodzi, ale z tego co widzę to kompan w miarę nadąża za graczem, a nawet jeżeli tak jest, to jest to spowodowane faktem, że NPC o "ludzkiej" AI poruszają się po liniach prostych jeżeli biegną. Stąd sprint tak dziwnie wygląda. Nie za bardzo da się tu coś zmienić, aby nie uczynić tej animacji jeszcze bardziej "koślawej".

skoro dodajecie zuzywanie ammo dla kompanow to dajcie zeby bylo trzeba go karmic raz na jakis czas


Myśleliśmy o tym, ale baliśmy się, że ludzie zaczną podchodzić do kompanów jak do domowych zwierzątek. Przyznasz, że jak kompan po kilku godzinach zacznie się drzeć, że jest głodny, będzie to wyglądać raczej żałośnie.

i mogl sie napromieniowywac [nie zauwazylem zeby tracil wogule cos hp w tych miejscach napromieniowanych ]


Już zrobione. Nie zauważyłeś bo w stalkerze NPC nie podlegają napromieniowaniu. W przypadku kompanów jednak udało nam się to zmienić.

i dajcie opcje rozkazania jemu odsuniecia sie np . w postaci latki albo cos bo nie chce mi sie czekac
na kolejna wersje


Opcja taka będzie. Jest już nawet gotowa. Jednak nie uwzględniamy argumentów typu "nie chce mi się czekać". Zawsze możesz dodać sobie taką opcję samemu.

a i jeszcze cos :P zrobcie zeby kompan uzywal noktowizor gdy bedzie mial ten upragde w pancerzu bo to machanie latarka denerwuje mnie :E


Nie zrobimy tego bo w nocy kompan ci wsiąknie, albo jeszcze lepiej postrzelisz go w nogę i zaczniesz marudzić, że go nie widzisz.

i jeszcze zeby lepiej wybieral [albo najlepiej zeby gracz wyieral] jaka bron ma uzywac bo dalem mu bron full ulepszona a ten wziol jakiegos gniota ktorego znalazlem i uszkodzonego w polowie a artrybuty tej znalezionej broni i tak byly mniejsze od tej mojej


Coś tam z tym wymyślimy. Problem w tym, że wszystko zużywa CPU i później jęczy się, że mod tnie. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez OmegaPL w 30 Gru 2010, 21:34

Z tym jedzeniem dla kompanow to moze by bylo tak ze on se robi zapas jedzenia za kazdym razem gdy wraca sie do swojej bazy lub do tej bazy na wysypisku i on sobie na jakis tam czas zapasy robi [jak chomik :PP] i gracz bedzie musial wracac a przy dluzszej wedrowce to bedzie np spadek celnosci strzalow kompana
podczas pobytu w bazie dawalo by sie mu iles tam pieniedzy na zapasy i w zaleznosci od wydanej kasy np 100ru - 8 godz [o ile sie nie myle to koszt kielbasy + chlebka :D ] i musi tez to obciazac troche naszego kompana zeby nie bylo ze ktos sobie kupi zapas na caly rok i bedzie targal to ze soba :E

a ten sprint moze by zrobic tak zeby wiekszosc odleglosci przebywal w lini prostej pewnie to by bylo szybsze niz bieganie[chodzenie] zygzakiem ?

smoq2 napisał(a):
a i jeszcze cos :P zrobcie zeby kompan uzywal noktowizor gdy bedzie mial ten upragde w pancerzu bo to machanie latarka denerwuje mnie :E


Nie zrobimy tego bo w nocy kompan ci wsiąknie, albo jeszcze lepiej postrzelisz go w nogę i zaczniesz marudzić, że go nie widzisz.


a skoro mowa o strzelaniu w kompana to zrobcie zeby on sie nie rzucal odrazu na nas gdy przez przypadek do niego strzelimy [jego nie da sie zabic !! kilka razy probowalem to on zawsze dochodzi do okolo 60 % a ja juz nie mam apteczek i juz umieram , strasznie wolno schodzi mu to hp :E ]

ps : ale ja Cie mecze :P
Ostatnio edytowany przez OmegaPL, 31 Gru 2010, 00:34, edytowano w sumie 1 raz
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości